Yorum sınırı: 200Jimin gelen arabaya bindi ve anında kemerini taktı. "Hoş geldin aç mısın?" Diye sordu Jungkook arabaya binen bedene. Jimin nezaketen aç olmadığını söylediğinde Jungkook omuz silkti. "Ama ben çok açım. Sen de bana eşlik etsen olmaz mı?" Diye sordu. Onun çekindiğini anlamıştı. "Tamam o zaman." Dedi Jimin düşük bir tonda.
Jungkook gülümseyerek arabayı çalıştırdığında Jimin sevdiği şarkının kulaklarına dolmasıyla gülümsedi ve gözlerini kapadı. "Bu şarkıyı seviyorsun sanırım?" Diye sorduğunda Jimin başını salladı. "Seviyorum." Diyerek onu onayladı.
Mekana geldiklerinde Jungkook'u tanıyan bedenler anında en güzel masayı boşalttılar. Denizi gören masaya karşı Jimin mutlu oldu. Denizi izlemeyi her zaman sevmişti. Jungkook onun sandalyesini çektiğinde utangaç bir şekilde gülümseyip onun için çekilmiş sandalyeye oturdu. "Teşekkür ederim." Diye mırıldandı yarım yamalak. Jungkook'ta masaya yerleşti ve telefonunu çıkardı.
Playlist oluştur:
İsim——— Jiminie
Şarkı ekle+
Love me backTelefonunu yeniden cebine koydu. "Nasıl geçti günün?" Diye sordu sarışın bedene. "Fazla sıkıcıydı. Enerjim çok yüksek bıraksan tüm ülkeyi koşarım." Diyip güldüğünde Jungkook da güldü. "Yoongi yanına geldi mi hiç bir daha." Jimin başını olumsuz anlamda salladı. "Gelmedi." Diye mırıldandı.
Magazinkore: Jeon Jungkook'un pahalı bir mekandan çıkarken beraber görüntülendiği sarışın kişinin kim olduğu çok merak ediliyor. Yönelimi konusunda net olan ünlünün yeni sevgilisi olabilir mi diye birçok soru var. Gelecek açıklamayı sayfamızda paylaşacağız. Beklemede kalın!
Yoongi okuduğu haberle sinirle nefes aldı. "Nereden çıktı birden bire bu?" Diye sordu kendi kendine. Bu işte bir şey olduğuna emindi. Bugüne kadar Jimin'in yanında hiç görmemişti onu. Birden bire çıkan biriydi sadece. Nasıl sevgili olabilirlerdi? Yoongi kardeşine döndü. "Bir parti hazırla. Zor olanlardan olsun."
Zor olan partiler...
———
Jimin endişeyle arkadaşına baktı. "Nereden çıkardı bunu birden bire?" Taehyung sıkıntılı bir nefes aldı. "Partiyi senin için yaptığı çok ortada. Katılmak zorundasınız." Jimin iç çekti. "Jungkook'a bunu nasıl söyleyeceğim?" Diye mırıldandı kendi kendine düşünürken. Lisa masanın üstündeki telefonu alıp ona uzattı. "Hadi ara." Dediğinde Jimin bir süre telefona baktı ardından onun elinden telefonu aldı.
Kayıtlı numarayı hızlı aramalardan basitçe çaldırdı. Telefon meşgule düştüğünde ofladı ve eliyle saçını karıştırdı. Telefonuna düşen bildirimle terli avuç içini pantolonuna sildi.
Sevgilim:
Toplantıdayım ne oldu?Bebeğim:
Önemli değil
Sonra yazabilirim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Boyfriend - Jikook
FanfictionJimin kendisine takıntılı olan Yoongi'den kurtulmak için Lisa'nın kuzeni ile anlaşır ve onu erkek arkadaşı olarak tanıtır.