Gratisler ve abiler

23 1 0
                                    


Abimi bir şekilde kandırıp Reyyan ile Gratis'e gitmiştik oradan da pazara gezinirken abim önümüzü kesti reyyan'a süprizi olduğunu söyleyip bana eve dönmemi söyledi . Peki ben bu fırsatı kaçırırmıyım , Tabiki hayır gittim sokaklarda caddelerde gezinmeye belki onunla karşılaşırım diye düşünürken bir baktım ıssız ıssız yollara girmişim geri döndüm ama geldiğim yolu hatırlamadığım için kayboldum . Fırat abimi aramak için telefonumu çıkardığımda şarj'ımın bittiğini gördüm hah şimdi ne halt ediceğim diye düşünürken bir ses geldi " Elif hanım " Elif? HANIM? Bu bizim şöförün sesine benzemiyor sese doğru döndüğümde aman tanrım Didim ! Bu an gerçek mi ? " beni hatırlamadınız galiba ,Azat ben geçen gün şirkette ofisime dalmıştınız ,sonrada abinizle birlikte yemek yemiştik hatırladınız mı ?"
Unutmak ne mümkün ( diyemedi ) "hatırladım azat bey , ne işiniz var burada? " konuşacak konu bulmam lazım " bende size soracaktım kaybolmuş gibi gözüküyordunuz " a-ha nasılsa anlamış hemen Zeki seni " evet kayboldum buraları pek bilmiyorum telefonumun şarjı da bitti kimseyi arayamadım " diye açıkladım çok mu ayrıntı verdim acaba " şey isterseniz sizi konağa bırakabilirim " biraz çekindin ama bunu sonra abartıcam , canıma minnet ama önce bir işim var
" olur ama sizli bizli konuşmasak mı ? "
" olur " hemende kabul etti 😊" yeniden tanışalım hatta Azat Şadoğlu" elini uzattı ,elini mi tutucam ayyy " Elif Aslanbey " ayyy elimi tuttu elimi tuttu !!!!!
************
Niye bu kadar çabuk geldik ki ? 😔
" o zaman sonra görüşürmüyüz Elif" benimle görüşmek istiyor dur az naza çekeyim
"Şirkette görüşürüz , bıraktığın için saol "
Arabadan çıkıp eve geçerken bana seslenip yanıma geldi ayyy kalbim hop etti ,tam bişey diyecekken abim depar atarak yanımıza uçtu ve kolumu tuttu "NEREDESİN SEN !!" Elinin köründeyim ! Allahım ya en güzel anların katilsin ! Maraton koşuyorsun sanki biraz yavaş " heryerde seni arıyoruz neredesin sen !" Valla bir gün sesi kısılacak ben de karşısına geçip gülücem ay Azat abimin elini çekti kolumu bıraksın diye şapşik seni neyse konuya dönelim " buradayım işte , telefonumun şarjı bitmiş arayamadım kimseyi kendim geleyim derken de kayboldum ? "Olaya Reyyan da dahil oldu " Azat abi senin ne işin var burada " hemen atladım " Azat beni eve bıraktı "
"Abi"
"Abi dedim ya miran "
"Elif'e diyorum Azat senin abin ona abi diyeceksin"
Şimdi abi demeyelim lazım olur (yine diyemedi )
"Tamam " ya çen üzüldün mü ?
"Hadi geç içeri sen geliyoruz "
"Tamam abi , görüşürüz Azat a-bi "
İnanamıyorum ya başıma birde bu çıktı 😞😔

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AzEl Hayali hikayeler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin