5. BÖLÜM

204 4 2
                                    

MEDYADA LUKU...

Okuldan çıkıp arabama bindim evime doğru son gaz sürdüm . Bu gün cumaydı ve ben bu yüzden çok mutluydum . Okulumuzun havalı çocuğu ve cici sevgilisi onlara yaptığım şeyden sonra okula gelmemişlerdi . Sanırım gururlarına yedirememişlerdi . Ben bunlar düşünürken evime vardığımı fark ettim . Arabamı evimin garajına park ettim ve içeri girdim. Bu gün çok yorulmuştuk çünkü bütün derslerde savunma teknikleri öğrenmiştik. Ben benimle eş olan herkesi yerlebir ettiğim için sonunda kimse benle eş olmayı kabul etmemişti ve prafosör de beni erken bırakmıştı . Direk yukarı odama çıktım. O kadar şeyden sonra terlediğimi fark edip ılık bir duş aldım . Dolabımın kapaklarını açıp içinden siyah bir sporcu şortu ve üstüne göbeği açıkta bırakan siyah bir yarım tişört giydim . Açıktığımı düşünüp kendime bir sandiviç hazırlayıp onu yedim . Üstüne de susuzluğumu gidermek için ve gücümü toplamak için dolaptan bir kan torbası çıkarı içtim . Teyzem hastaneden kan torbası alabileceğimi söylediği için arada bir oradan kan alıyordum . Bu gece dolunay vardı ben hayatımda sadece bir kere dolunayda dönüşücektim . O yüzden rahattım ama ben yinede dolunayda kurt benliğime girip sabaha kadar koşuyordum çünkü içimde bir enerji sürekli kıpırdıyordu . Saate baktım saat 6 olmuştu bile . Dışarı çıkıp oramanı biraz daha iyi tanıyabileceğimi düşünüp dışarı erken çıktım .

Ormanda ne zamandır gezindiğimi bilmiyorum ama ay en tepeye ulaşmak üzereydi . Biraz daha gezip ayın en tepeye ulaşmasını beklerken birden kulaklarıma bir çığlık geldi . Ne olduğunu anlamıştım şuan ay en tepedeydi ve kurtadam dönüşüm geçeriyordu . Hem uluyor hem de çığlık atıyordu . Bu uluma bir farklıydı. Normal kurtadamlarınki gibi değildi yani çok daha güçlü ve kudretliydi . Dejilov kulaklarım sayesinde sesin sahibini aramaya başladım ses gittikçe yaklaşıyordu. Biraz daha ilerlediğimde açıklıkta çok aşırı hatta ultranında ultrası yakışıklılıkta acı çığlıkları ve uluması ile dönüşüm geçiren bir gençti . Koşarak yanına gittim beni ilk gördüğünde acı çığlıkları arasında :

-nesin sen ? Dedi .

-ben dejilovum adım Elvira ve sen şimdi sakin ol benim ne olduğumu sorgulama sadece sakin ol ve dönüşümünün kolaylaşmasını sağla dedim .

Çocuk ben onunla konuştukça gevşedi en sonunda beli kırılarak kırmızı gözlü bembeyaz tıpkı benim tüylerime benzer tüyleri ile kurta dönüştü. Sanırım o bir alfaydı . Ben de hemen dönüştüm . O beni görünce şaşırdı çünkü benim de bembeyaz tüylerim kıpkırmızı gözlerim vardı . Öğrendiğim kadarıyla bunun nedeni benim doğuştan alfa olmamdı . Bu yüzden kurt benliğimde bir safkan alfayla aynı güce sahiy oluyordum ve birde bu işe cadı ve vampir gücüm işin içine girip beni onlardan da güçlü kılıyordu . Hiç konuşmadan daha doğrusu ulumadan yüzüme baktı aynı andan birden uluduk hem de çok güçlü uluduk ve koşmaya başladık .
.............................................
Saat 7 ydi . Ben normal halime dönünce ismini bilmediğim çocukta kendi haline döndü . Bu çocuk harbi çok yakışıklıydı ya insan bakınca içinde kıpırdama oluyordu. Ben ağacın dibine çöküp biraz nefes aldım. Oda yanıma oturdu ve :

-merhaba ben Luke deyip elini uzattı sıcak gülüsemesi ile .

-merhaba ben de Elvira deyip elini sıktım ve memnun oldum diye ekledim .

-ben de memnun oldum dedi ve bana dün akşam hatırladığıma göre sen dejilov olduğunu söylemiştin dimi dedi .

-Evet ben dejilovum dedim eee sen nesin dün akşam senin gözlerin de kırmızıydı alfasın sanırım birde tüylerin beyaz yani özel olduğun anlamına geliyor bu dedim meraklı gözlerle.

-ben safkanım ve de sürüsü olmayan bir alfayım dedi ve güldü .

-sen burda ne arıyordun seni daha önce hiç buralarda görmedim yeni mi geldin buraya dedim .

SIRLAR OKULU'NDA AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin