3. BÖLÜM

183 7 3
                                    

Sabah uyandığımda saatin 10 olduğunu gördüm . Dün çok yorucu bir gün olmuştu benim için. Yatağımdan doğruldum ve biraz uykumu aydırmaya çalıştım . Kalkıp banyoya gittim bir duş aldım ve kendime geldim . Banyodan çıkıp dolabımın önünde durdum . Kapakları açıp bakmaya başladım . Üzerime salaş bir kırmızı kazak altımada deri bir tayt giydim siyah bilekliklerimi taktım ve siyah beremide takarak kombinimi tamamladım (medyada).kalkıp aşlağı indim . Aşşağıdan nefis kokular geliyordu . Teyzem yine hamaratlığını göstermişti . Neşeyle aşşağı inip teyzemin yanağına sulu bir öpücük kondurdum . Gülümsyerek oda bana bir öpücük kondurmuştu. Masada her şey vardı . Teyzem en sevdiğim şey olan omleti yapmıştı bile . Hızla masaya oturduk ve yemeğe başladık . Yemeği birdiğimde karnımın gerçekten çok doyduğunu hissetmiştim . Teyzeme yardım edip bulaşıkları topladım . Makineye yerleştirdik . Teyzem bana

-hadi tatlım gidelim şu okul işini halledelim dedi .

-tamam teyze hadi gidelim diyerek hoplaya zıplaya kapıya yöneldim .
...................................................
Teyzem bana nasıl hızlı olabileceğimi öğretmişti yolda bu yüzden okula çabuk gelmiştik . İlk gösterişin de daha anlamıştım . İçeri girince herkes birden yine bize baktı ne vardı yani hiç bir hayalet kurt ile hiç dejilov görmediler sanki diyeceğim ama daha önce hiç biri görmemiştir diyerek yüzüme küçük bir gülümseme verdim . Teyzeme baktığımda oda bana bakıp gülümsüyordu . Yavaş adımlar ile okulun içine girmiştik . Bu okul insanlar görmesin diye ormanın içine yapılmıştı . Burdaki her öğrenci çok özeldi . Okul normal okullar ile aynı özelliklere sahip olsada içerisindekinler farklıydı . Yavaş adımlarla teyzemi takip ederken bir kapının önünde durdu . Teyzem Kapıyı yavaşça tıklattı. İçeriden "gel" sesi duyuluca içeri girdik . Müdür bizi görür görmez ayağa kalktı .

-hoşgeldiniz efendim . Sizleri buralarda görmek ne hoş bir sürpriz diyerek teyzemin elini öptü . İçimden ne yalaka herif lan diye düşünüyordum . Nasıl olsa hiç bir tür benim aklımı okuyamıyordu istediğimi düşünürdüm . Teyzem sabah kalktığımda bazı bilgiler vermişti oradan biliyorum .

-merhaba bay John dedi teyzem .bizim buraya gelme nedenimiz belli yeğenimi bu okula yazdırmak istiyorum . Biliyorsunuz ki o bir dejilov ve dünyada en güçlü varlık bu yüzden onu öldürmek isteyenlerde var ben de onun güven de olması ve özelliklerini öğrenmesi için burada okumasının yararlı olacağını düşündüm dedi ve müdüre baktı.

-tabi ki efendim siz nasıl uygun görürseniz ben hemen işlemleri halkediyorum yarın okula saat 11 de gelip başlayabilir dedi .

-teşekkür ederim bay John dedi adamın elini sıkarak teyzem, sonrada dışarı çıktık.

Biz dışarı çıkar çıkmaz herkes yine bize baktı ve konuşmaya başladılar . Onlar benim onları duymadığımı düşünüp konuşuyorlardı . Kimisi "fazla güzel" , kimisi "iyi birine benziyor " , "Duyduğum kadarıyla kanını oluşturan her parçası özelmiş yani klanı ve kökenleri varmış " , "İlk defa bir hayalet kurt ve dejilov görüyorum" gibi şeyler söylüyorlardı .

Okuldan çıkıp eve gelmemiz saniyelerimizi almıştı . Eve geldiğimizde teyzem bana bu gün güçlerimi öğrenmemde yardım sağlayacağını bu yüzden üzerime rahat bir şeyler giymem gerektiğini söyleyip beni odama yolladı . Altıma kısa bir şort üzerinede askılı bir sporcu atlet giyip aşşağı indim . Teyzem de yanında getirdiği taytını giymişti. Teyzem ilk olarak bana kısa bir anlatım yaptı .

-tatlım sen bir dejilov olduğun için üzerinde büyü kullanılamaz . Çok güçlüsün ve tek hareketinle birini öldürebilirsin . Isırığın zehirli olduğu için ısırdığın kişiye kendi kanını içirmeden iyileşemiyor . Sen istediğin her türün aklını okuyabilirsin dediğim gibi . Büyü gücün çok kuvvetli çünkü annenin annesi yani annanen seçilmiş ve çok eski bir büyücü soyundan geliyor . Sadece odaklanıp istemen yeterli sen büyü sözlerini ezberlemeden de bunu yapabilirsin . İki günde bir kan içmen yeterli güçlü kalmak için onun dışında normal yiyecekler ile beslenmelisin çünkü içinde beslemen gereken bir hayalet kurt cadı vede insan var deyip sözünü bitirmişti.

Düşündümde benim teyzem ne çok konuşkan bir kadındı hiç bitmeyen bir enerjisi vardı . Düşündümde bu huyunu banada aktarmış olduğu aklıma geldi çünkü ben de sürekli konuşan ve bitmeyen bir enerjiye sahiptim .

-tatlım hadi gel şimdi de dövüşme yeteneğini hem şu yaramaz kurta hem de yaramaz vampire öğretelim dedi ve arka bahçeye çıktı . Bizim bir arkabahçemiz mi vardı ben bu evi hala tam öğrenememiştim . Arkasından ilerledim ve tam karşısından durdum hazırım dedim.
..........................................

Bu beşinci yere düşüşüm ve artık çok hırs yaptım . Teyzem yine tam karşıma geçip bana saldırmak için koşmaya başladı . Bu sefer yere düşmiyecektim çünkü popomun morarmasını istemiyordum . Teyzem bana koşarak gelirken tam karşısında elimi dur şekline getirip "dur" diye bağırdım teyzem olduğu yerde kalmıştı . Hareket edemiyordu ben ilk deda büyü gücümü kullanmıştım . Sonra tekrar kendime geldim onunla dövüşerek savaşıcağım diyip "hareket et"dememle teyzem bana doğru tekrar koşmaya devam etti . Bana tam tekme atarken bacağından tutup ters çevirdim . Yere düşürün boynuna ellerimi doladım ve onu öldürüyomuş gibi yapıp üzerinden kalktım sevinç içinde çığlık atarken kalkıp bana sarıldı ben de ona sarıldım çünkü gerçekten çok mutlu olmuştum inanamıyorum yani nasıl böyle olabildim beş denemeden sonra bir hayalet kurtu yendiysem başkalarınıda yenerim diye düşürken teyzem söze başladı .

-tatlım hadi şimdi de irade konturolü yapalım gel dedi ve beni mutfağa sürükledi.

Eline bir bardak aldı ve diyer eline kan dolu bir bardak aldı . Kanı bardaktan bardağa boşaltırken canım onu gerçekten çok istiyordu ama bu doğru değildi ben de bunu düşünerek kurt tarafımı ve cadı tarafımı hayal ettim kana olan ilgim ve açlığım giderek azaldı ve yok oldu . Ben bunları düşünürken teyzemin şaşkın ve sevinç dolu gözlerine bakıp "ne oldu yanlış birşey mi yaptım " bakışı atarken bana kana ilk denemede dayanan ilk vampir sensin dedi ve güldü ben de buna karşılık onun yanına giderek ona sulu bir öpücük bıraktım . Teyzem de sevinmiş bir şekilde bana baktı ve söze girdi .

-hadi elviracım şimdide sıra isteyerek kurta dönüşmede gel bakalımbenimle dedi ve tekrar arka bahçeye gitti .
........................................
Hazırım dedim ve başladım teyzem beni en çok sinir eden ve üzen şeyleri aklıma getirmemi söylediği için onları getirdim. Az bir süre sonunda vücudumun değiştiğini fark ettim . Beyaz kartopu gibi pofuduk tüylerim ortaya çıktı . Çok iri bir vücuda sahipti bu kurt nede olsa bir hayalet kurttu. Etrafıma baktığımda teyzeminde kurta dönüştüğünü fark ettim ve ilk defa ilimizinde bacağında hayalet kurt olduğumuzu simgeleyen dövmeyi gördüm. Teyzemle buradada biraz dövüştükten sonra gerçekten güçlü olduğumu düşündüm çünkü teyzemi her defasında yere düşürmeyi başarmıştım .
.................................................
Teyzeme off çok yoruldum diye söylerken kendimi koltuğa attım teyzem bana seni biraz daha çalıştırmak isterdim oma onlarıda okukda öğrenmelisin deyip yanıma oturdu . Yarın gideceğini söyleyince biraz üzülsemde karşı gelmedim . O gece teyzemle bir film izledik . Patlamış mısır , cola , cips , çikolata ne bulduysak yedik . Film bitince teyzeme sarılıp iyi geceler diledim ve odama çıktım . Banyoya gidip ılık bir duş aldım ve banyodan çıktım . Üzerime pijamalarımı giyip yatağıma uzandım ve kendimi uykunun tatlı kollarına bıraktım...

MEDYADA ELVİRA...

UMARIM BEĞENİRSİNİZ ÇOK UZUN OLMADI AMA OYLARINIZI YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM :)) :)) :D ...

SIRLAR OKULU'NDA AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin