🥹
-"Lan günaydın lan"
Changbin eve girerken her zamanki selamlamasını yapmıştı arkadaşlarına.
"Nerden geliyosun lan? sabahın köründe kalkıp gitmişsin"
Changbin chanın dediği ile sırıtıp mutfakta kahvaltı hazırlayan Minhoya ilerledi ve masadan ona seslenen Chanın yanına oturdu.
"Gitarın son halini görmeye gittim"
Changbin bas gitar çalıyordu ve arada sahne alıyorlardı Chan ve Jisung ile. Bazen Changbin gitar çalıyor, bazen üçü kendi yazdıkları şarkılarını seslendiriyorlardı insanlara. Büyük bir toplulukları yoktu ama zaten ün istemiyorlardı.
" harbi misin lan? Bitmiş mi?"
"tabi lan ben adamımı biliyorum"
Changbin gitara başladığı günden beri hep aynı yere giderdi. İlk gitarını da ordan almıştı, en sonki gitarını da ona yaptırmıştı.
Changbinle Chan sohbet ederken Minho masaya hazırladıklarını koydu. Minho evin annesi gibiydi. Sanki üç pasaklı çocuğu varmış da onlara bakıyormuş gibi hissediyordu. Ama her şeyden çok seviyordu onları.
"Changbin Jisungu kaldırsana hala yatıyor. yine çok geç uyudu"
Changbin Minhonun dediği ile koşa koşa Jisungun odasına daldı ve büyük yatakta yüzüstü yatan sincabına sessizce yaklaştı. Dibine kadar geldi ve..
"KALK LAN KALK YANGIN ÇIKTI OLUM"
Jisung kulağının dibinde duyduğu bağırışla yatakta fırlarcasına uyandı ve gözlerini açmaya çalıştı. En son elini Changbinin omzuna koyup "noluyo hyung çıkar beni burdan" dedi. Changbin ona bakıp gülmeye başladı. Han hep bu numaralara kanıyordu.
Changbin en son Hanı tuttuğu gibi banyoya götürdü ve bıraktı.
"Gel çabuk kahvaltı yapıyoruz"
Jisung kafasını sallayıp işlerini halletti ve içeri girdi. Üçüne de bir göz attı. Hyungları onunla dalga geçiyor gibi görünüyordu. En küçük o olduğundan alışmıştı bu bakışlara. Gidip Minho hyungunun yanına oturdu. Oturduğu gibi Minho hyungunun muzip bakışlarına maruz kalmıştı zaten.
"Seni dışarda 'cool daddy' olarak bilen kişiler evdeki şabalak halini görseler nolur merak ediyorum"
Chan ve changbin, Minhonun dediğine kıkırdarken Jisung hyunglarına göz devirip hepsine kendince tehditkar bir bakış attı ve yemeğine devam etti.
Chan, Minho, Changbin ve Jisungun evinde durumlar böyle..
peki geriye kalan dörtlü ?
-