7

303 5 0
                                    

Το πρωί έφτασε και έπρεπε να ετοιμαστούμε για να μαζευτούμε όλοι μαζί στο σαλόνι εκεί θα ερχόντουσαν και οι συντονιστές να μας ανακοινώσουν τι θα κάνουμε σήμερα ,αν δεν καταλαβατε σήμερα ξεκινάνε οι δοκιμασίες ,δεν ξέρω ειλικρινά τι  μας περιμένει.

Αφού μαζευτηκαμε όλοι μαζί στο σαλόνι έχει έρθει ένας από την παραγωγή για να μας πει τι θα κάνουμε σήμερα ...

" Καλημέρα  ελπίζω να ξεκουράστηκατε γιατι από σήμερα ξεκινάνε τα ωραία όχι για εσάς φυσικά αλλά για το κοινό ,μια ακομη διευκρινίση θέλω να πω την πρώτη εβδομάδα δεν θα αποχωρήσει κανένας γιατί πρέπει  να σας γνωρίσει το κοινό σας οπότε έχετε μια εβδομάδα για να βγάλετε τον καλύτερο εαυτό σας και τώρα ας πάμε στα καλά η πρώτη δοκιμασία σας θα ειναι να βρείτε έναν παρτενέρ ή μια παρτενέρ και να βγείτε για το πρώτο σας ραντεβού,φυσικά ότι θέλει ο καθένας κάνει στο πρώτο του ραντεβού σκεφτείτε κάτι πρωτότυπο και να ξέρετε στο κοινό αρέσουν τα πικάντικα οπότε καλή διασκέδαση "

Ξαφνικά από την απόλυτη ησυχία ακούγονται ουρλιαχτά και τσιριδες  για το ποιος θα πάει με ποιον εγώ έχω καθήσει στο τέλος και περιμένω μάλλον δεν θα έπρεπε γιατί τελικά έμεινα με τον bryan κάτι που δεν ήθελα με τίποτα και ειδικά για πρώτη φορά φοβάμαι μήπως καταλάβει το μυστικό μου ,άμα το μάθουν θα με διώξουν από το παιχνίδι και δεν πρέπει ,σίγουρα δεν θέλω να υποστώ την τιμωρία τους, που ποιος θεός ξέρει τι θα είναι .

Sex Life Where stories live. Discover now