"Kacchan! "
Katsuki tam normalde Deku'ya verdiği gibi cevap verecekken fark etmişti seslenin Kaminari olduğunu.
"Ne var? "
"Aizawa Sensei "Bakugou'ya söyleyin o kendini yormasın. Yemekleri biz yaparız. " dedi! "
Kaminari gülümseyerek Katsuki'nin elinde ki doğrama tahtası ile bıçağı almıştı.
"İyi de hepiniz bok gibi yaparsınız şimdi. Bırakın halledeyim işte! "
"Olmaz! "
İki sarışın beraber, yanlarına gelen mor saçlı ve kulaklığı ile uğraşan kıza baktı.
"Sen daha yeni yeni iyileşiyorsun. Yemeği sen değil biz yapmalıyız. "
Jirou gülümseyerek Kaminari'nin elindekileri aldığında Katsuki iç çekerek salona yürümüştü.
"Bakugou, bizle kart oynamak ister misin? "
Iida'nın teklifini, kısmen Ojiro'nun yanına oturarak red etmişti.
"Bu budalalar ile playstation oynamak daha eğlenceli olur. "
Sero ve Ojiro buna gülerken, Katsuki hevesle birinin yanmasını ve oynamayı bekliyordu.
"Ah bu arada... "
Sarışın mırıldandı ve o sırada birkaç göz ona döndü.
"Deku nerede? "
Katsuki gözlerini ekrandan ayırmayarak konuştu.
Hastanenin damında gerçekleşen o "ateşli" öpüşmeden sonra birbirlerinden kaçıyor gibi bir halleri vardı.
"Kahramanlık ajansından yeni görev aldı. Onun için çalışıyor. "
Uraraka, Katsuki'yi her dakika sinir eden o gülen suratıyla ve elinde ki tabaklarla beraber koltuğun arkasından geçerken yanıtladı.
"Ne o? Aranız gün geçtikçe iyileşiyor gibi Bakugou-san! "
Pembe yanaklı kız kıkırdadı fakat bu Katsuki'yi daha da sinirlendirdi.
"Seni ilgilendirdiğini hatırlamıyorum!"
"Tamam tamam, sakin. "
Kahveli kız, istifini hiç bozmadan mutfaktakilere yardıma gitmişti.
Sarışın olan ise yerinden kalktı.
"Saat daha yedi. Yürüyüşe çıkacağım ben. Yemek hazır olunca ararsınız. "
"Ama birazdan hazır olacak zaten. "
Yaoyorozu ayakkabılarını giyen Katsuki'ye seslense de sarışın bunu pek umursamadı.
"Of Bakugou-san. Amma inatçısın. "
Merdivenlerden inen Mina ve Kirishima bu mızmızlanmaya gülmüşlerdi.
"Gidiyorum."
Katsuki tam kapıyı açacakken zil çalmıştı.
Duraksadı. Kimdi ki bu?
Zaten çıkacağı için bir sorun etmeyerek kapıyı açtı ve karşısında siyah paltosunu düzelten İzuku ile göz göze geldi.
"Ah, senin tarafından karşılanmak güzel Kacchan. "
Katsuki kapı kolunu sıktı ve kalbinin heyecanlı bir şekilde atan ritmine lanet okudu.
"Geç içeri. "
Kapıyı sonuna kadar açıp geçmesine izin verdi gülen yeşillinin.
"Tamam şimdi gidiyorum. "
Tam dışarı çıkacakken İzuku onu hızla kolundan tutarak kendine çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Hero | 𝘿𝙀𝙆𝙐𝘽𝘼𝙆𝙐
Fanfiction"Kacchan?... Ne zaman uyanacaksın? " -En son, Katsuki'nin "öldüğü" düşünülen savaştan sonra Katsuki'nin komaya girmesi, İzuku tarafından ona yazılan mektuplar ve uyandıktan sonrası anlatılıyor. Kopfkino: Otobüste, vapurda, tuvalette, orda, burda...