PrEnSeS ?

29 3 1
                                    

(uğultuyla)

- Neden uyan miyor ? Sakın ona birşey olmasın duydunuz mu ?

- Hanımefendi , prenses uyanıyor .

- Kızım iyi misin ? Tanrıya şükür !

Ben

- Neredeyim ben ? Başım ağrıyor .

Bir dakika bunlar kim ve neden hanbok giyiniyorlar . Tarih dizisi mi çekiyorlar acaba . Az önce o kadın bana kızım mı dedi . Benim annem İsveç'te yaşıyor . Ve o kadın anneme benzemiyor . Neler oluyor ?

Doktor

- Korkmanıza gerek yok Prenses Karina gayet iyi . Biraz başı ağırabilir . Bunun için bu otları kaynatıp içmeli .

Ben

- Ne oldu bana ?

- Hizmetlilerle gelirken atı ürkütmüşsün bu yüzden düştün . Ama merak etme hepsini tembih ettim . Bir daha olmayacak . Annen seni koruyacak .

Ben şuan prenses olduğuma göre , ve o kadın benim annemse otomatik olarak kraliçe oluyordu . Galiba o top başıma çok sert çarpmıştı ve ben burada bu zamanda tekrar doğdum . Neyseki tarih dersini sevmememe rağmen birçok dizi izlemiştim .

Kraliçe (annem)

- Sen burada yat ve dinlen . Tam bir saat sonra geri geleceğim . Eğer birşey olursa hizmetliler dışarıda onlara seslenebilirsin canım .

Daha sonra kraliçe de gitti . Ama ona anne diyemem çünkü izlediğim tarih dizilerinde böyle oluyordu .

Acaba niye ben diye çok düşündüm . Ama bu sorunun cevabını buldum . Diğer hayatım da çok fedakarlık yaptım . Sürekli cömert ve iyi davrandım bana iyi olanlara . Belki de artık bencil olma sırası bendedir .

Tak ! Tok ! Tok !

Ben

- Gir !

İçeri yakışıklı uzun boylu esmer bir erkek çıkar . Ve zaten şuan hayla Kore'deyim bunu açıkça anlayabiliyorum .

Adam

- Prensesim , iyi misiniz ?

Ben

- Uh?
- Ah , yani iyi olmaya çalışıyorum . Biraz başım ağrıyor.

Adam

- Seni korumalıydım . Üzgünüm .

Ben

- Hayır . Gere-- ....

Birden bana sarılır . Birşey anlamam ve öylece kalırım . Sanırım bu adam şuan içinde bulunduğum bedene değer veriyordu fakat , en iyisi bunları düşünmeyeyim.

Adam

- İyi olacaksın . Ağabeyin her zaman yanında .

Neee ! Bu adam benim abim mi ? Oh rahatladım bir an korktum .

Ben

- Teşekkür ederim ağabey .

Daha sonra gider . Kraliçe gelir ve bana kaynamış ot getirir . Tadını beğenmesem bile içerim . Beni konağa götürür yani yaşadığımız eve . Bundan sonra burada kalacaktım . Hizmetlilerden çok kraliçe daha çok ilgi gösteriyordu .

Beni yatağa yatırdılar . Kapıya iki hizmetli bıraktılar eğer rahatsızlanırsam diye .

Bugün çok uzun bir gündü . Kendimi düşünceler yerine huzura bıraktım . Ve gözlerimi yumdum .




Geçmişe Takılmak  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin