"JEONG ! HYUN! GELSENİZE OĞLUM"
Seungmin son sabrıyla ikisine seslenip masaya oturdu.
"Artık gitmeli miyiz?"
"Dur şu eli bitirelim hyung"
Hyunjin kafasını sallayıp konsolu eline alıp oynamaya devam etti.
Felix ve Seungmin duydukları şeyle beraber birbirlerine bir bakış attılar.
"Hadi"
"Hadi"İkisi beraber sırıtarak salonda oyun oynayan ikilinin yanına gittiler. Seungmin büyük bir zevkle Jeonginin elinden konsolu alıp oyunu kapatırken Felix ise Hyunjinin üstüne atlayıp geriye yatmasını sağladı.
"YA HYUNG YA NİYE KAPATIYOSUN"
Seungmin Jeongine sırıtıp bebeklerin yanağını sıkar gibi yanaklarını tutup çekiştirdi.
"Oy oy büyümüşte hyunguna karşı mı geliyomuş? Kalkın artık kaç saattir oyun oynuyorsunuz."
"Tch alt tarafı bir yaş büyüksün diye bebekliyorsun beni"
Jeongin biraz homurdandı. Tam kalkıcaktı ki yanında boğuşan hyunglarını görünce Seungminin gözlerine baktı ve sırıtıp o da Felix ve Hyunjine katıldı.
Seungmin oflayıp etrafa göz gezdirdikten sonra dayanamayıp güldü ve o da onlara katıldı.
"Ya! Hyung koluma niye oturuyosun!"
"AH! Götümü elleyen kim lan?"
"Lix nefes alamıyorum"
"aşkolsun o kadar mı ağırım ben?"
"YA! Bir dakika durun!"
Seungmin hepsine seslenip kafasını kaldırdı ve etrafı kokladı.
Bir anda hepsi birbirine bakmaya başladı.
"MENEMENİ YAKTIM"
Seungmin onların arasından sıyrılıp koşarak mutfağa gitti ve menemenle ilgilenmeye başladı.
Geriye kalan üçlü birbirlerine bakmaya devam edip Hyunjinin kahkahasıyla diğer ikisi de gülmeye başladı.
"GÜLMEYİP YARDIM ETSENİZ KEŞKE"
Seungmin özenerek yaptığı menemenini hüzünle çöpe atarken içeri Felix girmişti.
"Seung feci kokmuş ya. Tam da öğrenmeye başlamıştın"
"camı mı açsan hyung? Her şeyi ben mi söyleyim yani?"
Lix, Seungminin tavrına gülüp cama ilerledi ve pencereyi açtı. Hyunjin ve jeongin de Seungmini kızdırmak istemeyip geldiler ve masaya oturdular.
"Sende otur seung ben hemen bir şeyler hazırlarım size"
Seungmin kafa sallayıp masaya oturmuştu. İlk menemeni güzel olmak üzereydi tabii ocakta unutmasaydı.
"Hyung~ üzülme bu kadar tekrar yaparsın."
Jeongin bu durumu komik bulsa da hyungunu sevindirmeye çalıştı.
Seungmin kafasını kaldırıp yavru köpek bakışlarıyla jeongine baktı.
"ama o benim ilk menemenimdi."