Yorum sınırı:250
Jungkook Jimin'in boynuna yeniden eğildiğinde Yoongi elindeki zarı sıktı. Jungkook ise bunu umursamamış bir şekilde onun boynuna birkaç iz daha bıraktı ve tüm izlerin üzerini öptükten sonra geri çekildi.
Diğer turda kaybeden Jungkook olmamıştı ama kazanan yeniden Yoongi olmuştu. Yoongi ise onlara yaptığının aksine hafif bir istekte bulunmuştu ve bu olayda tamamlandığında diğer tura geçilmişti.
Jungkook bu sefer oyunu gerçekten de iyi oynuyordu. Oynadığı 3 tur onu yeterince geliştirmişti ama o kazanmak istemiyordu. Kaybetmeyi hiç sevmezdi ama bu sefer kaybetmek istiyordu. Çünkü bu oyunda kaybetmesi kucağındaki sarışınla yakınlaşmasını sağlıyordu.
Jimin arada fark etmeden kucağında hafifçe zıplıyordu ve bu Jungkook'a hiç iyi gelmiyordu. Bir eli onun belindeyken kazanmaya çok yakın bir anda gideceğinin aksi yöne gitti ve karşılığında Jimin sızlandı. Jungkook yolu uzatmıştı. Oysaki bu sefer birinci olabilirlerdi. Yoongi bununla birlikte güldü.
Son zar atıldığında kazanan yeniden Yoongi olmuş kaybeden ise ikili olmuştu. Yoongi boynunu kıtlattı ve ellerini ensesinde birleştirdi. "Size bir soru soracağım." Dedi bu sefer. Jungkook neredeyse bunun yüzünden somurtacaktı. Soru sorulmasını istemiyordu. "Sor." Dedi Jimin Jungkook cevap vermeyince. "Daha önce seviştiniz mi?" Ve önündeki içkiden bir yudum aldı genişçe sırıtarak.
Jungkook ağzını açıp cevap verecekken Jimin onun elinden bu fırsatı aldı. "Seviştik." Dedi net bir sesle. Yoongi buna şaşırmıştı. Onların sevişmiş olduğunu düşünmüyordu. Jungkook dese belki inanmazdı ama utangaç sevdiğinin bunu rahat bir şekilde söylemesi kendisini kışkırtmıştı.
Son kozunu oynayacaktı.
Oyun yeniden tüm heyecanıyla başladığında masadan çoğu kişi kalktı. En sonunda sadece üçlü kalmıştı. Jungkook tüm dikkatini oyuna vermişti. Önde gidiyordu ve amacı kesinlikle kazanmak değildi. Bunu hırs haline getirmişti. Yoongi'nin önünde sarışına sahip olduğunu göstermek onun göğsünü kabartıyordu.
Sağa hareket etmesi gerekirken sola hareket etti ve yolu uzattı. Yoongi ise hemen iki adım arkasındaydı. Jungkook karta bastı ve sırayı atlattı. Sıra Yoongi'ye geldiğinde Jimin nefesini tuttu. Zar masada dönerken hepsinin gözü zardaydı. Eğer 3 gelirse Yoongi kazanmış olacaktı. Sonunda zar durduğunda gelen sayı beşti. Yoongi hareket edemeden olduğu yerde kaldığında Jungkook zarı aldı ama Jimin o atmadan elinden aldığı zarı elinde salladıktan sonra sert zemine bıraktı. Sekizin gelmesiyle sekiz adım ilerlediler ve sıra yeniden Yoongi'ye geçti.
"Üç." Diye mırıldandı Yoongi. Üç gelmeliydi. Oyunun kazananı o olmalıydı. Jungkook ise üç gelmesi için içinden dua etti.
Ve zar durdu.
"Üç!" Dedi sevinçle Yoongi. Bu oyunun kazananı her zaman kendisi olmuştu. Gülmeyi bırakıp önündeki ikiliye baktı. Ayağa kalktı ve yavaşça masanın etrafında yürümeye başladı. Elinde içki bardağı vardı. İkilinin yanında durduğunda Jimin gerildi. Jungkook onun belini baş parmağı ile okşayarak rahatlatmaya çalıştı.
Yoongi içkisinden bir yudum aldı ve bardağı Jimin'in dudaklarına yaklaştırdı. "İç ama yutma. Jungkook'a içir. Ağzından." Jimin yutkundu ve dudaklarına oldukça yakın mesafede duran bardağa baktı. Jungkook'a bakmayı korkuyordu. Öpüşmemelerini söyleyen Jimin'di.
Jungkook onun dudaklarının önündeki bardağı itti. "Senin içtiğin bardaktan içemez." Dedi dişlerinin arasından. Yoongi'nin bunu bilerek yaptığını biliyordu ve detaylara takılan biri olarak bu Jungkook'un gözünden elbette kaçmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Boyfriend - Jikook
FanfictionJimin kendisine takıntılı olan Yoongi'den kurtulmak için Lisa'nın kuzeni ile anlaşır ve onu erkek arkadaşı olarak tanıtır.