Y/n'denY/n: Ben geldim istediğin yere Felix nerde ?
X: Sen orda bekle birazdan seni bir araba alıcak.
Y/n: Ne demek seni bir araba alıcak ? Ben burada buluşucaz diye biliyordum.
X: Arkadaşının başına bir şey gelsin istemiyorsan dedimi yapacaksın.
Y/n: Offf,tamam bekliyorum.
Dedim ve telefonu kapatım,bir bu eksikti Hwang In Yeop ve Ela beni nasıl takip edicek ?
Neyse bir süre sonra araba geldi bindim sonra arkama baktığımda bir taksi bizi takip ediyordu, muhtemelen Ela ve Hwang In Yeop olmalı.
Bir süre sonra minik bir dağ kulübesine vardık.Garip Felix gerçekten burada mı acaba ?
Neyse adamlar ne taraftan gideceğimi gösteriyordu.Bir süre sonra bir salona geldim.
Felix buradaydı ama bir sandalyeye bağlıydı.Hemen arkasında da maskeli büyük ihtimalle bana yazan sapık olmalı.
X: Sonunda gelebildin.
Y/n: Geldim işte bırak Felix'i ayrıca niye onu kaçırdın ki asıl hedefin ben değil miyim ?
X: Öyle olabilir ama böylesi daha eğlenceli.
Diye gülmeye başladı,şeytan diyor ki onun ağzına bir çakta....Neyse hızlıca konuşmaya başladım.
Y/n: Sen deli misin ? Her neyse ben geldim bırak Felix'i.
X: Tamam,güzelim az biraz sakin olsana.
Sinirli bir şekilde bakmaya devam ettim.Ondan sonra o da sırtarak bir süre bana baktı sonra Felix'i çözdü.
Önce ayaklarını sonrada elini çözdü elleri serbest kalır kalmaz ayağa kalktı ve adama
güçlü bir şekilde yumruk attı.Tam korumaları Felix'i yaklayacakken adam dur işareti verdi ve pis pis gülerek konuşmaya başladı.
X: Çok mu sinirlisin ? Bu hatanı affediyorum ama bir daha olmasın.Şimdi git sen.
Felix: Y/n'yi senin gibi bir psikopatla ASLA YANLIZ BIRAKMAM!!!
Sonra dışarıda gürürltü sesleri geldi ve Hwang In Yeop kapıdaki korumaları tek tek döverek bayılttı ve konuşmaya başladı.
Hwang In Yeop: O zaten yanlız değil bizde buradayız.
X: Lan ! Siz nerden çıktınız ? Y/n sana yanlız gel demedim mi ?
Y/n: Sence tek başıma buraya gelicek kadar salak mıyım ben ?
Psikopat herif bıçağını çıkardı ve Felix'e doğru gitti tam onu yakalayacakken Felix elini sert bir şekilde tuttu ve ters çevirdi.
Bıçak yer düşünce ayağı ile kitaplığın altına doğru itti ve adamın suratına bir kafa çaktı ve adam yere düştü.
Y/n: Tamam artık gidelim.Korumalar uyanabilir hadi çıkalım artık.
Hwang In Yeop: Y/n haklı hadi gidelim.
Dedi ve hızlıca dışarı çıktık,kapının önünde bir taksi vardı hemen ona bindik ve evimze doğru gittik.
Bir süre sonra eve vardık Hwang In Yeop vedalaştık o kendi evine gitti bizde kendi dairemize doğru gitmeye başladık.
Felix tam kendi dairesine gidicekken onu durdurdum.Ve ondan önce özür diledim sonrada ona yardım etmek istediğimi söyledim başta kabul etmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
School Love ( Okul Aşkı )
ФанфикY/n Üniversiteyi Korede okumak isteyen genç bir Türk kızı.Arkadaşı Ela ile Korede okumak için çok uğraşıp sonunda aynı Üniversite yi kazanırlar işler bu zamandan sonra başlar.