Nazajutrz po powrocie z pracy dzwonię do mamy. U Hange dzień minął względnie spokojnie, przez co miałem zdecydowanie za dużo czasu na myślenie. Denerwuję się swoją jutrzejszą rozgrywką z Panem Kontrolerem. Martwię się też trochę, czy aby nie mam nieco zbyt negatywnego nastawienia do tej umowy. Może on to wszystko odwoła.
Mama emanuje wręcz skruchą, strasznie żałując, że nie dotrze na uroczystość wręczania dyplomów. Ojczym naderwał jakieś wiązadło, co oznacza, że kuśtyka na jednej nodze. Jest równie podatny na wypadki jak ja. Wyzdrowieje, ale to znaczy, że musi się oszczędzać, a mama musi go teraz doglądać.
– Eren, skarbie, tak bardzo mi przykro – jęczy mama do telefonu.
– Mamo, w porządku. Przyjedzie tata.
– Kochanie, chyba jesteś markotny, coś się stało?
– Nie, mamo. – Och, gdybyś tylko wiedziała. Poznałem pewnego nieprzyzwoicie bogatego faceta, a teraz on chce mnie wplątać w jakiś dziwny, perwersyjny układ, w którym nie mam nic do powiedzenia.
– Poznałeś kogoś?
– Nie, mamo. – Za żadne skarby jej tego nie powiem.
– Cóż, kochanie, będę o tobie myśleć w czwartek. Kocham cię... wiesz o tym, skarbie?
Zamykam oczy. Dzięki jej słowom robi mi się w środku ciepło.
– Ja ciebie też kocham, mamo. Pozdrów swojego męża, mam nadzieję, że szybko wyzdrowieje.
– Dobrze, skarbie. Pa.
– Pa.
Chodzę po pokoju z telefonem w dłoni. Od niechcenia włączam niedobre urządzenie i odpalam program pocztowy. Czeka na mnie mail od Levi'a, wysłany późną nocą albo wczesnym rankiem, zależnie od punktu widzenia. Serce natychmiast mi przyspiesza i słyszę w uszach dudnienie krwi. Jasny gwint... a może powiedział, że nie, że to koniec, może odwołał kolację. Ta myśl jest taka bolesna. Odsuwam ją szybko i otwieram wiadomość.
Nadawca: Levi Ackermann
Temat: Twoje uwagi
Data: 24 maja 2011, 01:27
Adresat: Eren Jaeger
Drogi Panie Jaeger, po dokładnym przeczytaniu Twoich uwag chciałbym, jeśli pozwolisz, zwrócić Twoją uwagę na definicję słów „uległość" i „uległy".1. uległość, skłonność do ustępstw wobec kogoś lub czegoś, pokorne godzenie się z zaistniałym stanem rzeczy synonimy: posłuszeństwo, poddaństwo antonimy: nieposłuszeństwo, nieuległość 2. uległy przym. taki, który pozwala sobą kierować, poddaje się pokornie czyjejś woli, posłuszny komuś; będący wyrazem uległości synonimy: posłuszny, poddany antonimy: nieustępliwy, nieposłuszny. Proszę, miej to na uwadze podczas naszego środowego spotkania.Pierwsze, co czuję, to ulga. Chce porozmawiać o moich uwagach i chce się jutro spotkać.
Po krótkim zastanowieniu odpisuję.
Nadawca: Eren Jaeger
Temat: Moje uwagi... A co z Twoimi uwagami?
Data: 24 maja 2011, 18:29
Adresat: Levi Ackermann
Proszę Pana, proszę zwrócić uwagę na synonim „poddanie" oraz „poddany". Z całym szacunkiem chciałbym zwrócić Pańską uwagę na fakt, że jest on nieco anachroniczny. Sporo się zmieniło od czasów feudalnych. Jeśli mogę, to chciałbym także przedstawić pewną definicję, którą proszę mieć na uwadze podczas naszego spotkania: kompromis rz. m IV, D. – u1. ugoda między ludźmi, organizacjami, instytucjami lub państwami, osiągnięta dzięki wzajemnym ustępstwom: Po kilku dniach negocjacji obydwie partie doszły do kompromisu i we wtorek podpisano umowę koalicyjną. 2. odstępstwo od wyznawanych zasad ze względu na oczekiwane korzyści: Większość kolegów uznała kompromis moralny, którego wymagała praca w tej redakcji, za niemożliwy do przyjęcia. łac. compromissum 'coś wzajemnie obiecanego'.
CZYTASZ
Fifty shades of Ackermann
FanfictionOkładka zajumana z pinteresta, pomysł z YouTube'a, historia z oryginalnej książki, a bohaterowie z Attack on tittan. W skrócie - przerobiona na boyxboy, wersja książki „Pięćdziesiąt twarzy Greya". Nie wiem dlaczego dokładnie się za to zabrałam, ale...