BeRaBeR

12 3 0
                                    

Bu sözleri üzerine ben sadece boş boş bakıyordum .

Ben

- Y-yani ne demek istiyorsun ?

Bu sözlerim üzerine sırıttı ve bana doğru yürümeye başladı . Kalbim sıkışıyordu ama o gelmeye devam ediyordu .

Jg

- Başlamak ister misin ?

Ben

- Neye ? Neden öyle bakıyorsun ?

Kahkaha atmaya başladı . Bir süre sonra durdu ve bana sarıldı . Kendini yatağa attığında otomatik olarak beni de atmıştı . Ne olduğunu anlamaya çalışıyordum .

Jg

- Bu gece böyle devam etsin .

Daha da sıkı sarılmaya başladı . Ama sadece sarıldı . Sarıldı ve sarılmaya devam etti . Ve en sonunda ikimizin gözüne uyku damlamıştı . İkimizde öylece yattık .

Sabah olmuştu . Benim kalkmaya niyetim yoktu . Jeong-yeon zaten bana sarılıyordu ki . Oda kalktı yerinden ve bana bakarak gülümsedi .

Jg

- Bir kaç gün seni bekledim ama sen bu akşam benimsin . İzdivaç bu akşam gerçekleşecek .

Benim kalbim küt küt atıyordu fakat başka çarem yoktu . Siz kral dediğime bakmayın bir prens yaşında . Yüzü çok pürüzsüz . Ve o cidden yakışıklı ve çekici . Onunla göz teması kurduğum da sanki onun çekim kuvvetine girdim gibi hissediyordum .

Ben

- Üzerimi değiştireyim !

Jg

- Hizmetliler giydirecek seni bu akşam düğünümüz var ve sen herkesin gözü önünde olacaksın . Kırmızı sana yakışacak ...

Yataktan kalkıp gitti . Daha sonra hizmetliler geldi beni bir odaya götürdüler . Her tarafımı temizlediler . Ve vücudumu incelediler yara var mı diye ama yoktu . Kendimi çok rahat hissediyordum . Vücuduma en son koku sürdüler .

Şimdi sıra elbiseye gelmişti . Bana kırmızı bir hanbok giydirdiler . Bu kırmızı hanbok eski Kore kültüründe izdivaça girenler için giydiriliyordu galiba . En azından dizilerde böyle giyiliyordu .

Sıra saçıma gelmişti . Benim saçımın rengi doğal bir kahverengiydi . Bu nedenle saçlarıma çok narin dokunuyorlar dı . Sürekli tarayıp koku sürüyordu . Saçlarımı açık bırakmışlardı .

En son olarak yüzüme makyaj yapacaklardı . Biraz pudra sürdüler . Dudaklara genelde kırmızı sürüyorlardı ama kralın isteği üzerine sadece alt dudağımın ve üst dudağımın içine hafif pembelik katmışlardı . Yüzümde neredeyse hiç makyaj yoktu doğal bırakmışlardı.

Aynadan kendime uzun uzun baktım . Güzel görünüyordum . Buraya o kadar alıştım ki .

Tak ! Tok ! Tok !

İçeri Jeong-yeon girdi ve bana baktı .

Jg

- Çok güzel olmuşsun . Hadi artık gitmemiz gerek insanları bekletmeyelim .

Ben

-(Sahte bir gülümsemeyle) Peki dedim .

Yazar bölümü

Buraya kadar okuyanlar için teşekkür ederim . Lütfen oy atın ve yorum yazın . Hikaye nin devamının gelmesi sizin ellerinizde ... ♥️

Geçmişe Takılmak  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin