Episode 6

267 29 44
                                    

Zeynep 'ten

Önder Bey in bize bugün izin vermesiyle Çağrıyla beraber odadan çıktık . Odadan çıkar çıkmaz hemen Çağrı nın boynuna ellerimi doladım , o da ellerini belime dolamıştı . "Başardık sevgilim , teşekkür ederim." Çağrı da bu hâlime gülmüştü. Ben de onun gülüşünü görmek için hemen geri çekilmiştim . Çağrı bana bakıp ellerimi tutu ve ellerimi öptü sonra da "Beraber başardık sevgilim , teşekkür etmene gerek yok." demişti gülümsiyerek . Bende ona gülümsedim , sonra el ele tutuşarak büro dan çıktık ve Çağrının arabasına bindik arabaya biner binmez hemen Çağrıya döndüm o da bana döndü bende hemen sordum "Bugün ne yapıcaz sevgilim." Çağrı da bu hâlime gülmüş hemen cevap vermişti "Canımız neyi isterse onu. "

Çağrı oturduğu sürücü koltuğundan bana doğru uzandı ve bana yaklaşmaya başladı nefesi nefesime değdiği zaman
durmuş ve saçımın bir tutamını parmaklarına dolayıp kulağımın arkasına sıkıştırdı ve çenemin boşluğuna parmağını yerleştirip okşadı ve dudaklarıma bakmaya başladı . Ve dudaklarıma yaklaşmaya başladı ve benimde refleks olarak gözlerimin kapanmasıyla Çağrı nın dudaklarıma yapışması bir oldu . Çağrı alt dudağımı emmeye başladı bende onun üst dudağını emmeye başladım. Nefesimiz tükendiği zaman birbirimizden ayrılmış ve alınlarımızı birbirimize yaslamıştık, gözlerimiz kaplıyken birbirimize gülümsemiştik çağrı benim emniyet kemerimi takmış dudağıma küçük bir buse kondurup geri çekilmişti, kendi emniyet kemerini taktığında bana dönmüş ve "Dünyanın en güzel kadının'dan öpücüğümü aldığıma göre yolculuğumuza başlayabiliriz"demiş ve bana bakarak gülümsemişti , bende ona dönüp gülümsedim .

Yolda giderken Çağrı ya nereye gideceğimizi sorduğumda bana süpriz olduğunu söyledi. Bende heyecanla , kafamı arabanın camına yaslayarak yolu izlemeye başladım... Araba yavaşlamaya başladığında bende etrafı inceliyordum . Burası çok güzel bir siteydi .Ben etrafı hayranlıkla izlerken. Çağrı emniyet kemerini çıkarıp bana dönmüş " Etrafı incelemen bittiyse hadi gidelim sevgilim
"demişti. Bende onu başımla onaylayıp emniyet kemerimi çıkarıp arabadan indim. Ve Çağrı ya doğru ilerlemeye başladım , yanına yaklaştığımda beni elimden tutmuş beraber bloklara ilerlemeye başlamıştık . "Çağrı neden geldik buraya sevgilim " diye sordum . O da bana dönerek "Bence birazcık daha sabredebilirsin sevgilim ." demişti .

Beraber bir bloğun önünde durmuştuk . Burda her bloğa birer harf ismi verilmişti. Bizim önünde durduğumuz blok ise C ' ydi . Çağrıyla siteye doğru aydımlamaya başladık. Girişteki kapı bir şifre istiyordu . Çağrı şifreyi girmiş ve beraber içeri doğru gitmiştik . Asansöre doğru ilerlemeye başladığımızda Çağrı beni yönlendirmek amacıyla kolunu belime doladı ve asansöre bindik . Çağrı asansörde ki tuşlardan 23 ' e basmıştı. Ben daha fazla dayanamayarak Çağrı ya döndüm ve konuşmaya başladım " Çağrı burası neresi ? niye geldik buraya ?ve neden burda-" konuşmamı bölen şey çağrının dudakları olmuştu çağrı dudaklarımı öperken bende ona karşılık vermeye başladım . Dudaklarımızı birbirinden ayıran şey asansörün sesi olmuştu . Birbirimizden ayrıldıktan sonra Çağrı kendini açıklama gereği duymuş konuşmaya başlamıştı " Seni başka türlü susturamazdım sevgilim , bana başka bir yol bırakmadın " demişti ikimizde birbirimize bakıp gülümsemiştik.

Beraber asansörden indiğimizde , Çağrı kapı numarası 11 olan daire ye doğru ilerlediğinde bende peşinden gittim . Çağrı cebinden çıkardığı kartı , kapının yanındaki kart okuyucusuna okutmuş ardından kapı açılmıştı. Çağrı kapıyı sonuna kadar açıp kapının önünde eğilip bir eliyle içeriyi işaret ederek bana dönmüştü "Evimize hoşgeldin sevgilim " demişti. Duyduğum şeyle hemen çağrının boynuna atlamıştım." İnanamıyorum sevgilim , sen gerçekten delisin." demiştim ve Çağrı dan ayrılmıştım o da bana doğru eğilip " Konu sen olunca deliyim " demişti .
Ben de bu hâline gülüp yanağından öpmüştüm . O da bana tebessüm edip " Hadi içeri geçelim sevgilim " demişti . Bende onu başımı yukarı - aşağı
sallayarak onayladım . Çağrıyla el ele tutuşarak evin içine girdik. Ev çok büyük ve genişti , Amerikan mutfak ve büyük bir salona sahipti . Salon çok güzel bir şekilde dekore edilmişti. "Çağrı burası çok güzel olmuş." demiştim . Evi incelerken Çağrı da elimi daha sıkı tutmuş "Daha hiçbir yeri gezmedik sevgilim gel benimle ." demiş ve beraber bir odaya gitmiştik , burası çalışma odası olmalıydı kocaman bir masa ve iki tane p
uf sandalye vardı çok tatlıları ve odanın içinde kocaman bir kitaplık vardı . Kitaplıkta hukuk kitapları vardı. Ben etrafı incelerken Çağrı da konuşmaya başladı "Burda davalarımıza savunma hazırlayıp , davalarımızı kazanacağız" demişti. Bende ona gülümseyip "kazanacağız " demiştim . Daha sonra beraber misafir odası ve buradaki banyo ya bakıp yukarıya çıkmıştık burada iki oda ve bir banyo vardı . Hemen üzerinde ZeyÇağ yazan odaya doğru ilerledim . Burası çok güzel di anladığım kadarıyla yatak odasıydı çok güzel bir manzarası vardı . Büyük bir yatak ve yatağın her iki tarafında bulunan komodinler yatağın karşısında makyaj masası odanın içinde kapısı olmayan bir giyinme odası ve ebeveyn banyosu vardı . Odanın güzelliği son olarak tatlı bir balkonla sonlandırılmıştı. "Beğendin mi?" Çağrı nın sorusuruyla ona döndüm " Beğenmek ne kelime bayıldım ." dedim Çağrı bu dediğime gülmüş elimden tutup diğer odaya gitmiştik .

Bu oda diğerlerinin aksine boştu ben anlamaz gözlerle etrafa bakarken Çağrı hemen cevaplamış tı " Burası aşkımızın meyvesinin odası , burayı beraber tasarlarız diye düşündüm." Çağrı bunları söylerken benim gözlerim dolmuştu ve gözlerimden bir damla göz yaşı dökülmüştü . Çağrı hemen önünde durmuş ellerini yanaklarima çıkarmış , göz yaşlarımı siliyordu. " Şşt sen sulu gözlülük yap diye söylemedim , mutlu ol diye söyledim." demişti . Bende onun gözlerine bakıp "Mutluluk tan ağlıyorum , ben inanıyorum sen çok iyi bir baba olacaksın ben iyiki sevmişim seni , iyiki aşık olmuşum sana sen gerçek olmayacak kadar güzel bir kalbe sahipsin ." demiş ben de ellerimi yanaklarına çıkarmıştım baş parmağımla yanağını okşuyordum . Çağrıda yanağında ki elimi kendi elleri arasına alıp kendi kalbinin üzerine koymuştu . Kalbi çok hızlı atıyordu , gerçi benimkininde onunkinden bir farkı yoktu. Çağrı gözlerimin içine bakıp konuşmaya başladı " Bak kalbim atıyor , senin için atıyor , sen benim aşık olduğum kadın için atıyor ,ben ne olursa olsun seni sevmekten asla vazgeçmiycem kalbimin ritmini değiştiren kadın , seni çok seviyorum ." Söylediği sözlere eriyip bitmiştim . Bende yanağındaki elimi boynuna sarmıştım , Çağrıda yanağımdaki ellerini belime indirip beni kendine doğru çekmiştim bir elim hâlâ kalbinin üzerindeyken çağrı ya yaklaşıp dudaklarına yapıştım . Çağrı nın alt dudağını emmeye başladım , Çağrıda benim üst dudağımı emmeye başlamıştı . Bu seferki öpüşmemiz diğerlerinden çok farklıydı . Çağrı nın kalp atışları çok daha hızlı atmaya başlamıştı . Onunla aynı duyguları hissetmek beni çok mutlu ediyordu . Birbirimizi tutkuyla öperken nefesimiz tükendiği için birbirimizden ayrılmıştık ve ikimizde gülmeye başladık . " Hadi sevgilim aşağı inelim sana göstermem gereken bir yer var " demişti . " Tamam sevgilim gidelim " demiştim beraber aşağıya inmiştik . Ben çağrıyı takip ediyordum .
Salondaki balkona gidiyorduk çagri cam kapıyı açıp içeri geçmişti bende çağrınin hemen arkasından gitmiştim .

Burası çok güzeldi bütün istanbul ayaklarımızın altındaymış gibi gözüküyordu yerlerde balkona doğal bir hava katmak için çimler vardı . Balkonun büyük bir çoğunluğunu kaplayan bir havuz havuzun başında iki şezlong havuzun yanında ahşaptan yapılmış bir yemek masası vardı. Ve balkonun cam korkuluk larının önünde dörtlü berjer koltuk ve yanlarında da iki tane tekli koltuk ve önünde de ahşaptan küçük bir masa vardı .Ben hemen cam korkuluk larının önüne gitmiş burda tüm şehri izliyordum ve arkadan belime sarılan kollarla gülümsedim çağrıda çenesini omzuma yaslayıp benim gibi dışarıyı izliyordu . Çağrı başını boynuma gömmüş konuşmaya başlamıştı "Benim güzel sevgilim evimizi beğenmişmi bakalım" diye sormuştu bende başımı saçlarının olduğu tarafa doğru çevirmiş saçının kokusunu içime çekip " Senin sevgilin buraya bayıldı " demiştim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 03, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bi' Tek Ben Anlarım || ZeyÇağ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin