3

426 6 0
                                    

Από ότι εμαθα πέρασαν εφτά  κορίτσια  στα οποία η μία ειμαι εγώ και εφτά αγόρια. Από ότι είδα και στην αναμονή υπήρχαν πολλοί όμορφες γυναίκες αλλά και πολλοι ωραίοι άντρες,το φάσμα της ηλικίας είναι μεγάλο είναι από 18-40 από ότι καταλαβαίνετε θα έχουμε ποικιλία .

Μετά από δύο εβδομάδες:

Η δεύτερη αξιολόγηση έφτασε ,θα γίνει εκεί που έγινε και η πρώτη αλλά αυτή την φορά θα είναι πιο δυσκολη ,το σημαντικό είναι να την περάσω για να μπορέσω μετά να μπω στο παιχνίδι .

Η σειρά μου έφτασε μπαίνω μέσα και είναι οι ίδιοι κριτές .

" Καλησπέρα σας "

" Γεια σου, λοιπόν για να μην χάνουμε χρόνο ας πάμε κατευθείαν στο θέμα η δοκιμασία σου σήμερα ή οποία θα σου εξασφαλίσει μια θέση στο παιχνίδι άμα την περάσεις θα είναι να μας χορέψεις αισθησιακά και με ρυθμο  βγάζοντας τα ρούχα σου και  ηχους  πολλούς ηχούς

Έτσι και έκανα ξεκίνησα να κουνιέμαι στον Ρυθμό της μουσικής και να βγάζω τα ρούχα μου μέχρι που έχω μείνει με τα εσώρουχα μου και ακόμα νιώθω την ίδια ντροπή με την πρώτη φορά όσο χορεύω προσπαθώ να βγάζω αισθησιακους ηχούν και βογγητα έβλεπα ότι τους άρεσε έτσι και συνέχισα .

" Ωραία τελείωσε ο χρόνος σου ,τώρα ξέρεις την διαδικασία θα περιμένεις να σου πούμε άμα μας κάνεις για το παιχνίδι "

Μετά από δύο ώρες τελείωσε και αυτό το βασανιστήριο τελικά με πήρανε  .

"Λοιπόν ετοίμαζε βαλίτσες σε τρεις μέρες πετάς "

" Αυτό σημαίνει ότι πέρασα ; "

" Ναι κορίτσι μου χαζό εισαι;"

" Μάλιστα σας ευχαριστώ πολύ "

Sex Life Where stories live. Discover now