*Crrrrr. *PRÁSK*
"Zatracenej kráme. Už sklapni!" Samozřejmě že ten budík. 6 ráno. Škola. Oooouu. Tak strašně se mi nechce nikam jít. Nejradši bych se na to vykašlala a dál se válela v té příjemně hřející a naducané postýlce.Vrrr. Dneska prý přijde Tom, mrknout se jak to jde jeho záskoku. Sice sem ho viděla včera, ale i tak. Vždy mám lepší den už jen při pohledu na něj. Můj kocourek Rawrrr. Možná bych se měla jít léčit na psychinu. Ikdyž, ten náš ústav, do kterýho chodím je v podstatě jedna velká léčebna pro duševně choré jedince a postižená slůňata. Když tak přemýšlím nad včerejškem, kde je vůbec Kris?.. Včera doma nebyla, možná přišla později. Každopádně ji musím sprdnout, tohle její chování se mi nelíbí. Bydlí se mnou a já chci vědět, kde se nachází. Ikdyby měla být v posteli s Andy Biersackem. Prostě mi to řekne! Jinak to z ní vymlátím.
Vylezla sem z postele a šla se připravit. Do 10 minut sem byla hotová a vydala sem se k pokoji Kris. *ťuk ťuk* Nic. Chtěla sem otevřít ale měla zamčeno. Zabušila sem a ozvalo se jen hlasité zachrochtnutí. " Co to?! Od kdy Kris chrochtá jak postižený slůně? Něco je špatně" Řekněme že pokus o vykopnutí dveří není nejlepší nápad, pokud máte tak slabé nožky jako já. "AUUUUUUU. FAK! Kristine okamžitě vylez!!" Zase nic. Kašlu na to. Scházela sem ze schodů, když sem uslyšela jakýsi hlasitý oddech. Co to sakra je? Někdo nás chce přepadnout? Ještě nemám zbrojní průkaz. Sakra! Třeba mi talíř bude stačit. Sešla sem dolů a co sem neuviděla. Kris na gauči. Počkat. Cože? Kris na gauči? A kdo teda chrochtal v jejím pokoji?
"Kris? Kris. Zlato vstávej" jemně sem do ní drbkala ale ona nic. Beztak se zas nadopovala těma práškama na spaní. Ani se jí nedivím. Taky bych nejradši sežrala celý plato.
"Uhmm.. Mmmm .. kolik je hodin?" konečně trochu pootevřela oči.
"Půl 7 ráno. Kris, prosímtě kdo je v tvým pokoji? Někoho sem tam zaslechla, ale když sem tam chtěla vejít, bylo zamčeno. Tys sem někoho pozvala?"
"Mmm, cože? Jo aha jasně. Jo jo promiň prosím" chudák. Sotva se sápala z gauče. Šla sem jí udělat šálek horkého Earl Greye (čaj původem z Číny) na povzbuzení do nového rána.
"Tady máš zlato." podala sem jí čaj a sedla si k ní na okraj gauče.
"Mmm Earl, ty víš jak po ránu potěšit co?" vyplázla jazyk. Zase myslí na perverznosti. Ikdyž jí není zrovna nejlíp, pořád jen prasečinky. To nedokážu ani já. Vážně bych jí někdy měla praštit. Mrchu moji milovanou.
"Ha ha. Opět je ti do smích co, chruplíku" vyplázla sem na ní jazyk a zasmála se.
"Grrrrr" Oups. Líbí se mi když se zlobí. Je sranda jí pak parodovat. Chudák se snaží hrát uraženou ale v mojí společnosti a mými rypáčky to prostě nejde.
" Tak co, už se dozvím kdo je to v tom pokoji?" zvědavě sem se zeptala a koukala co za překvapení se dozvím.
"V pokoji spí Alex s..teď si nemůžu vzpomenout na jeho jméno. Je tam holka s klukem. Holka je Alex ale kluka nevím. Zapomněla sem to. Potkali sme se včera v baru. Byl tam večer s BVB fanoušky, tak mě asi chápeš ne?"
"Jasně že. Jak jinak. Pokračuj" dál sem poslouchala.
"Mmnoo, tak nějak sme pili a pak už si toho moc nepamatuju. Jen něco málo z cesty,ou.." Kris sykla. Podívala sem se na její ruku.
"Panebože Kris! Cos vyváděla?" vyděšeně sem zakřičela. Měla celou ruku doškrábanou jak od zvířete, i zaschlou krev.
" Mnoo, myslím že to je právě to co sem ti teď chtěla říct. Trošku sme si hráli a asi se to nějak zvrtlo, pokud si dobře vzpomínám"
ČTEŠ
Dokonalý učitel <3
RomancePříběh o dívce, která se jednoho dne zamiluje do nového učitele na její škole. Jak se jejich láska bude vyvíjet? Bude vše prozrazeno, nebo utajeno? Jak na to reagují ostatní? ;-)