15

201 4 0
                                    


Bryan pov:
έφυγα ,δεν μπορούσα να το κάνω φοβόμουν και δεν ήξερα τι έπρεπε να κάνω δεν το έχω ξανά κάνει αυτό ποτέ . Αυτή φταιει για όλα , μου άφησε ψυχολογικά και εξαιτίας της φοβάμαι να αγαπήσω.

" Ήμουν μικρός ,δεν ήξερα τι να κάνω κάθε μέρα τα ίδια και τα ίδια δεν μπορούσα να την βλέπω να πηγαίνει κάθε μέρα με άλλον, πώς μπορεί ,από όταν πέθανε ο πατέρας μου κάνει τα ίδια κάθε μέρα πηδιεται με όποιον βρει και την πληρώνουν , για να παίρνει την δόση της με άφηνε νηστικό για μέρες για να παίρνει την δόση της ,την σιχαίνομαι με όλο μου το είναι και αυτή και όσες το κάνουν όλες για ένα πηδημα είναι τίποτα παραπάνω ,να τις πηδάς και να τις ξεφωρτωνεσε ,ποτέ δεν θα άγγιζα και δεν θα ικανοποιούσα κάποια γυναίκα εκτός άμα ήταν κάποια ξεχωριστή αλλά όχι όλες είναι ίσες πουτανες μόνο πουτανες "
Αλλά αυτή έχει το κάτι ξεχωριστό δεν ξέρω τι είναι αυτό αλλά μου βγάζει μια άλλη πλευρά του εαυτού μου που είχα καιρό να δω ,δεν ξέρω που θα πάει με αυτή την κοπέλα αλλά την θέλω αλλά φοβάμαι κιόλας όλοι νομίζουν ότι είμαι μπαμπούλας αλλά όχι έχω και εγώ συναισθήματα απλά δεν τα δείχνω . Το μόνο μέρος που μπορεί να με χαλαρώσει είναι αυτή η θάλασσα δεν καταλαβαίνω καν γιατί είμαι εδώ δεν θα έπρεπε αλλά τώρα τελείωσε είμαι εδώ και πρέπει να κερδίσω και έτσι έκανα ...

Selina pov:
Με έχει αφήσει εδώ και μισή ώρα γυμνή και απροστάτευτη ,δεν μπορώ να ξεληθω μονη μου αλλά που είναι γιατί έφυγε δεν τον καταλαβαίνω

" Γύρισα ,λοιπόν πάμε να τελειώνουμε "

Ανέβηκε ξανά πάνω μου και μου ψιθύρισε στο αυτί συγγνώμη ήταν ότι πιο γλυκό έχει κάνει συνέχισε να με φιλάει και το σώμα μου ξύπνησε πάλι , έφτασε ανάμεσα από τα πόδια μου βολεύτηκε και με φιλαγε και με εγλυφε ένιωθα λες και δεν ξέρει τι πρέπει να κάνει αλλά και πάλι μου άρεσε ήταν τόσο καλός σε όλα αν και δεν φαινόταν να έχει ιδιαίτερη εμπειρία σε αυτό .

Τελείωσε και μου έδωσε ένα φιλί στο λαιμό μου ξεδεσαι τα χέρια τα φίλησε και γύρισε πλευρό να κοιμηθεί πολλές φορές είναι πολύ γλυκός και ξαφνικά κάτι αλλάζει και γίνεται παράξενος δεν ξέρω τι σημβαινει μαζί του αλήθεια δεν τον καταλαβαίνω

Sex Life Onde histórias criam vida. Descubra agora