Düğün "GeCeSi"

10 3 0
                                    

Sonra kol kola girmiştik . Herkes bizi bekliyordu . Beraber kalabalığa doğru yürüyüp önümüzde duran beyaz giysili adamın yanına gittik . Ve sanırım artık evliydik . Beraber kral ve kraliçe koltuğuna oturduk . Gece işte böyleydi . Günümüzdeki düğünler ile yakından ve uzaktan alakası yoktu .

....

Gece bitmişti biz odamıza doğru ilerledik . Neden bilmiyorum fakat korkuyordum . Kapıdan içeriye gözüm kapalı girmiştim . Ayakta öylece duruyordum .

Jg

- Ne o,çok bir isteklisin . Tamam artık benimsin yani sadece bu geceliğine değil , tüm gece ve gündüz benimsin .

Ben

- Y-yatacak mıyız artık ?

Jg

- Bu gece yatma gecesi değil .

Ben çok korkuyordum . Ama çok da isteksiz değildim . Ne olacağını merak ediyordum . Fakat bana doğru döndüğünde yutkundu . Ve olanlar oldu . Hanbok um üzerimde değildi . Çok korkuyordum . En sonunda kendimi yatakta buldum .

Üç gün önce tanıdığı bir kadınla nasıl ... Ama onu her suçlamak isteyişim de yüzü aklıma geliyordu .

Jg

- Artık benimsin ...

Bu söylediği her ne kadar tuhaf gelse de , bir yandan da hoşlanmıyorum değildi .

Sabah olmuştu . Yataktan kalkmak istemiyordum . Çünkü bana sımsıkı sarılıyordu . Sanki kaçacaktım . Bu saatten sonra sadece kaderime boyun eğebilirdim .

Jg

- Artık kalkmalıyım . Kraliçem müsaade eder misiniz ?

Ben

- Ben den izin almana gerek yok . Nası olsa kralsın .

Ben bu sözleri söylerken çok mutsuzdum .

Jg

- Merak etme üzerine kuma getirmeyeceğim ve sana iyi bakacağım .

Bu sözünün üzerine biraz da olsa hoşnuttum .

Ben

- Neden ben ? Neden başkası değil de ben ?

Jg

- Sevdim desem inanmazsın değil mi ? Ama sen yanımdayken biraz huzurlu hissediyorum .

Ben

- Peki benim hissettiklerimin bir önemi yok mu ? Neden direk benimle izdivaça girdin ? En azından tanımadığın biriyle nasıl-......

Derken beni kendine çekerek dudağımdan öptü . Sanki hiç rahatsız olmamış gibi benden ayrılmasını bekliyordum . 5-6 saniye sonra ayrıldı .

Jg

-Beni sevemez misin ?

Gözleri dolmuştu . Sanırım beni gerçekten seviyordu . Ben aslında ona karşı çok boş değildim .

Ben

- Seni cidden seviyorum . Ama biraz zaman lazım . Seni sevmem için değil kalbimdeki yerini alabilmen için .

Jg

- O zaman en baştan başlayalım . Merhaba ben kral Jeong-yeon sizin isminiz nedir ?

Ben

- Benim ismim Prenses Karina kralım .

Jg

- O zaman beraber vakit geçirelim . Kraliçe Karina .

Ben

- Olur kralım . Nasıl buyurursanız .

Elimden tuttu ve koşarak bahçeye gittik beraber ata bindik . Atı sürerken ki o çekiciliği içten içe beni kendine itiyordu .

Jg

- O kadar mı çekiciyim ?

Ben

- Evet ...

Bir dakika ben bunu içimden söylemiyor muydum ? Ama ne olursa olsun o çekiciydi.

Bir yerde indik . Burada kiraz ağaçları ve göl vardı . Hızla attan indim ve yere düşen kiraz çiçeği yapraklarını elimle toplayıp havaya atıyordum . Bu çok zevkliydi .

Jeong-yeon dan
Onun bu halleri onu çok tatlı yapıyordu . Beni ona çeken yanı da buydu . O çok güzeldi . Civciv gibi sarı saçları gözlerimi kamaştırıyordu .

Bir süre onu izledikten sonra kral olduğumu bir kenara bırakıp , ben de onunla oynadım . Bir anlığına kendimi değerli hissettim .

Çok yorulmuştuk ben bir ağacın altına oturdum oda yanıma gelip oturdu . Başını omzuma yaslayıp gözlerini kapattı . Umarım bu an hiçbir zaman bitmezdi ...

Yazar bölümü

Selam herkese hikayemin okurları gittikçe artıyor . Hepinize teşekkür ederim . Fakat bir sorun var . Hikayem hiç oy almadı . Lütfen oy atmayı ihmal etmeyin .

Hepinizi seviyorum ...♥️

Geçmişe Takılmak  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin