Ви приїхали в квартиру ти була без гумору дуже налякана але всеодно ти надіялась на те що Коля дійсно кохає тебе і допоможе тобі .Ти прийняла душ, і вирішила піти в ліжко .
Коля: Лінуся ліжко тільки одне ,на дивані я спати не буду так як не матиму сил на ранок ,остається лягати разом.
Ліна : Гаразд , тільки ти спиш на своєй стороні а я на своїй .
Коля : Немає питань .
Ви вже мали лягати спати ,але тут тобі зателефонував невідомий номер.
Ліна : Ало це хто .
Незнайомець: Це я Кіріл ,в тебе є останій шанс остатись живою і не втручатися в справи і відносини інших.
Ліна : В які відносини я втручаюсь ?
Кіріл: у відносини Колі і Лєри .
Коля вчора ввечері зробив Лєрі пропозиції руки і серця.Тому тобі там робити не має чого .
Ліна : А чому він мені не сказав?
Кіріл: Щоб викинути тебе як іграшку і більше не бути з тобою і щоб ти потім страдала .
Ти вимкнула слухавку,і не повірила словам Кіріла але частина тебе всеж таки вірила Кірілу а частина Колі ,ти була в недорозуміні хто говорить правду а хто обманює .
Ти лягла спати і довго не могла заснути ,думала про слова які сказав Кіріл .
Коля побачив це:
Коля: Ліно що з тобою,чому ти не спиш ?
Ліна : Та все гаразд ,обдумую моменти життя.
Коля: Точно все гаразд?
Ліна : Так безперечно.
Ти заснула .
Ранком ти прокинулась аж в 14:00
Колі поруч не було ,але біля ліжка на столику стояв сік ,круасан і маленька записка.
Доброго ранку спляча красуня,
Не хотів тебе прокидати тому вирішив щоб ти виспалась .Я зараз на тренуванні тому зустрінемося пізніше,будь обережна поки мене не має .
Я не майстер писати записки але надіюсь ти оцінила .До зустрічі Сонечко.
Від Котика
Тобі було приємно це читати ,ти перечитувала це знову й знову.
Ти прибралась зробила ранкову рутину ,зробила вечерю .
Ти була готова відпочивати ,аж поки хтось не почав дзвонити в двері ,і стукати в них ,ти стала схвильована.
Продовження скоро
ВИ ЧИТАЄТЕ
Забуті момент, були найкращими
RomanceВсім привіт ,і це уже моя 3 історія,надіюсь вона вам також сподобається. а тепер трохи про цю історію. Ти обична дічулька з приколами яка їде до подруги в Київ на місяць, ви відвідуєте матч Динамо (Далі ще цікавіше) Всі ці моменти забуваєш і про хл...