Kapitola 6. - Nemoc

1.9K 64 4
                                    

"Tak jak ti dopadly ty cviky na soutěž?" ušklíbla se Kris 

"Dobře. Moc se mu to líbilo. Snad s tím naše škola vyhraje."

" To víš že vyjde. Jsi přece jeho oblíbenkyně." Rýpla si.

"Nezáviď zlato." Ha! Vítězství!

"No jo pardon slečno urážlivá."


Teprve druhá hodina. Bože. Chci ho vidět. Chci ho cítit. Jeho sladkou vůni. Ještě dvě hodiny a konečně se s ním uvidím. Už se nemůžu dočkat.

"Zde se můžete podívat jak probíhala druhá světová válka v Německu. Tohle jsou.." Panebože. Dějepis s panem Collinsem je fakt otravný. Je to sice čtyřicátník, ale tak nudný a nezáživný snad nikdo jiný na naší škole není. Crrrrr. ZVONÍ! Konečně, ještě jedna hodina stolování s paní Cooperovou a pak už jen můj milovaný Thomas. 

Opět nic nového. Pořád to samé dokola. Jak správně nachystat příbory, nějaké ukázky ozdob stolů a tak. Prostě nuda.


"Za 3 minuty zvoní Lulu.  Konečně se setkáš se svým miláčkem" strčila do mě Kris a opět si rýpla. Jako vždy.

"Už za 3 minuty? Super!"  radostně sem vískla a shodila při tom talíř. Uups. Rozbil se.

"Slečno Greenová! Ten talíř uhradíte ze svého kapesného!" zakřičela na mě paní Cooperová.

"Ano paní C.. Omlouvám se, byla to nehoda." 

" No to vidím. Příště dávejte laskavě pozor!" Baba jedna protivná.  Nakopnout ji zadek je málo.  Blablabla. 

Kris se ke mně naklonila a pošeptala mi "Jasně, nehoda. Že by za ni mohl pan  Dokonalý?"  Já ji zabiju. Zabiju. Zabiju. Vyříznu srdce. Grrrr.

"Kristine doprdele!!" zařvala sem na celou třídu. Uuuh. 

"Ale copak, nerozčiluj se. Budeš mít vrásky. Chichi. A zlato, ty ti nesluší"

"Já... já.. grrrrrrr.." To je taková. Ashfvskhf. Škoda mluvit. 

"Konec hodiny. Můžete odejít. Slečno Greenová, vy si zajděte za paní hospodářkou, abyste se domluvili na uhrazení toho talíře."

"Jistě paní Cooperová, hned tam skočím" No jo. Paní "všechno musí být super".


"Tak. Talíř je zaplacenej, ale stejně na mě ta plesnivá baba bude řvát ještě dalších 100 let." Kristine se hlasitě zasmála. 

"To je tak když si šikovná panenka, hihi" 

" Joo Kris, volali mi z hotelu Grande a říkali že nám ruší týdenní směny, takže budeme pracovat jen o víkendech."

"Cože? Jak si to mohli dovolit? Kde teď seženeme peníze?" kris začala vyšilovat ale hned sem ji uklidnila

"Klídek. Když sem odcházela od paní hospodářky, všimla sem si, že v kavárně Golden Cafe hledají servírky na poloviční úvazek,  bez víkendů a s čistým příjmem přímo ten den na ruku.  Je to 20 minut od našeho bytu, takže bysme tam dneska po škole mohli skočit a domluvit to, co?

"To je dobrej nápad. A jako denně dostávat prachy na ruku? Mmmm to zní lákavě" promnula si kris ruce a ďábelsky se pousmála.

"Tak okáj. Po škole to vyřídíme"

"Okrááááj." No jo, kristinina nejmilovanější hláška.

Zas další nudný den ve škole. Už jen 2 měsíce a budou prázdniny. Ale co bude s panem Dokonalým? Chci ho mít u sebe. Miluju ho. Už sem si to přiznala, ale co s tím budu dělat. Měla bych mu to říct, ale může si z toho taky udělat srandu  a co já pak. Zlomené srdce a má známá pomstichtivost. To není dobrá kombinace. Prosím, ať se to vyřeší, ale hlavně nesmím udělat žádnou hloupost. Nechci se s ním odloučit. Aspoň budeme "kamarádi".

Dokonalý učitel <3Kde žijí příběhy. Začni objevovat