" καλό σας ταξίδι ,είναι η ώρα να μπείτε "
Και κάπως έτσι μπήκαμε στο αεροπλάνο όλα ήταν τέλεια, πολυτελείας όχι ότι κι ότι ,εκεί υπήρχε ένας υπεύθυνος ο οποίος μας είπε ότι θα είναι σε νησί το χωριό αλλά δεν υπάρχουν άλλοι άνθρωποι έτσι από ότι καταλάβατε θα ήμαστε μονοι μας
"Taylor χάρηκα "
" Selina επίσης "
" πώς σου φαίνονται τα πράγματα μέχρι τώρα ,εγώ έχω ενθουσιαστεί ,αρχικά υπάρχουν τόσο ωραίοι άντρες "
" Εεεε καλά είναι , πώς και αποφάσισες να μπεις στο παιχνίδι "
" Δεν ξέρω μου άρεσε έτσι και αλλιώς είμαι έτοιμη για όλα μου αρέσει να κινδυνευω και να παίζω με τους άντρες είναι ένα από τα πολλά μου προσοντα αλλά θα τα μάθεις στην πορεία γιατι πολύ σε συμπάθησα ,εεε οι άλλες δεν μου φαίνονται και πολλοί καλές οπότε ναι εσένα συμπάθησα φαινεσαι πολύ γλυκιά και καλή νιώθω ότι δεν ταιριάζεις εδώ αλλά είμαι σίγουρη ότι θα τα πας πολύ καλά γιατί φαίνεσαι πραγματική και όχι δήθεν "
" Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά έχω έρθει εδώ για ένα σκοπό και να είσαι σίγουρη θα τον πετύχω ,πάντως και εσύ είσαι καλή κοπέλα αν και δεν σε ξέρω αλλά μου εμπνέεις εμπιστοσύνη.
Και κάπως έτσι πέρασαν οι ώρες μιλώντας και γνωρίζοντας την taylor φαίνεται καλή κοπέλα αλλά θα δείξει ,δεν πρέπει να δείχνω συναισθηματισμους και τέτοια ήρθα για ένα σκοπό και δεν πρέπει τίποτα να μου το αποσπασει ούτε φιλίες ούτε αγαπές και λουλούδια.
YOU ARE READING
Sex Life
RandomΈνα παιχνίδι που θα αλλάξει την ζωή όλων και ποιο πολύ την ζωή της πρωταγωνίστριας μας. Τελικά τα θέλω μας είναι ποιο πάνω από τα πρεπει για να δούμε τι θα γίνει ;;