Kavuşma ve Kavurma

183 16 0
                                    

Suna x Yn

Suna:
Yn biz geldik havalimanina
Nerdesin

Yn:
Kafeteryadayim
Kavurma yiyom

Suna:
Afiyet olsun yavruma
Dur gördüm seni

Suna'nın anlatımı ile:

Telefonumu cebime koydum ve Yn'in oturduğu masaya doğru yürüdüm. İkizlerde peşimden geliyordu.

Beni fark eden Yn kavurmasını yemeyi bırakıp ayağa kalktı ve sarılmam için kollarini açtı.

Bende kollarımı açtım ve ona sarıldım benden oldukça kısaydı ve kafası göğüsume geliyordu

Kafamı saçlarına doğru eğdim, yeni alınmiş kitap ve kayısı gibi kokuyordu.

"Bizde burdayız haberiniz olsun" seslendi Atsumu ikimizede ve sarılmayı bozduk

"Deme öyle Atsumu. Askerden dönen sevgilisine sarılıyor Suna."

Osamu'nun lafları üzerine cebimden telefonumu çıkardım.

"Hey Samu, hangi rezil fotoğrafını karaborsaya atayım? Korku evinde altına işlediğin nasıl olur?" Tehditkar bir sesle ki konuştum

Korkudan terlemeye başlayan Osamu konuşmayı unuttu ve garip mırıltılar çıkardı. "Bende öyle düşünmüştüm canım dostum" telefonumu cebime koydum ve sarılan Yn ve Atsumu'ya döndüm.

Atsumu ile göz göze gelince baş parmağımı boğazıma sürttüm ve mesajı alınca Yn'i bıraktı.

Sarılma sırası Osamu'ya gelince beni zahmete sokmadan sarılmayı sevmediğini söyledi ve Yn ile sarilmadi.

Yn, Oturduğu masanın etrafından valizini, gitar çantası ve kaykay çantasını aldı ve koluma girdi.

Yüzünde güneş gibi bir gülümseme ile konuştu: "Hadi gidelim Rin"

Rin. Bana Rin dedi. Yarabbim sana geliyorum çok tatlı bu kız. Yükünü hafifletmek için valizini aldım ve bende gülümseyerek cevap verdim "Hadi gidelim güzelim"

Biz önde yürürken ikizler arkamızda yürüyordu. Yn yolda yaptıklarını hevesle anlatırken bende naifçe onu dinliyordum

Saatlerce onu dinleyebilirdim galiba. Onu gerçek hayatta görmek, kahkalarini duymak, gülümsediğini görmek harikaydi. Bitmesini istemediğim bir rüyaydı. Bitmemesini sağlayacaktım.

𝐒𝐭𝐚𝐫𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐛𝐨𝐲| R.Suna x F!ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin