Pár nappal később a család összegyűlt a kandalló elé, hogy ott várja az időre érkező Minervát. Scorpius dolgai már egy nappal korábban megérkeztek és egy kis tágító bűbáj segítségével berendezték a közös szobáját Albus-al, aki rendkívül fellelkesült, amikor megtudta, hogy új barátja érkezik és azonnal felajánlotta a szobáját.
Lily nevetve piszkálta nagyobb testvéreit és már éppen kezdett kialakulni közöttük egy kisebb vita, amikor felcsaptak a lángok és kilépett a tűzből az igazgatónő, akinek egy szőke hajú roppant ismerős arcú kisfiú szorongatta a kezét.
Scorpius szinte kiköpött mása volt a gyerek Draconak, mimikájában mégis inkább anyja vonási jelentek meg.
- Szervusz Potter! Örülök, hogy látlak Ginny! - köszöntötte őket az asszony, akik viszonozták azt, s őket utánozva a gyerekek is köszöntek.
A megszeppent Malfoy láthatóan zavarban volt az őt vizslató szempároktól, főleg a gyerekek tekintetét kerülte.
- Azta milyen vicces vagy! - kacagott gyermekien a kis Lily, mire a szőke fiú elvörösödött.
Ajaj... sápadt el a három felnőtt egyszerre.
- Nagyon tetszik a hajad, olyan szép színe van! - lépkedett oda a fiúhoz a lányka és a két keze közé fogta a sovány arcot. - Legyünk barátok!
Egy pillanatra úgy tűnt, hogy ellöki majd magától a lányt, de végül félszegen bólintott és egy kicsit megnyugodott, hogy ezután elengedték az arcát.
- Szia, a nevem Albus! - köszönt kedvesen a középső gyerek. - Ő itt a húgom Lily - biccentett a lány felé, aki Ginny macskáját vette hirtelen üldözőbe. - Ő pedig a bátyám James - intett a jobb oldalára, mire a nagyobb integetett, a fiú pedig viszonozta.
- Én Scorpius v-vagyok.
Harry össze nézett Minervával. Ez a fiú fél.
- Megnézed a szobádat? - vigyorgott rá az új barátjára Harry kisebbik fia. - Én leszek a szobatársad!
- S-szobatárs? - kérdezte elhaló hangon a szőkeség, de addigra már megragadták a csuklóját és magukkal húzták a szeleburdi gyerekek.
A felnőttek mosolyogva figyelték a jelenetet, még Ginny szíve is elfacsarodott kicsit. Megsajnálta a kisfiút, pont annyira tűnt apjának, amennyire személyében különbözött.
- Dracoról van valami hír? - kérdezte Harry, amikor meghallották a négy gyerek kacaját.
Bizony Scorpius is nevetett. Jó helye lesz.
- Még mindig nem ébredt fel, a sebeit bár begyógyították, elvileg rendben van a teste. Valószínűleg a sokktól nem kelt még fel, reméljük a legjobbakat. A gyógyítók szerint pár hét és magához tér, azonban a gyerek addig nem maradhatott magára - magyarázta - Igazán kedves tőletek, hogy gondoskodtok róla!
- Szóra sem érdemes! - mosolygott kedvesen Ginny.
Harrynek felfordult a gyomra. Hát persze.
YOU ARE READING
Magányos lelkek - Drarry
FanfictionTíz évvel a háború után, még mindig leselkednek veszélyek a varázsvilágra. Vannak akik nem menekülnek a bosszú elől. ... JK Rowling által kitalált varázsvilág, az ő fantáziájának alkotása.