Ben ne mal insanım ya
Bir deeeee
Çağan Şengül ve Cem Adrian'dan hikayemizin ismini, yani Ben Sana Veda Edemem'i dinlerken okumanızı öneririm
"Nerde Altay nerde, Berat nerde?"
Umay sevgilisinin yanına hastaneye gelmişti. Berat'la buluştuktan sonra Berat eve giderken kaza yapmıştı, durumu ağırdı.
"3.kat yoğun bakımı"
Herkes hastanedeydi. En son Umay'ın haberi olmuştu.
Umay koşarak hastane merdivenlerinden çıktı. Nefes nefese ydi ama yoğun bakımın önüne gelebilmişti.
Yoğun bakımın önü doluydu. Berat'ın takım arkadaşları, onların sevgilileri eşleri herkes vardı. Şu an herkes tek kalpte Berat'ın uyanmasını bekliyordu.
"Nasıl? Durumu nasıl?" diye bağırdı Umay. Kimseden cevap gelmiyordu.
Durumu kötü müydü? Ölmüş müydü Berat?
"Ölmedi, durumu ağır riski var" dedi biri. Umay o an kimseyi düşünemedi.
Beyniyle beraber kalbide duruyordu. Sevgilisi, biriciği, canı her şeyi orada yatıyordu. Ölüyordu belkide. Azrailin pençesindeydi. Savaşıyordu.
Biri koltuktan kalktı Umayı oturttu.
Herkes Umay'a bakıyordu.
Haberi aldığı gibi üstünü değiştirmekle uğraşmadığı için üzerinde çiçekli elbisesi, ağlamaktan dağılmış makyajı tam bir harabeydi.
Nasıl kaza yapmıştı Berat? Oysaki yavaş sür, dikkatli ol diye tembihlemişti onu.
Umay, "N..nasıl.. Kaza yapmış" dedi çatallaşmış sesiyle.
"Tırla çarpışmışlar, şarampole yuvarlanıyormuş ama oradaki ağaca çarpmış. Ağaç engellemiş yani" dedi yine tanımadığı birisi.
Kafa salladı Umay.
Berat giderse, Umay'ın kimi kalıdırdı?
Berat giderse, Umay nasıl yaşardı?
Berat giderse, Umay ne yapardı?
Umay'ın sevgilisinden başka kimsesi yoktu ki. Ailesi kimdi, neydi bilmiyordu. Arkadaşı yoktu. Sevgilisi vardı ama. Berat ona ailede oluyordu, arkadaşta, sevgilide.
Umay başka kimseye ihtiyaç duymamıştı o yüzden.
Berat giderse onun yaşamasının ne anlamı vardı?
AaaaaaaaaaaaAaaaaAAAA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ben sana veda edemem | Berat Ayberk Özdemir
Chick-Litben sana veda edemem, göz göre göre canından vazgeçemem ben seni uğurlamaya gelemem son kez gülersin, evime dönemem TAMAMLANDI Bu kitabın hakları, hislerimde saklıdır.