חלק 18

279 10 1
                                    

אני ורואי באוטו שלו בדרך לסבתא שלי,בהצלחה לי היום ואני מקווה שלא יעשו לו בושות והוא יסתדר איתם.
תוך כדי הנסיעה דיברנו עם כל החבורה בשיחת וידאו  והיה מצחיק ברמות.
הגענו,עלינו במעלית ודפקתי בדלת ולפני שעוד פתחו אמרתי לרואי ״רואי אם לא נעים לך או משהו תגיד לי ישר״ והוא צחק ואמר ״יפה שלי הכל בסדר זאת רק המשפחה שלך״ והוא נישק אותי ואז דודה שלי,דורין פתחה לנו. אנחנו משפחה רגילה כזאת,זה מהצד של אמא ויש לאמא אחות גדולה ואח קטן,היא האמצעית. האחות הגדולה זאת דורין שיש לה 3 ילדים נוי שהיא בגיל שלי והיא פשוט החברה הכי טובה שלי ויש את גיא שהוא בן 15 ונעמה בת 3.
והאח הקטן של אמא שלי,וליאור שהוא נשוי עם ילד בן חצי שנה.
נכנסו וכולם אמרו שלום ביחד והלכתי לסבתא ואמרתי לה ״סבתא חיים שלי מה קורה״ והיא חייכה אליי ואמרה ״יפה שלי את״ וחייכתי אליה ורואי אמר לה ״היי מה קורה״ והיא אמרה ״אתה החבר של אגם?חתיך מצאת לך״ היא אמרה לרואי בהתחלה ואז לי וצחקתי ואמרתי ״סבתא תרגעי״ ורואי צחק מהסיטואציה.
ואז נוי באה אלינו ואמרה ״אגםםם חיים שלי מה איתך״ וחיבקתי אותה ואמרתי ״יואו נוי לב שלי״ והיא צחקה ואמרה ״אז זה החבר?״ ורואי אמר ״היא מדברת עליי הרבה אני מבין״ ואמרתי ״מה ממש לא״ ונוי אמרה ״תהיה בטוח שכן״ ורואי חיבק אותי ואמר ״זה לא משהו רע אגם,אני גם מדבר עליך הרבה זה הדדי״ וצחקתי ונוי אמרה ״איזה כיף זה להיות גלגל שלישי״ וצחקנו ואז נוי אמרה ״רגע כמה זמן אתם ביחד״ ואמרתי ״חודש וחצי כזה״ והיא אמרה ״אהה סבבה הכרתם בבית ספר?״ והתחלנו לספר לה את הסיפור ושסיימנו והיא אמרה ״דיי איזה קטע״ וצחקתי.
ישבנו לאכול ושאלתי את רואי ״הכל טוב?״ ורואי אמר ״תפסיקי הכל בסדר אני מבטיח לך״ וחייכתי אליו ואז אמא ודורין הוציאו את האוכל ורואי שם לי מלא אוכל בצלחת,וכמו שאמרתי בגלל שיר אני לא מתכננת לאכול היום כלום וגם לא מחר כנראה, אמרתי לרואי ״זה מלא רואי אני לא רעבה״ והוא אמר ״תאכלי תאכלי״ ואמרתי ״לא לא הכל טוב״ והוא התעלם כי הוא בטח חושב שאני יאכל.
״אז רואי בן כמה אתה״ ליאור שאל,ורואי ענה ״18 כיתה יב״ וליאור ענה ״אה יפה,אתה שומר לנו עליה כן?״ וצחקתי ורואי אמר ״מה נראה לך היא כל החיים שלי״ וחייכתי וכולם הסתכלו עלינו אוי איזה מביך אמאלה, וליאור אמר ״אני שמח לשמוע״ ורואי חייך אליו ואז אמר לי בשקט ״בואי שניה לבחוץ״ קמנו למרפסת ורואי אמר לי ״מה יש לך אגם למה את לא אוכלת״ ושתקתי ואז אמרתי ״אני לא רעבה״ ורואי אמר ״מתי בפעם האחרונה אכלת?״ ואמרתי ״בבוקר בבית ספר״ והוא אמר ״תודה רבה,לכי לאכול את רצינית?״ ואמרתי ״מה הבעיה שלך״ והוא אמר ״שאת לא אוכלת לא הבנתי מה יש לך״ אוף אין לי כוחות, הוא התקדם חזרה לשולחן ובאתי אחריו.
הייתה שתיקה מביכה, אחרי כמה דקות דודים שלי וכולם התחילו לדבר ונוי אמרה לי ״בואי רגע״ וקמתי והלכתי לחדר איתה.
״מה קרה אין לך מצב רוח פתאום״ נוי שאלה ואמרתי לה ״היום בבית ספר רבתי עם איזה ילדה ואז דחפה אותי,ופתאום רואי בא ורב איתה וכל זה,קיצר היא אמרה כזה ׳ישמנה׳ וזהו החלטתי שהיום אני לא אוכלת ועכשיו רואי התעצבן שאני לא אוכלת״ והיא אמרה ״טוב דבר ראשון הילדה הזאת מפגרת ואת הילדה הכי יפה בעולם ואת לא צריכה להשתנות בשביל כלבה כזאת,דבר שני רואי יודע מה הסיבה המטומטמת שאת לא אוכלת?״ ואמרתי ״אני אספר לו יותר מאוחר״ והיא אמרה ״תזהרו ממני אתם על מה אתם רבים על השטות הזאת״ ואמרתי ״ריב ראשון שלנו״ והיא אמרה ״ככה זה״ ויצאנו חזרה.
אחרי זה דיברנו ואכלנו עוגות וכאלה ואז יצאנו חזרה הבייתה.
״יאללה ביי לכולם״ אמרתי והלכתי לסבתא ואמרתי לה ״יאללה סבתא ביי תודה על הכל״ והיא אמרה ״ביי חיים שלי קחי קצת אוכל הבייתה״ ואמרתי לה ״הכל בסדר״ והיא אמרה ״תשמרי על החבר הזה שלך״ וצחקתי. רואי אמר ביי לסבתא ויצאנו.
נכנסו למעלית ושוב שנינו לא דיברנו,איזה מוזר זה.
הגענו לאוטו ורואי התחיל לנהוג ואמר ״נו אגם מה יש״ ואמרתי ״מה״ האגו שלי חוגג. והוא אמר ״את צריכה להבין שמה שאמרתי לך לא בשביל לריב זה כי אני דואג לך,את לא אוכלת כלום ואין לי מושג למה״ ונאנחתי ואמרתי ״נו זאת שיר הזאת שאמרה שאני שמנה אז החלטתי לא לאכול היום״ והוא אמר ״אגם חיים שלי את רצינית?את הכי יפה בעולם ואיך את שמנה איך״ ואמרתי ״לא יודעת אוף״ והוא אמר ״איך את יכולה לחשוב על דבר כזה בכלל״ ואז אמר ״ואני באמת לא צריך להגיד לך כמה את יפה״ ואמרתי ״אתה תמיד אומר לי את זה וממש מעלה לי את הביטחון אבל איך שהיא אמרה שמנה פתאום ירד כל הביטחון״ והוא שם את ידו על רגלי תוך כדי שהוא נוהג, ״אני אוהב אותך הכי שיש ומצטער אם נפגעת ממני או משהו זה הכל מדאגה״ וחייכתי ואמרתי ״הכל טוב רואי,בין כל זוג יש מריבות לא נפגעתי״ והוא אמר ״נכון״ ובדיוק הגענו לבית שלי ושנינו ירדנו והוא חיבק אותי ואמר ״אני מצטער״ ואמרתי ״אין לך על מה ימשוגע״ והוא אמר ״אני אוהב אותך רצח״ וחייכתי ולא הספקתי לדבר והוא אמר ״החיוך הכי יפה בעולם״ וצחקתי ואמרתי ״אני אוהבת אותך״
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
היוששש חזרתייי
יש לי קראש על רואי
תצביעו ותגיבו😍

חברים משותפיםWhere stories live. Discover now