O acaba cidden beni seviyor mu ? Karina cidden hayatımda sevdiğim en özel kadın . Onu ilk gördüğümden beri hiç unutmadım . Umarım hiç ayrılmayız .
Jg
- Bana bilgi verir misin ?
Ben
- Ne hakkında ?
Jg
- İnsanların içinde ne vardır ?
Ben
- İnsanların içinde bir sürü organ var . Bu organlar bizim yaşamamızı sağlar . Fakat en öneli iki organ kalp ve beyindir. Bu iki organ çok tehlikelidir .
Jg
- Nasıl yani ?
Ben
- Eğer kalbine yenik düşersen kaybedersin . Eğer beynine yenik düşersen yine kaybedersin . Onları iki gruba ayırmalısın . Tıpkı insanları değerli ve değersiz olarak ayırdığımız gibi .
Jg
- Kalp ne demek ?
...............
Burada Karina nın eski hayatında ölen babasının sorduğu soru aklına gelirBabam
- Karina kızım sana bir şey soracağım .Ben (8 yaşında )
- Sor babacığım .Babam
- Ben gidersem ne hissedersin ?
Ben
- Kalbim acır , seni özlerim .Babam
- Peki senin için "KALP NE DEMEK "
- ÖHHÖ ÖHHÖ ! (Ölür)Ben
- Baba neden uyudun "Kalksana"!!!!!!.....................
Ben
- Hiiiiiçççbiiiiirrrşşeyyyyyyyy !
Ağlamaya başlamıştım bana ne zaman bu soru sorulsa sevdiğim kişiler gidiyordu . Jeong-yeon un gitmesine izin veremezdim . Bunu yapamazdım .
Ben ağlarken bir yandan bana bakan jg ye sarıldım o da bana sarıldı.ben yaklaşık 15dk ağladım . Daha sonra ağlamam durdu ve ona daha sıkı sarıldım .
Bir an jg benim yüzümü kendi yüzüne çevirdi ve gözlerime baktı.
Ben
- Özür-...............Demeye bırakmadı ve beni öptü . Ben hiç aldırış etmedim ve karşılık verdim. Çünkü onu seviyordum . Bir zaman sonra ayrıldık .
Benim yüzümü göğsüne koydu . Ve ...
Jg
- Benim yanım da ağlama . Ben hassas biriyim . Ayrıca benim yanımda olsa da olmasa da ağlama. Çünkü senin için endişe ediyorum .
Ben
-Seni seviyorum .
Jg
- N-ne bir daha söyle duyamadım .
Ben
-Seni seviyorum .
Jg
- Cidden . Ahh! Şuan içimde bir enerji patlaması yaşıyorum . Şaka gibi ...
Ben
- Artık eve gidelim hava karardı . Yorulmanı istemiyorum .
Jg
- İyi gidelim .
Yüzünden mutluluk fışkırıyordu resmen . Atla saraya doğru gidiyorduk . Sarayın bahçesine adım atar atmaz gülümsedim .
Odamıza girdik . Ben üzerimi değiştim . Sonra Jeong-yeon geldi ve beraber yatakta oturduk .
Ben
- Bilgi bilmek ister misin?Jg
- Evet . Ama hayvanlar hakkında olsun .
Ben
- Tamam . Pandalar doğum yapıklarında genelde ikiz doğururlar ve sadece bir tanesine bakar . Yani diğer yavru ise aç kalır ve bakımı olmadığı için ölür .
Jg
- Sen çok bilge birisin .
Ben
-Evet öyleyim ama biraz daha yatmazsam bayılabilirim . Hadi yatalım .
Başıyla onayladı ve yattık .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişe Takılmak
Ficção HistóricaBir kızın okulda zorbalık görmesi ve kafasına top çarpmasıyla... Lütfen hikayeye yorum yapın ve oy atın . Umarım beğenirsiniz ♥️