Bugün bana kaykay almaya gidiyoruz!

136 14 14
                                    

Seungmin yaktığı menemenine hüzün içinde bakarken Lix hepsi acıktığı için kolay bir şeyler hazırlıyordu.

"Yah Seungminnie üzülme ben sana öğretirim yarın"

Felix küçüğünün moralini düzeltmek için konuşuyordu fakat Hyunjin ve Jeongin gülmemek için birbirlerini tekmeliyorlardı.

Seungmin kafasını çöpten kaldırıp hüzünlü ve masum bir yüzle Felixe dönüp iç çekmişti. Felix ise Seungminin şirin haline gülüp saçlarıyla oynamış ve hazırladıklarını masaya koymuştu.

"Tamam hadi oturun bakalım, hyun! jeong! Bacaklarınızı morartacaksınız abartmayın bir şeyi de"

İkili dururken herkes sofraya kurulmuş, yemeklerine başlamışlardı. Hepsi sohbet ederek yemeklerini yerken Hyunjin lafa atladı.

"Bugün kim benimle geliyor?"

Hyunjinin sorusuna karşı üçüde başka taraflara bakıp ilgilenmiyormuş gibi yaptılar.

"Ben kime konuşuyorum? Ayıp değil mi? Ayıp bu ama çok ayıp ama ! ALOOO KİME DİYORUM!"

Hyunjin bir umutla jeongine baktı.

"Jeonginniem maknaem benimle geleceksin değil mi canımın içisi?"

"Hyung benim bugün çok önemli işlerim var üzgünüm ya"

Hyunjin göz devirip Seungmine baktı.

"Seungminnieee ciğerim sen gelirsin demi?"

"Ben Jeonginleyim bugün ciğerim"

"Of"

Hyunjin son çare Felixe döndü.

" Lixieee benimle gelirsen bir hafta bulaşıkları ben yıkayacağım."

Felix Hyunjinin aklını okurcasına gözlerine baktı bir süre.

"Hmmm"

Elini çenesine atıp bir süre düşündü. Hyunjin bıkmadan Felixin yüzüne bakıyordu. Ve bum!

"Tamam geleceğim"

Hyunjin yerinden zıplayıp alkış yaparak Felixin yanına geçti ve sırnaşmaya başladı.

"Oyoyyooyyoyoy beni tek seven sensin bunlar beni hiç umursamıyor bile"

Felix Hyunjinin sarılışına gülerek karşılık vermiş ve kötü bakışlarını ikiliye göndermişti. Daha sonra sorgulayıcı bakışlarını kolları arasındaki gence çevirdi.

"Hyun, biz çıkacağız ama ne almaya gidiyoruz?"

Hyunjin Felixten ayrılıp yerine geri döndü ve gözlerini üç arkadaşında gezdirdi. Boğazını temizleyip ellerini masanın üstünde birleştirdi ve konuştu.

"Bugün bana kaykay almaya gidiyoruz!"

-

LAN MARABA LAN

of kafam karışık...

NEYSE GEC GELIYOR BIRAZ AMA IDARE EDIN COK CALISIYORUM COK

yeni bolumu yazmaya baslayacagim simdi ama ne zaman atarim bilmiyorum 😭😭

skatepark - skzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin