נקודת מבט אגם
קמתי בבוקר התארגנתי התאפרתי טיפה ולבשתיאתמול אחרי שעדי הלכה לחדר של עומרי מאי הייתה עצבנית אז יניר לקח אותה ואני חזרתי עם רואי ומאז לא שמעתי מעדי משהו.
ירדתי לסלון וראיתי את עמית אחרי שבוע שהוא היה אצל חברה שלו,נועה. היא ממש סבבה פחות יוצא לי לראות אותה כי לרוב תמיד עמית אצלה אבל סך הכל היא נחמדה.
"אה עמית נזכרת שיש לך בית" אמרתי
"סתמי סתמי יקנאית שבי בשקט" הוא אמר וגיכחתי ואמרתי "טוב בובי" והוא אמר "מה זה בובי אני לא אחד מהחברים שלך" צחקתי ואמרתי "טוב בוביי" ונישקתי אותו בלחי.הגעתי לבית ספר וראיתי את יניר
"ינירר מה קורה חיים שלי" אמרתי
והוא אמר "חיימי שלי בלב דם שלי מה איתך" וצחקנו בקול ואז עדי ועומרי נכנסו ועומרי עצר לידנו ועדי המשיכה לכיתה בלי להגיד כלום "מה יש לה" אמרתי ועומרי אמר "אגם היא נפגעה,אתן חברות הכי טובות שלושתיכן ותמיד מתארגנות ביחד לכל מקום ואם אחת לא יכולה ישר אתן מבטלות,למה לא התקשרתן לשאול? זה לא עכשיו שאני מתערב אבל בואי תחשבי טיפה גם על זה שאתן לא יצאתן בסדר" אמרתי "עומרי אתה צודק אני אדבר איתה באמת חשבנו שהיא אצלך אני אדבר עם מאי ונראה כבר מה קורה, היא ממש עצבנית עלינו" ועומרי אמר "עלייך עוד פחות אבל על מאי ממש,קיצר תדברו בניכן ותסדרו את זה כי חבל שהחבורה תתפרק" ורק מהמחשבה הזאת פחדתי כי באמת כל כך כיף לי איתם ולא בא לי שבגלל ריב כזה הכל יהרס.
הלכתי לכיתה ורואי ויניר הלכו לכיתה שלהם.
"מאי היום אנחנו מדברות עם עדי לא אכפת לי מהתשובה שלך" קבעתי
ומאי אמרה "אגם לא נראה לי זה מתאים,לפחות לא היום"
אמרתי "נו מאי מה הבעיה,את רוצה שעכשיו בגלל הריב הזה החבורה תתפרק?" וראיתי לפי פרצופה שהיא גם פחדה מהמחשבה הזאת.הגיעה ההפסקה והלכתי למקום הקבוע וכולם היו שם.
"אגמוש" רואי אמר
אמרתי "רואייי מה איתך לב שלי"
והוא אמר "נודר את צאחלה" ויניר הסכים ואמרתי "נודרת אתה ערס" והוא צחק וחיבק אותי "אני חולה עליך" הוא אמר וחייכתי.
"טוב בנות תפתרו את הבעיה שלכן למה אין לי עצבים" יניר אמר ורואי ועומרי הסכימו. אני עדי ומאי הלכנו לצד ודיברנו
״אני אומרת נפתור את זה כי זה באמת ריב שטותי כל-כך אתן יודעות שאני שרופה לכן על התחת״ מאי אמרה והסכמתי ואז עדי אמרה ״סבבוש אבל תשימו לב לפעמים לדברים האלה כי זה לפעמים פוגע..״
ואמרתי ״אני אוהבת אתכןןן״הגענו לבנים ״נו השלמתן?״ עומרי אמר והנהנו ״תודה לאל״ רואי אמר וצחקנו
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
סורי שהפרק קצר פשוט אין לי כל כך זמן לכתוב כי יש מלא מבחנים אבל הייתי חייבת להוציא פרק😍
YOU ARE READING
חברים משותפים
Romanceאגם והחבורה שלה רואי והחבורה שלו מה יקרה כאשר החברה הכי טובה של אגם והחבר הכי טוב של רואי יהפכו לזוג?