Han, Changbin ve Chan Minhonun gelmesini beklerken yeni yazdıkları şarkı hakkında konuşuyorlardı.
Han ve Chan çocukluklarından beri beraberlerdi ve hep müziğe karşı ilgileri vardı. Changbin lisenin başında aralarına katılmıştı, Minho ile ise lise sonda tanışmışlardı. Minho biraz daha geç katılmış olsa bile dördü de sanki küçüklükten beri beraber gibi hissediyorlardı.
"GELDİM GELDİM ÇIKIN SİZ"
Minho koşa koşa kapıya ilerleyip ayakkabılarını giydi ve dışarı çıkıp kapıyı kilitlemeye başladı.
"Hyung ağaç olduk burda napıyosun kaç saattir?"
Minho üstünü başını düzeltip Hana döndü ve omzunu patpatladı.
"Sen anlamazsın Hannie, hadi yürüyün ne bekliyorsunuz?"
Minho hyungları her zaman bakımlıydı, her şeyiyle çok hassas şekilde hazırlanırdı. Kendine bakmayı ve güzel görünmeyi sevdiğinden yapıyordu bunu. Belki erkek düşürmek için de olabilir.
"Hyun şaka maka yine çok güzel görünüyorsun"
Changbin Minhonun omzuna kolunu atıp göz kırparak söyledi.
Minho kıkırdayarak Changbinin kolundan kurtuldu ve elini tuttu.
"teşekkürler binnie, sanada makyaj yapacağım bir gün unutturma"
Changbin onaylarken Han onlara kıskançlıkla bakıyordu.
"Hyunglarım"
Minho, Changbin ve Chris ona döndü. Han hepsinde birer göz gezdirip Minhoya kilitledi bakışlarını.
"Öncelikle gözümün önünde flört edip durmayın, ve"
Minho göz devirip Hanın da elini tuttu.
"Ve?"
Han sırıtıp daha yumuşak bakışlarıyla şirince konuşarak devam etti.
"ve bana da makyaj yapmayı öğretir misin lütfen?"
Minho duyduğu şeyle kahkaha atıp Hanın şirin gözlerine baktı. Bu çocuğu çok seviyordu. Onun gibi bir kardeşi olduğu için şanslı hissediyordu.
Durduk yere duygulandığını anladığında bozuntuya vermeden Hanın yanaklarını bir bebeğinkini sıkar gibi sıktı.
"Oyoyoyo tabiki öğretirim! Bugün birkaç parça malzeme alalım sanada o zaman. Ne dersin?"
Han "ehe" gibi bir ses çıkarıp hyungunu onayladı. Chan çok ihmal edildiğini farkedince ilgilerini çekmek için ellerini çırptı.
"Tamam belki en büyüğünüzüm ama"
Chan eliyle beş yapıp diğer üçüne göstermişti.
"İm foive"
Chan şirin görünüşüyle hepsinden birer gülüş kazanmıştı. Chanda onlarla beraber gülüp arabada sürücü koltuğuna yerleşti.
"Ben süreceğim hadi binin."
Han ve Changbin anında göz göze gelip ön kapıya koşacaklarken Chan onları durdurdu.
"Minho yanıma gelecek."
Han ve Changbin anında suratlarını asıp arka koltuğa ilerlerlerken Minho sırıtıp ön koltuğa ilerledi.
"Ben varken öne oturmak size mi düşer veletişkolar"
Han hyunguna çemkirirken Changbin de Hana çemkiriyordu.
15-20 dakikalık yolun sonunda Hanın en beğendiği skatelerin olduğu mağazaya gelmişlerdi sonunda.
-
YA CHANIMI ÇOK İHMAL ETTİM ACİLEN YÜKSELMESİ LAZIM GÖZÜNÜ SEVDİĞİM
güya asıl ship hyunchan ama chan hiç ön planda değil şuan OF OFFOFOFOFOFO