5 частина

445 5 0
                                    

Коля : А можна Влада поцілувати ?
Мирослава: Мені здається так не рахується.
Коля : Ну тоді я не знаю ви всі тут гарні.
Мирослава: Коль не вигадуй я ж бачу твій проникливий погляд на одну із нас.
Коля : Ну гаразд,а куди саме поцілувати?
Мирослава : Куди скаже дівчина.
Коля : Ну гаразд .А можна двох?
Мирослава: Ну Коль досить вибери ти вже одну і не питаючи вже поцілуй,в чому проблема.
Коля трохи замислився і поцілував неочікувано дуже гарну дівчину ,і вона не була проти.
Коля : Все я виконав бажання .
Мирослава: Ну якщо Ліна його зарахує то все .
Ліна : Це було не очікувано але я його зараховую.
(Так це може було очікувано але Коля поцілував Ліну)
Ви ще трохи посиділи,Лєра задрімала .Ви вже мали їхати додому.Але ви не хотіли будити Лєру,тому Коля взяв її на руки .
Ви положили її на заднє сидіння.
Ти сіла на перед.
Ви мовчали цілу дорогу.
Ось ви вже приїхали.
Коля допоміг занести Лєру і уложити її в ліжко.
Коля: Якщо все то я поїхав.
Ліна : Дякую що допоміг ,якщо хочеш можеш залишитися попити чай .
Коля: Ну якщо не дуже довго то можна.
Ліна : Проходь на кухню .
Коля підійшов до тебе на кухню ,і став позаду тебе,ти повернулася .Ви стояли і дивилися один на одного .
Коля: Пробач за цей поцілунок ,я не впевнений що ти хотіла цего .
Ліна : Все гаразд.
Коля не міг втриматися і знову поцілував тебе,в цьому поцілунку він показав всю страсть і насиченість,Ліна проти не була цьому поцілунку і підалась спокусі .Ви попили чай і ти провела Колю .
А сама пішла в кімнату, лягла на ліжко і думала про все що було сьогодні.
☁️Коля він не такий і простий ,він зацікавив мене хоть це і важко сприйняти. Так Лін не підавайся спокусі а що ж ти скажеш Лєрі.Вона ж все таки його кохає ,вона просила сказати їй правду ,все я запуталась, потрібно завтра поговорити з Лєрою .☁️З цими думками ти і заснула .

Забуті момент, були найкращими Where stories live. Discover now