Basketbol Turnuvası

38 5 2
                                    

Somi

- Pşt! Kalksana ne yatıyorsun ?

Ben

- Git başımdan ! Seninle uğraşmak istemiyorum .

Somi

- Bugünkü basketbol turnuvasına gelmeyecek sin, duydun mu ?

Ben

- Tabi ki de geleceğim. Ve git başımdan .

Somi

- Sen yüzsüz bir kızsın o gruptakiler seni sevmiyor . Ama sen peşlerinden koşuyorsun .

Ben

- Ben oraya maç izlemek için gidiyorum , insanları izlemek için gitmiyorum . Eğer biraz daha konuşursan hocaya söyleyeceğim .

Hoca lafını duyunca burnu dik bir şekilde gitti . Teneffüslerde sadece resim çizip müzik dinlerim . Okulda verilen ödevleri yaparım . Test çözer veya kitap okurum . Bu yüzden okulda ilk beşteyim .

Bazen paçamı kurtarmak için yalan söylerim . Tarih derslerinden hoşlanmam bana sıkıcı gelir . Kore'nin tarih dersleri zordur . Ben kütüphanelere yakın yaşadığım için kütüphanelere daha sık giderim .

Benim için hayat sadece bunlardan ibaret değil . Okulumu hiç sevmiyorum çünkü orada arkadaşım yok . Ama çok neşe dolu bir insanımdır . Sadece o okulu sevmiyorum, arkadaşlarım benimle aynı okulda olmadığı için . Bu yüzden okuldan çıkınca neşeyle doluyorum. Ama okula girince zorbalık bana merhaba diyor . Çalışkan olduğum için bile zorbalığa uğruyorum .

.........

Sonunda zil çalmıştı . Basketbol sahasına girdim . En önlerden bir yere oturdum . Ve maçın başlamasını bekledim . Yaklaşık 15 dakika sonra maç başladı . Basketbol maçı izlemeyi seviyordum . Maçın ortalarına doğru kafama doğru gelen bir top gördüm . Fakat kaçma hamlesi yapmadım . Ve sonunda top yerini bulmuştu . Her yeri karanlık görüyordum ve kulağıma sadece uğultular geliyordu . Fakat bir zaman sonra o uğultuları da duyamadım . Ve artık gözlerim dayanamamıştı ve kapandı .

Geçmişe Takılmak  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin