Ти була на сьомому небі від щастя,але не впевнена чи він пробачив тобі за всю біль яку ти зробила йому .
Ти швидко до знімала репортаж і була вільна.
Ти вийшла з будівлі але Колі ніде не було ти почала сумувати ,але тут тобі хтось заплющив очі ,ти обернулась і то був Кіріл.
Ліна:Кіріл що ти тут робиш?
Кіріл: Прийшов до тебе ти не рада ?
Ліна : ні Кіріл в мене не має часу я зараз зайнята ,іди до своїх дівчат і не трогай мене .
Кіріл: Яких дівчат ти про що ?
Ліна : Давай дома поговорим
Кіріл: Ходім повечеряєм?
Ліна : Сьогодні завал на роботі.
Кіріл: Ну гаразд зустрінемося дома .
Ти досі чекала Колю пройшла година його не було ,ти вже замерзла і сіла в авто .
Ти поїхала додому так як уже вечір і нікого не має .
Ти прийшла додому не в дуже гарному настрої.
Але не дивлячись на все Кіріл був дома ,ти прийшла до нього він поцілував тебе ,а ти не дуже хотіла щоб він тебе цілував.
Кіріл: Ну що не прийшов до тебе твій суджений .
Ліна : ти про що ?
Кіріл: Не придурюйся ,ще раз побачу тебе біля Колі уб'ю тебе.
Ліна : ти зглузду з'їхав .
Ти вибігла швидко з будинку ,сіла в авто і поїхала куди очі дивляться .
В тебе з собоюні прихистку,ні одягу .
І друзів в тебе багато тут не має.
Лише Коля і то він навіть не прийшов на вечерю.
Але в тебе лиш один вибір або зняти отель або Коля ,але поки кращий вибір готель.Але там тебе сто відсотків можуть знайти .Так досить панікувати, потрібно писати Колі а краще зателефонувати йому по інстаграмі або телеграму .
Ти дзвонила йому але трубку взяла дівчина.
Ліна:Ало
Дівчина: Ліна привіт ,чому телефонуєш так пізно до мого Колі
Ліна : Лєра це ти ?
Лєра: Ну да я .
Ліна : Мені треба допомога .
Лєра : а я тут до чого .Не телефонуй сюди більше ніколи.
Телефонний дзвінок обірвався.
Ти залишилась одну в машині повній сліз тобі ніхто не допоможе в один момент ти втратила все те що тобі дороге ,Коля це той хто тобі по справжньому дорогий і якого ти до нестями кохаєш ,лише він один ,лише він більше ніхто ,але добитися ти його вже не можеш .
Твої думки: Ліна : Стоп а як що зараз поїхати до місця там де він тренується і чекати його ,і можливо щось вийде ....
Продовження скоро
ВИ ЧИТАЄТЕ
Забуті момент, були найкращими
RomansaВсім привіт ,і це уже моя 3 історія,надіюсь вона вам також сподобається. а тепер трохи про цю історію. Ти обична дічулька з приколами яка їде до подруги в Київ на місяць, ви відвідуєте матч Динамо (Далі ще цікавіше) Всі ці моменти забуваєш і про хл...