Episode 2

408 29 2
                                    

Çağrı'dan

Cemreyle buluşmaya gittiğimde beni zeynoyla tanıştırdı. Zeyno çok güzel ve tatlı bir kızdı , onunla sohbet ettiğimde birçok ortak noktamız ın olduğunu fark ettim , bunlardan en güzeliyse aynı mesleğe sahip olmamız dı . Biraz daha vakit geçirdikten sonra , Zeyno nun ellerini boynuma sarmasıyla hem şaşırmış hem de heyecanlanmıştım . Bozuntuya vermemek adına bende ellerimi beline doladım beraber dans ettik bir süre sonra Zeynebin saçlarında olan burnum Zeynebin kokusuyla mayışmıştı. Zeynep ten duyduğum o ses beni tebessüm ettirmeye yetmişti.Bende ona teşekkür ettim . Bir süre sonra Zeynebin nefes alış-verişi düzene girmişti , uyuduğunu anladığımda onu kucağıma alıp Cemre nin yanına götürdüm. " Cemre , biz zeynoyla dans ederken uyudu ne yapacağım şimdi?" diye sordum . Cemre ise " Çağrı , sen zeyno yu benim arabama kadar taşı sonrasını ben hallederim ." dedi . Bende onu onayladım , zeyno yu arabaya yerleştirdim. Cemre gelip arabayı çalıştırdı ve gittiler . Ben ise arkalarından bakıyordum . Bu kız bana ne yapmıştı böyle , kendi kendime sırıtma ya başladım . Kendime geldiğimde arabama binip eve doğru sürmeye başladım.Eve geldiğim deyse , babamın uyuduğunu gördüm ses çıkarmadan odama doğru adım atmaya başladım . Odama vardığımda kıyafetlerimi değiştirmeden yatağıma uzandım ve uyudum.

Zeyno 'dan

Sabah uyandığımda kendimi Cemre nin evinde uyanmayı beklemiyordum. Aniden başıma giren ağrıyla yüzümü buruşturdum , zorda olsa yataktan kalkıp lavoboya doğru adım attım . Elimi yüzümü yıkarken dün ne yaptığımı hatırlamaya çalışıyordum. Kendime gelebilmek için kendime kahve hazırladım ve bir anda booommmm hatırladım dün bütün gece çağrıyla dans etmiş , yetmemiş gibi çocuğa sarılmış ve güzel koktuğunu söylemiştim . Kendimi rezil etmiştim , kim bilir şimdi çocuk benim hakkımda neler düşünüyor diye aklımdan geçirirken . Cemrenin mutfağa girmesiyle düşüncelerinden arınmaya çalıştım ama sadece çalıştım çünkü aklımdan çıkmıyordu , bu konuyu halletmek için Cemreyle konuşmaya karar verdim ama şimdi değil çünkü kafamı toplamaya ihtiyacım vardı. Cemreyle beraber kahvaltı yaptıktan sonra arabama binip eve doğru sürdüm ve hazırlanmaya başladım . Üzerime bol kırmızı bir kazak geçirdim , altıma da siyah mini deri bir etek giymiştim , ayakkabı olarak siyah botlarımı ayaklarıma geçirdim , doğal bir makyaj yaptıktan sonra dudaklarıma çikolatalı lip balm sürmüştüm güzel bir kokusu vardı , takılarımı taktım ve son olarak saçlarımın kıvırcık olması hoşuma gidiyordu . Saçlarımıda kendi hâline bıraktıktan sonra hazırdım . Arabama bindim büroya doğru sürdüm ve düşüncelere daldım : bugün Önder Bey'in oğluyla tanışıp birlikte bir dosya üzerine çalışacaktık . Ben düşüncelerime devam ederken ne ara vardığımı fark etmediğim büroya doğru adımladım . Tam odama doğru gidecekken biriyle çarpıştım , çantam yere düşmüştü çantamı almak için eğildiğimde çarpıştığı m kişinin de benimle beraber aynı hamleyi yapmasıyla ellerimiz birbirine değdi en son dayanamayıp çarpıştığım kişiye baktığımda göz göze gelmiştik . Evet bu oydu Çağrıydı . Aklımdaki tek soru Çağrının burda ne işi olduğuydu...

Bi' Tek Ben Anlarım || ZeyÇağ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin