0.3

515 22 0
                                    


Hastaneden

7.gün..

Hastanedeki 7.gün.

Umay hiç ayrılmamıştı yoğun bakımın önünden. Herkes gitmişti. Bir o kalmıştı.

En iyisiydi herkesin gitmesi, Umay kalabalıktan hoşlanmazdı. Ama sevgilisi için her şeye katlanırdı.

Yoğun bakımdan çıkan doktorun yanına gitti Umay yavaşca,

"Görebilir miyim?" dedi.

Doktor, "bir tek siz mi göreceksiniz?" dedi.

Umay kafa salladı; doktor ardından, "Hemşirelere söyleyin, hazırlasınlar sizi" dedi.

Umay doktora minnet dolu bakışlarını atarken doktor gitmişti. Doktorun ardından hemşireler çıkmıştı.

"Şey ben onu göreceğim ama beni hazırlar mısınız?" dedi Umay bir hemşirenin yanına giderek.

Hemşire, "Emir hocanın izni var mı?" dedi.

Kafa salladı Umay, duyduğuna göre doktorun adı Emirdi.

Hemşire Umay'ı hazırlamıştı, Umay 1 hafta sonra ilk defa sevgilisinin yanına gidecekti.

~

"Sevgilim, canımın içi nerdesin? Ben sensiz yanlız kaldım. Hani bırakmazdın beni? Neden yalan söyledin? Ben sensiz yapamam ki, beni neden bıraktın? Gelmen lazım sevgilim gelmen lazım, bugün tam 1 hafta oldu. Artık arkadaşlarının çoğu gelmiyor, işleri var tabi onlarında. Biliyor musun hepsiyle tek tek tanıştık. Sen hep bunu istedin. Tabi biraz bunalmadım değil,

Ve sevgilim ben en çok seni sevdim, en çokta seni istedim. Şimdi seni kadere teslim etmek istemiyorum. Seni çok seviyorum. Canımdan senden vazgeçmek istemiyorum"

Umay artık gitmesi gerektiğini anlayınca odadan çıktı. Üstündeki şeyleri çıkarıp çöpe attı. O sırada bir çift geldi.

"Berat, Berat Ayberk Özdemir burada mı?" dedi kadın.

Umay kafa salladı.

"Sen kimsin yavrum, Betin benzin atmış" dedi kadın Umay'ın yanağını ellerken.

Nefes aldı, "Umay ben, Berat'ın kız arkadaşıyım" dedi.

Kadın ve adam burukca gülümsediler. Onlar Berat'ın anne ve babasıydı galiba.

"Sen git bir şeyler ye biz buradayız" dedi babası.

Umay kafa sallayıp kantine doğru ilerledi. Belkide biraz dinlenmeye ihtiyacı vardı.

Kantinde bir seyler atıştırırken yanına biri geldi.

"Merhaba, Deniz ben. Nasılsın?"

Umay şaşırmış gözleriylr ona baktı.

"Şaşırma şaşırma, bu hastanedeki neredeyse herkesi tanırım. İlk defa gördüm seni. Pekte iyi görünmüyorsun açıkcası" dedi kız gülerken.

Umay, "Normaldir, ilk defa kantine indim, Umay ben" dedi.

"Bir şey söyleyeceğim ama yanlış anlama.. Bedenlerimiz bence aynı, ve üşüyor gibisin. Üstünü değiştirmek ister misin?" dedi Deniz.

Umay o an üşüdüğünü hissetti.

Kız kafa sallayarak sandalyesini ilerletti.

Umay şaşkınlıkla tekrar ona baktı.

"Bacaklarım" dedi Deniz gülerek.

Umayda ayağa kalkınca Deniz Umay'ı kendi odasına götürdü.

"İstersen banyo yap, ben kıyafet çıkarayım sana" dedi Deniz dolaba ilerlerken.

Umay, "Teşekkür ederim" dedi.

"Ne demek, severim insanları ipten almayı" dedi gülerek.

Umay kendini toparladıktan sonra yine yoğun bakımın önüne geldi.

Cihazlardan çıkan sesler kulağı dolduracak nitelikteydi.

Ama en mühim olanı şu an ses çıkarmıyordu.

Kalp ritmini ölçen alet şimdi düz çizgiyi gösteriyordu.

Aaa denizimde denizim

ben sana veda edemem | Berat Ayberk ÖzdemirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin