Άρχισε να με φιλάει με πάθος , ασταμάτητα . Μου είχε λείψει ,όσο τιποτα άλλο άρχισε να κατεβαινει στον λαιμό μου και να αφήνει μικρά δαγκώματα ,πάντα ήθελε να αφήνει σημάδια πάνω μου για να δείχνει ότι του ανήκω . Δεν άντεχα με βασάνιζε ,έτσι πήρα εγώ θάρρος και του έβγαλα με γρήγορες κινήσεις την μπλούζα και άρχισα να τον φιλάω παντού ώσπου είχα φτάσει αρκετά χαμηλά και κάθησα στα γόνατα αφού ξεκουμπωσα το παντελόνι του ,μου κόπηκε η ανάσα ,τον ήθελα όσο τίποτα άλλο ,ήθελα να με κάνει δική του για ακόμα μια φορά . Και πραγματοποιήθηκε η επιθυμία μου με έκανε δική του για ακόμη μια φορά ήταν μαγικά δεν θα σταμάτησει να μου αρέσει όλο αυτό τον θέλω .
Ethan:
Πάμε να σου δείξω τι πάει να πει άγριο σεξ.Taylor:
Καλά εντάξει σιγά λες και είναι ο καλύτερος στο σεξEthan:
Γιατί αμφιβάλεις ότι δεν είμαι ο καλύτερος ,γιατί εμένα μου δείχνεις κάτι άλλο κάθε φορά που σε κάνω δική μουTaylor
Καλά μην το κάνεις θέμα ,δεν ....Ethan
Τι δεν ,πάμε γρήγορα να σου το αποδείξω.Όλα κυλάνε ήρεμα έχουμε κανονίσει και με τα παιδιά το βράδυ να βρεθούμε στο δικό μας δωμάτιο ,η αλήθεια ειναι ότι δεν ξέρω τι θα κάνουμε ακόμα αλλά ναι θα μαζευτούμε , του προτεινα να έρθει αλλά αρνήθηκε λέγοντας μου ότι θέλει να ξεκουραστεί ,δεν ξέρω πάλι δεν τον καταλαβαίνω .
Bryan:
Μου πρότεινε να άπω μαζί με τα παιδιά το βράδυ και μετά να κοιμηθουμε μαζί αλλά της το αρνήθηκα όσο και να το θέλω έχω να τελειώσω τον άλλον τον μαλακα αν δεν του σπάσω τα πλευρά δεν θα ηρεμήσω .Έχει πάει δέκα και ακόμα δεν έχει έρθει κανείς στο δωμάτιο μας αλλά που θα πάει θα έρθουν ,τελικά αποφάσισα να παίξουμε κάποια επιτραπέζια και μετά να δούμε καμία ταινία .
Jake :
Τι θα κάνω μωρέ εδώ ,λες να πάω μαζί με τους άλλους ,αλλά μπα καλύτερα μην πάω δεν θα μας βγει σε καλό .
Βλέπω να πλησιάζει ο bryan ,για το καλό θέλει ;Bryan:
Γεια ,τι γίνεται;Jake
Πώς και από δω ; Θέλεις κάτιBryan
Αν εξαιρέσεις ότι θέλω να σου σπάσω τα μούτρα ,όχι δεν θέλω κάτι άλλο ...Jake
Τι εννοείς ρε μαλακα που θα μου σπάσεις τα μούτραΚαι χωρίς να το καταλάβει προσγειώνεται μια μπουνιά στα μούτρα του
Bryan
Παλιομαλακα ,έτσι και της αγγίξεις έστω και μια τρίχα της θα έχεις να κάνεις μαζί μου ,δεν θα προλάβεις να δεις τον ήλιο της ημέρας αν την πειράξεις θα την βλέπεις και θα αλλάζεις πλευρά ούτε γεια δεν θα της λες κατανοητόΉταν σχεδόν ημιλιποθυμος .
Δυστυχώς τελειωσαν οι μέρες ξεκούρασης και τώρα πρέπει να επιτρέψουμε στο παιχνίδι το οποίο μας ανακυνωσαν ότι σε λίγο καιρό τελειώνει και ότι αυτή την εβδομάδα θα αποχωρήσουν δύο ζευγάρια .
Αφού γυρίσαμε μας είπαν ότι πρέπει να μαζευτούμε στο σαλόνι για κάποιες ανακοίνωσεις :Εκφωνητής:
Καλημέρα σας ελπίζω να ξεκουραστηκατε ,γιατί αυτή η εβδομάδα θα είναι λίγο δύσκολη ,αρχικά από όσο ξέρετε
Τώρα είστε 8 άτομα στα οποία τα τέσσερα θα φύγουν αυτη την εβδομάδα
Πάμε να δούμε και τον πίνακα :Selena: 56
Taylor:52
Ethan:50
Bryan:49
Jake :40
Jessica:37
Monica: 35
Arthur:33Εντάξει αυτή είναι η βαθμολογία αλλά ακόμα δεν έχει κριθεί τίποτα γιατί σας περιμένουν καινούριες δοκιμασίες . Όμως τώρα που θα φύγουν τέσσερις μένετε άλλοι τέσσερις εσείς θα καταλάβετε την πρώτη και δεύτερη θέση ,η δεύτερη θέση
Θα κερδίσει ένα αμάξι αξίας 20.000€ και εισητηρια για ένα ταξίδι μιας εβδομάδας όλα πληρωμενα στην Ιταλία και η πρώτη θέση ένα χρηματικό έπαθλο αξίας 100.000 € στα οποία θα υπάρχει και ένα δώρο το οποίο δεν μπορώ να σας πω ακόμα .Τέλος η ανακοινώσεις για σήμερα πηγαίνετε να ξεκουραστείτε γιατί αύριο θα είναι μια δύσκολη μέρα .
YOU ARE READING
Sex Life
RandomΈνα παιχνίδι που θα αλλάξει την ζωή όλων και ποιο πολύ την ζωή της πρωταγωνίστριας μας. Τελικά τα θέλω μας είναι ποιο πάνω από τα πρεπει για να δούμε τι θα γίνει ;;