9

275 32 2
                                    

01:22

Bu gece ki 4. Bardak kahvesinden 12. yudumunu aldı sarışın.

Artık o kadar yorgun ve sıkılmıştı ki derin nefesler alarak arada sırada çalışanların dikkatini çekiyordu.

Sabahtan beri ne istediği, ne yaptığı belli olmayan garip bir Villian ile uğraşıyordu ama çok canını sıkmaya başlamıştı.

"Birileri sıkılmış galiba. "

Todoroki gülerek Katsuki'nin küçük kahve bardağını aldığında sarışının dikkatini üzerine toplamıştım.

"Ne umduğu belli olmayan herifin tekiyle uğraşıyorum 1 haftadır. "

"Kim o? "

Melez oğlan bir elini Katsuki'nin yaslandığı kısıma dayayarak bilgisayara eğilmişti.

"Shimizuki Takemi. 48 yaşında, özgünlüğü ise vücut uvuzlarının uzaması. 2003'de büyük bir banka soygununa katıldığından dolayı, 7 Sene hapis yatmış. 2010'da, cezaevinden çıktıktan sonra Tokyo'da bir çeteye katılmış, söylentilere göre orada bir striptiz klübüne gittiklerinde bir kadınla tanışmış. Mephis Ronda. Bildiğin her serseri gibi ilk önce kızı altına almış, daha sonrada kendisinden beklenildiğinin aksine kadınla çıkmaya başlamış... "

Todoroki olayları kavrayamaya çalışıp ekrana bakarken, elinde ki sıcak kupayı dudaklarına götürdü.

"İkisinin ilişkisi iyiymiş fakat birgün kadın ortadan kaybolmuş. Shimizuki en sonunda dayanamayıp onu çeteyle aramaya başlamış. Çeteden biriyle konuştuğum zaman, Kadının yani Mephis'in cesedini, daha önceden bira içip eğlendikleri köprü altında bulduklarını öğrendim. "

"Tanrım... "

Todoroki doğrulmuş ve gözlerini ofisin farklı yerlerinde gezdirmişti. Dava da kimim soruşturulduğunu anlamaya çalışıyordu.

"Shimizuki Takemi denilen piç ise, bu olaydan sonra 4 kadınla çıkmış fakat 4'ünü de Mephis'in öldüğü o köprü altında bulmuşlar. "

"Pekala, Mephis'in davasına ne olmuş?"

"Saçma olan kısım da o işte. "

Sandalyesini kendisine bakan Todoroki'ye çevirmiş ve iç çekmişti.

"Mephis'in kalbinde koca bir yarık varmış ve elinde de bir mutfak bıçağı. Bıçakta Mephis'in parmak izlerinden başkasına dair hiçbir şey yok. İntihar olarak adlandırıp dosyayı kapatmışlar. "

"Siktir ya... "

Melez oğlanın dudaklarından kaçan küçük küfür ile Katsuki gülmüştü.

"Sinir bozucu değil mi? Kız o pisliği nasıl yapsın? "

Todoroki sessizce Katsuki'nin açtığı otopsi sonuçlarına bakmıştı.

"Mephis'in özgünlüğü bıçakları kontrol edebilmesi çünkü. Kadın kontrol etmek istediği bıçağa dokunuyor... "

Todoroki'nin daha iyi anlaması için masada ki tükenmez kalemi almıştı.

"Sonra onu kontrol edebiliyor. "

Elinde ki tükenmezi parmakları arasında döndürüp göğsüne döndüğü sırada durdurmuştu.

"Sonrada istediği yere, konuma kadar o bıçağı hareket ettirebilir. "

Hızla kendine doğru getirdiği kalemi kalbinin hizasında durdurmuş ve dediklerini pür dikkat izleyen oğlana bakmıştı.

"Yani intihar olabilir? "

My Hero | 𝘿𝙀𝙆𝙐𝘽𝘼𝙆𝙐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin