"İzDiVaÇ"

24 3 0
                                    

Her neyse kadını takip ettim . Kralın yani babamın beni çağırdığı odaya gittim .

Başımla selamladıktan sonra baktım ki yanlarında Jeong-yeon var .

Kral

- Kraliçenin yanına otur bu akşam birlikte yemek yiyeceğiz ailecek .

nE ! Ne demek ailecek . Jeong-yeon bizim ailemizden değildi . Ne demek oluyor bu . Tekrar bana baktıklarında kraliçenin yanına oturdum .

Jeong-yeon

- Nasıl olsa bundan sonra aile olacağız utanmadan yemeğini yiyebilirsin .

Ben gözlerimi kısarak ona baktım . Sırıtıyordu hemde çok fazla .

Beraber yemek yemiştik . Daha sonra kral boğazını temizleyerek dikkati kendine çekti .

Kral

- Tabi benim kızım çok şanslı büyük bir aileye gidecek . Sen de benim kızımla izdivaç yapacağın için şanslısın .

Ben

- Eee-efendim , ben mi ?

Kral

- Benim senden başka kızım yok . Başka kızım olsada izdivaç için gine seni seçerdim .Jeong-yeon genç bir kral akıllı bir kraliçeye ihtiyacı var bu yüzden seni seçti.

Ben

- P-peki .

Yüzüm asıktı fakat o sırıtıyordu . Neden ben yaaaaaggg !

Jeong-yeon

- Peki o zaman ben prensesi alıp gideceğim düğün bizim tarafımızda olacak zaten .

Kral

- Tamam iyi yolculuklar . Kızıma dikkat edin .

Jeong-yeon

- Kızınız benimle güvende majesteleri .

Ben ayağa kalktım . Mecburdum dizilerde izlediğim kadarıyla kız itiraz ederse gözden düşer ve cezalandırılırdı. Bahçeye çıktık ve etrafa şaşkınca baktım . Sadece bir tane at vardı .

Ben

- Bununla nasıl gideceğiz ? Ben kendi atımı alacağım .

Jeong-yeon ( jg )

- Git atını al ama ben bineceğim yani tek atla gideceğiz .

Oflaya puflaya atımı aldım . Binmişti . Benim arkaya binmem gerekiyordu , tam arkaya binecek iken beni kendine çekti ve öne aldı . Ben şaşkın şaşkın bakarken , o sadece gözlerime bakıp sırıtıyordu .

Jg

- Ne o beni beğenmeye mi başladın . Bana lazımsın belki seni beğenmişimdir.

Ben

- Hadi gidelim nede olsa çok mutlu bir çiftiz.

Sürekli somurtuyordum ve bu somurtmam ona tatlı geliyordu galiba çünkü sırıtıyordu . Yol boyu rüzgarlıydı ama onun kucağında olduğum için birşey hissetmedim . Neden bendi ? Hayatım boyunca iyi veya kötü olsun hep bu sorunun cevabını aradım . Ama bunun cevabı belliydi . "Kader"

Jg

- Hadi in odamıza gidelim .

Ben

- Odamız mı ?

Jg

- Merak etme izdivaça düğün günü gireceğiz yani iki gün sonra . Yani .... Dokunmayacağım sana .

Somurtarak onu takip ettim . Odası çok büyük ve ferahtı .

Jg

- Uykun mu yok ? yatsana .

Ben

- Nerede yatacağım ki ve sen nerede yatacaksın .

Jg

- İkimizde yatakta yatacağız .

Ben

- Hayatta olmaz !

Jg

- Geç yat . Şimdilik araya yastık koyalım .

Ben

- Peki .

Araya yastık koyduk . Artık arkamı dönüp yattım . Sabah kalktığımda bana bakıp gülümsüyordu .

Sessizce kulağıma eğildi ve

Jg

- Telefon ne demek ?

Şaşkın bir şekilde ona baktım

Geçmişe Takılmak  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin