Britany

53 8 1
                                    

***Peste 4 luni la nastere***
Imi alegeam o carte sa citesc. Pana la nastere mai era foarte putin. Trebuia sa nasc curand. Imi aleg o carte "Iubire nesfarsita" de un autor anonim si incep sa o citesc cu mana pe burta, deoarece Britany impingea tare cu picioarele. Nu dureaza mult si Jack intra in camera.

"Ce faceti?"ne intreaba acesta.

"Stam si citim...Tu?"

"Bine....voiam sa...." incep sa respir din ce in ce nai greu, aproape neramanand fara aer. Imi pun mana pe burta pentru ca ma durea, o durere pe care nu am mai simtit-o. Eram toata uda de la talie in jos. Cred ca mi s-a rupt apa....nu. Jack vazandu-ma asa a venit la mine fara sa isi mai termine propozitia. Ma luase in brate, a chemat-o rapid pe mama la spital iar eu ma chinuiam in masina. Plangeam...pentru ca ma durea. Imediat am ajuns la spital. A dat DOMNUL...°_° !!! Am ajuns la urgente, mama venind cu mine in sala de operatii. Doctorii au spus ca mi s-a rupt apa si trebuie sa nasc de urgenta. M-au pus pe o masa care nu am mai intalnit-o pana acum.

"Va rog frumos sa iesiti. Asteptati afara alaturi de sotul dumneaei."o roaga doamna doctor Emanuela pe mama.

"Bine."spune mama atat de sec dar cu o urma de ingrijorare in glas.

Ma durea tare...foarte tare...o durere care nu am mai simtit-o pana acum...dar cu siguranta se va termina. Deodata aud niste plansete si incet incet imi revin. Cand o vad pe Britany imi dau lacrimile.

Din perspectiva lui Jack

Cand am vazut-o in camera asa si toata uda mi-am dat seama ca trebuie za nasca. Georgia, mama Sophiei a plecat cu ea in sala de operatii sa o ajute sa nasca, dar nu au lasat-o asa ca a venit inapoi in sala de asteptare. Stateam pe ganduri....ma gandeam ca viata noastra s-a schimbat. Camera lui Britany este gata...la fel si... Ma trezesc din ganduri cand aud plansetul unui copil. Sophia a nascut-o pe Britany ! Nu pot sa cred ca fetita mea a ajuns pe lume.....Data nasterii ei este pe 5 iunie.

Din perspectiva Sophiei

Emanuela ia fetita si le-o da asistentelor sa o spele. Vine catre mine si imi spune:

"Britany este perfect sanatoasa...iar tu ai luat la sarcina nota 10 . Imediat ti-o aduc in camera ta. Pana atunci am sa rog pe cineva sa te duca acolo."

"Bine . Multumesc." Sunt dusa de catre un domn in salon. Acolo sunt asteptata de mama si iubitetul meu.

"Felicitari draga mea! Sunt atat de mandra de tine!"

"Multumesc mama...."spun cu vocea aproape stinsa din cauza durerii din parte pantecului.

"Sophia? Esti bine?"intreaba ingrijorat Jack. As vrea sa ii spun da, dar nu pot.

"Nu....ma doare burta....dar imi va trece curand..."

"Uitati ce avem noi aici."spuse doctorita Emanuela.

"Brintany...fetita lui tati.."spuse Jack si o lua in brate pe fetita noastra.

"Emanuela?"

"Da Sophia?"

"Cand voi fi externata?"

"Maine sau poimaine. De ce?"

"Pai vreau acasa. Alaturi de familia mea."

"Atunci maine vei pleca. Pe Britany o voi lua eu, iar sotul si mama ta vor pleca acasa."

"Bine. Iti multumesc din tot sufletul. Pa printesa lu' mamii."

"Pa draga mea."spune mama si vine la mine si ma saruta pe obraz dandu-mi o imbratisare scruta.

"Pa iubire."spune Jack si vine la mine si ma saruta dulce si apasat.

"Pa...noapte buna. Ne vedem maine."

Se pare ca viata mea s-a schimbat. Adica am o familie, un sot si un copil. Jack mai vrea alti copii dar eu nu cred ca am sa rezist. Ma bucur ca imi este si mama alaturi, deoarece imi era greu sa stiu ca mama e la distanta de noi, iar nepotica ei sa nu stie nimic de bunicî'sa.

Britany..ce nume frumos a ales Jack..s-a gandit destul...daca era baiat el voia sa ii puna numele Daimon sau nu stiu cum. Dar tot ce conteaza este ca este sanatos copilul, nu mai conteaza daca este fata sau baiat. Sa fie sanatos si bucuros alturi de familia sa. Incerc sa adorm si se pare ca am reusit.

***DIMINEATA***

Razele soarelui ma trezesc si il vad pe Jack langa mine....ca in fiecare dimineata....

"Neata iubito."spune dulce si ma saruta. Ii simt minunatele lui buze presate peste buzele mele. Este o senzatie de neexplicat.

"Neata..Britany..unde e ? Ai fost la ea? Mama unde e? Stai de ce-" Nu apuc sa termin ca ma saruta din nou pentru a ma opri din vorbit.

"Prea multe griji iti faci. Britany e pregatita sa plece, am fost la ea sa vad si face si se pare ca e bine si mama ta e acasa si face mancare si curatenie ca sa nu te mai stresezi acasa. Acum ai inteles?" Dau afirmativ din cap si imi spune : "Acum imbraca-te ca sa plecam. Eu ma duc sa o iau pe Bry. Ne vedem aici in 10 minute. Ti-am adus haine, le ai in sacosa aia de langa dulap. Vin repede iubire. Pa! Te iubesc!"

"Si eu te iubesc si multumesc!" Gasesc hainele de langa dulap. Mi-a adus un tricou larg si o pereche de pamtaloni trei sferturi cu niste opincute de culoarea pielii. Ma imbrac rapid cu ele si ma uit in oglinda. Am cearcane putin vizibile, dar in rest sunt bine. Ies din salon si ma duc la Jack care sta pe scaunele de asteptare, in brate cu Britany.

"Ce face printesa mea?"o intreb pe Bry chiar daca stiu ca nu imi va raspunde. O iau din bratele lui Jack grijuliu si dupa iesim din spital. Jack imi deschide portiera si dupa o inchide. Se aseaza pe scaunul soferului dupa care imi spune :

"Camera lui Britany este gata. Tu cum te simti mamico?"

"Bine ma simt taticule. Si cand ai terminat camera lui Britany? Cum arata?"

"Surpriza...Hai ca am ajuns."

Ma ridic cu grija de pe scaun pentru ca o am pe Britany in brate si doarme si daca m-ati crede nu prea ma pricep la copii .... o vad pe mama in casa si ma duc repede sa o pun pe Bry in camera noastra. E seara asa ca ma pun sa ma culc. Fac toate treburile si ma pun in pat.

"Noapte buna Sophi. Noapte buna Bry"

"Noapte buna."

Hey guys. Imi pare rau ca nu am mai postat ...abia am reusit sa scriu capitolul asta....ma roaga foarte multi sa le citesc cartile si sa le dau parere si vot. Cine vrea sa imi spuna despre cartea lui sa scriu un comentariu. Astept pareri de la voi si voturi.

Un lucru important pentru capitolul urmator : sa trec direct cand Britany face 16 ani si cu iubit si cu parti mai +18 sau sa o mai lalaiesc? Deja am idei pentru capitolele de la 16 ani in sus dar vreau parerea voastra... :))
Ily ❤❤❤
Enjoy ! :))) :*

❤ Iubire si prejudecata❤//PAUZĂ//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum