Viata sau moarte ?

77 11 2
                                    

***
Ma trezeste ceasul meu desteptator... off...a inceput scoala. Yey !!! ( sarcasm ) . Cel mai bine este ca si Jack este in clasa a 11-a si ca mergem impreuna la aceeasi scoala. Ma dezmeticesc si ma duc la baie sa imi fac repede igiena. Ma dezbrac repede de pijamale, imi iau pe mine lenjeria intima si pe urma aud un ciocanit in usa.
"Da mama ! M-am trezit!"spun luandu-mi repede pe mine o pereche de blugi rupti cu o camasa alba transaprenta.
"Nu e mama ta..." Jack... deja a ajuns. La cat se trezeste copchilul asta?
"Intra !"spun tipand incet...imi pun repede cartile in geanta si bidonul de apa, ma incalt ci adidasii mei cu toc si ies pe usa alaturi de Jack.
"Frumoasa mai esti iubire !"cred ca deja m-am inrosit. Cum s-a ajuns de la moartea acestuia sa il iubesc pe zi ce trece din ce in ce mai mult? Habar n-am.
"Mersi la fel."spun si ii sarut pasional buzele sale carnoase si dulci.
"Hmmm... hai sa mergem repede ca intarziem!"spune acesta.

(***)

Intram in incinta scolii si toti se uita la noi. Ba ca ne tinem de mana, ba ca ma ia in brate Jack... orice...se aud o gramada de complinte pentru noi.
"Yuhuuu!! Va sta bine impreuna ! Felicitari!"spune o fata blonda.
"Sa va tina !"spun mai multi
"Multumim!"spunem la unison.
Intram in scoala si ma duc la dulapul meu. Parca aveam un cod... normal ca aveam.. daca l-as mai tine minte. Gata ! Il stiu ! Codul este 7352. Nu pot sa cred ! Jack are dulapul langa al meu..
"Ce tare !"spue acesta.
"Stiu .. nu? Hau ca trebuie sa plec la ore ! Pa "spun si il sarut intens , chiar foarte intens. Ma duc in clasa si... acum am ...Matematica. bleah...
"Buna ziua copii!"spune profesorul de matematica.
"Buna ziua domn' profesor!".

Orele au decurs normal pana cand o vad pe Larisa, pitipoanca si fitoasa scolii ( mai ales curva ) .
"Ce mai face Sophia? Hahahha!"off... si de aici ziua mea e din ce in ce mai rea. Nu inteleg de ce se uita atat de insistent la Jack.
"Bine fac. Dar ce o intereseaza pe curva si fitoasa scolii?"o intreb cu dracii pana peste cap, iar Jack ma prinde de brat ca sa nu sar in capul ei.
"Cum indraznesti...?"
"Indraznesc cu grija si atentie!"spun iar aceasta sare in parul meu, eu hatarasc sa o imping si sa plec din incinta scolii. Jack vine dupa mine in fuga.
"Ce vrei?"spun incepand sa plang.
"Ce vreau? Ce inseamna asta, ce au facut acolo cu Larisa?"spune putin mai mult indignat.
"Inseamna ca m-am saturat de ea ! Mereu mi-a distrus viata ! Daca eu aveam iubit, avea si ea, si dupa mi-l fura pe al meu ! Nu mai rezist!!!"spun tipand la el. De ce mi se intampla mie asta?
"Gata Sophia! M-am saturat si eu de fitele tale! Cred ca tu esti cea care este exact cum ai descris-o pe Larisa!"
"Bine! Crezi ce vrei ! I-ai apararea unei proaste! Fa ce vrei. Dar cu mine nu te vei mai impaca !"nu stiu cum e posibil sa plangi si sa tipi foarte tare in acelasi timp. Il vad plecand iar in spatele meu era Larisa cu 2 baieti. Cei doi baieti ma apuca de brate, iar Larisa imi infige cutitul in spate, ma injunghie. Gem si tip de durere, ii vad pe acestia plecand, iar Jack vine repede la mine.
"Sophia! Imi pare rau ! Te iubesc ! Nu ma parasi!"spune plangand, prinzandu-ma exact la timp.
"S-si e-eu..."acestea au fost ultimele cuvinte si tot ce am auzit. Cred ca am murit. Tot ce mai pot sa aud este o ambulanta.

(...)
"Sophia... te rog trezeste-te" aud vocea lui Jack si simt cum ii curge o lacrima pe obrazul meu. Eu aud tot, dar nu ma pot trezi. "De 3 luni esti in coma, iar in seara asta vor sa te scoata de la aparate pentru ca nu mai ai sanse, asa spun doctorii, dar eu cred ca te vei trezi macar pentru mine. Imi pare rau ce am zis atunci, cand ne-am certat pentru Larisa. Acum ea este la inchisoare. Imi pare rau ca am fost un orb si un neghiob. Imi pare rau. Sper, macar sa te trezesti pentru mama ta, care sufera si ea de 1000 de ori mai mult ca mine, avand in vedere ca e mama ta." Incepeam sa imu deschid ochii incet cand Jack m-a sarutat. Ma bucuram pentru tot ce a zis. Nu pot sa cred ca am stat in coma 3 luni..WTf! "Se trezeste! E un miracol!"spune mama si Jack.
"Auuuu!!! Ma doare spatele !!"spun aproape tipand.
"Cred ca ar fi mai bine sa chemam doctorul."spune mama mea, Cristina.
"Buna ziua! Ati spus ca va doare spatele, ca si cum ati simti un junghi in spate?"ma intreaba domnul doctor Radu.
"Da...."spun cu vocea aproape stinsa.
"Pai ar trebui sa stati intinsa domnisoara Moniker si sa luati niste calmante."spune domnul.. stai putin Larisa...
"L-l-laris-sa !"tip si o vad in spatele lui Jack .
"Nu e nimeni Sophia .... ea este la inchisoare.."spune Jack.
"Cred ca a ramas traumatizata si socata. Nu poate percepe un soc atat de mare si de aceea i se repeta de nenumarate ori intamplarea cu injunghierea. Aceasta o vede pe fata asta Larisa, care a injunghiat-o . Oriunde ar merge, ea o vede. Este o treaba mai complicata cu ea, dar va facem externarea acum."spune doctorul Radu.
"Totul va fi bine. Ai sa vezi."spune Jack.

-Jack P.O.V.-

"Lasa-ma in pace Larisa ! Te urasc !!!!! Mu-ai nenorocit viata! Pleaca de la Jack ! Lasa-l in pace si nu il injunghia!!! Nu...!!!"spune Sophia. Cred ca ea vede cum ma injunghie pe mine. A suferit foarte mult, mai ales din cauza mea.
"Nu e nimeni aici. Suntem doar noi , Sophi."incerc sa o calmez, dar e imposibil.
"Nu mai rezist ! Ii aud vocea intr-una! Pleaca!"spune Sophia incepand sa tipa si sa planga in poalele ei..
"Sshhhhht. Nu e nimeni totul e ok."incerc din nou sa o calmez si de data aceasta merge. Cred ca eu sunt arma eu secreta care o scapa de Larisa si de tot ce e rau. Iubirea noastra e foarte mare , iar aceasta dragoste poate invinge tot.

(...)
Ajungem acasa la ea si hotarasc sa dorm la ea acasa, in camera cu ea in caz de pateste ceva.
"Sophi .. cred ca dorm la tine, cu tine."spun si o tin strans in brate, duoa care o iau in stil de mireasa.
"Ok."spune atat de ...VAG.
Mergem in camera ei dupa care aceasta hotaraste sa se schimbe direct in pijamale. Ma intorc cu spatele si se schimba imediat.
"Gata!"spune Sophi, Sophia draga mea.
Ne bagam in pat repede,o invelesc , ma invelesc si eu, dar mai mult pe ea. O vad cum adoarne ca un inger. Nu imi vine sa cred ca acest inger este al meu.
"Nu ! Am spus nu! Lasa-l in pace ! Lasa-ma in pace ! "Tipa din nou aceasta si ma trezesc repede, ii dau pe fata cu apa rece si o sarut scurt pe frunte semn cu se intampla nimic. Iar in nomentul urmator pe usa intra ....

Gata si capitolul asta ! Pffiu.. vreau sa va multumesc celor 250 de cititori si celor 17 voturi. Am dat si tezele deci de acum am aa incep, am sa incerc sa postez cel putin de 3 ori pe saptamana. O carte faina care v-am mai zis este " Sentimente interzise " de Ursuleeeet si " Iubire sau minciuna " de Magdyz . Va iubesc enorm ca imi cititi cartea, dar sincer vreau mai multi cititori. E bine pentru inceput.
Enjoy❤❤ ILY ! ❤❤❤❤. Ne vedem tura viitoare cand voi posta din nou pana atunci astept destui cititori si voturi! Bye ! :* :)

❤ Iubire si prejudecata❤//PAUZĂ//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum