Episode 1

831 31 2
                                    

Zeyno ' dan

Merhaba ben Zeynep Sarı , arkadaşlarım bana Zeyno demeyi tercih ediyorlar.Ben Koçak hukuk bürosunda avukatlık yapıyorum. Evimde oturmuş davayla ilgili dosyalara bakıp araştırma yaparken , kahvemi de içmeyi ihmal etmiyordum. Telefonumun çalmasıyla irkildim , arayan büronun sahibi Önder Bey di kendisi çok iyi kalpli, displinli ve babacan dır.Telefonu açtım Önder Bey oğlunun yurt dışından buraya geleceğini ve bundan sonra oğluyla beraber davalara bakmam gerektiğini söyledi , bu söylediğini anlayışla karşıladım ve aramayı sonlandırdım . Cemre nin bana mesaj atmasıyla , bugün bu dosyaya bakamayacağıma kanaat getirdim. Bugün Cemre ye söz vermiştim , bu akşam beraber kafa dağıtıcaktık . Cemre ye gerekli mesajı gönderdikten sonra hemen hazırlanmaya başladım . Üzerime siyah mini , bel detayı olan bir elbise geçirdim , dudağıma çikolatalı lip balm sürdüm , saçlarımı düzleştirdim. Ayağıma rahat topuklu ayakkabıları geçirdikten sonra beyaz çantamı takıp . Aynaya baktım , evet tam olarak hazırdım . Evden çıktım arbama doğru adımlamaya başladım . Kısa bir yolculuktan sonra bar ' a varabilmiştim . Adımlarımı girişe yönelttim . İçeriye girmemle Cemre yi görmem bir olmuştu . Yanında uzun boylu , siyah saçlı yakışıklı bir çocuk vardı. Yanlarına gittim ve hemen Cemre ye sarıldım. Cemre "Hoşgeldin, Aşkım!" diye karşıladı beni bende ona "hoşbuldum bebeğim" diye cevap verdim . Cemrenin yanındaki çocuğun bizi tebessüm le izlediğini gördüm . Cemreyle sarılmamız bittiğinde , Cemre yanındaki çocuğa yöneldi , hâliyle benimde bakışlarım o tarafa kaydı . Üzerinde ki siyah gömlek ve gömleğin altındaki zincir ona ayrı bir hava katmıştı kombinini siyah bir pantolonlada sonlandırmıştı. "Zeyno , çocukluk arkadaşım Çağrı , ve Çağrı bu da benim birtanecik bebeğim Zeyno " ikimizde birbirimize gülümsedik ve el sıkıştık . " Memnun oldum Zeyno " dedi . Bende " Memnun oldum çağrı " dedim . Çağrıyla beraber içeceklerimizi yudumlarken , birbirimizi tanımaya çalışıyorduk. Cemre ise arkadaşlarının yanına gitti. "Çağrı sen ne işle meşgul dün?" diye bir soru yönelttim . " Ben 2 yıl önce burda babamın bürosunda avukatlık yapıyordum . Sonra annemin yanına yurt dışına çıktım. Orda görevime devam ettim . Buraları özlediğim için de geri döndüm anlaşılan uzun bir süre burada kalacağım ve babamın bürosunda çalışmaya devam edeceğim ."dedi . Çağrıyla çok iyi anlaşmıştık , bir sürü ortak noktamız vardı. Kendimi içkiye çok kaptırmış olmalıydım ki kafam yerinde değildi. Çalan dans müziğiyle ellerimi çağrının boynuna doladım . Çağrı önce şaşırsada sonra ellerini belime doladı . Beraber dans ederken . Çağrının beyaz sabun kokusu burnuma geldi . Ellerim çağrının boynundayken ona sarıldım . Ağzımdan şu kelimeler döküldü " Çağrı çok güzel kokuyorsun..." Kokusundan mest olmuştum . Çağrı bu söylediğime gülümsedi ve "teşekkür ederim güzelim " dedi . Ne kadar süre o halde kaldığımızı bilmiyordum , uykum gelmişti ve gözlerim benden bağımsız bir şekilde kapanıyordu . En son hatırladığım şey ise Çağrının beni kucağına alarak , Cemre nin arabasına koymasıydı.

Bi' Tek Ben Anlarım || ZeyÇağ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin