💜 57.bölüm 💜

1 0 0
                                    


Soo-min'den

Öyle bağırdıktan sonra babam bizim yanımza kadar geldi ve sonra annem konusmaya başladı.

Y/n: DURR AŞKIM ! Kızım ne demek hamilesin ? Daha...kaç yasındasın ? Bu böyle olmaz.

Hwang In Yeop: Annen haklı,hemen aldırın çocuğu.

Soo-min- Min-Gyu: Baba,olmaz !

Hwang In Yeop: Ne demek olmaz ? Yapıcaksınız!

Y/n: Aşkım saçmalama lütfen böyle bir şey yüzünden bu bebeği hayatan mı koparacağız ?

Hwang In Yeop: Ama...

Felix: Aması yok, Hwang In Yeop. Bu çocuk doğacak ve bu ikiside bir an önce  evlenecekler.

Ela: Hayatım bunu nasil yapacağız daha bir kaç ayları var okulun bitmesine anca o zaman evlenebilirler.

Soo-min: Anne ama daha 5 ay var okulun bitmesine.

Felix: O zamana kadar bekleyemezsiniz 1 ay sonra evlenirsiniz. Biz hazırlıklara başlarız.

Bir sure daha bu konu hakkında konustuk ve 1 ay sonra evlenmeye karar verildi. Babam düşündüğüm kadar çok kizmadi neyse ki.

6 Ay Sonra...

Eun-mi'den

Sonunda o gün geldi. Bugün benim doğum ama Min-hyuk bunu hic hatırlamıyor gibi, bu yüzden biraz morelim bozuk.

Sabah kalktım ve direk tuvalete gidip işlerimi halletim. Sonra Min-hyuk aradim ama ulaşmadım sonra bir daha aradım yine ulaşmadım.

Yoksa bu...bu da mı beni aldatıyor olmaz ya... Neyse sonra birden biri aradı arayan Soo-min'di.

Açtım ve sonra biraz konuştuk beni yakınlarda ki bir kahveye çağırdı, bende geleceğimi soyledim ve hizlica giyindim.

Giydiğim Sey

Giydiğim Sey

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

4 Saat Sonra...

Kahveye gittim ve Soo-min'le buluştum bir süre konuştuk sonra bir alışveriş merkezinde gezdik bir kac saat, sonra işi oldugu için ayrıldık ve ben eve geldim.

Eve varınca saatlerdir beni aramayan beyfendi aramaya teşrif etmiş. Neyse 1 kez çaldı açmadım 2 kere çaldı yine acmadım 3 kez çalınca açtım.

Min-hyuk: Kaç saatir arıyorum niye bakmıyorsun?

Eun-mi: Neden mi bakmıyorum ? Bende seni saatler önce aradım ve sen simdi bakıyorsun. Ah neyse niye aradın?

Min-hyuk: İşim vardi o yüzden gec aradım. Hemen benim evime gelmen lazım.

Eun-mi: İyi 15 dakikaya gelirim.

Dedim ve telefonu kapattım sonra hazırlandım ve çıktım.

Giydiğim Sey

Hızlıca yürürdüm ve kısa bir süre sonra Min-hyuk evine vardım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hızlıca yürürdüm ve kısa bir süre sonra Min-hyuk evine vardım. Neyse sonra kapiyı çaldım ve Min-hyuk açtı ama ev karanlıktı sonra iceri girdim.

Ve birden ışıklar açıldı ve herkes birden" Doğum günün kutlu olsun Eun-mi " dedi.

Sonra Min-hyuk ve annem ile babam birden konfeti patlatılar. Sonra Min-hyuk beni kendine çekip konuşmaya  basladı.

Min-hyuk: Doğum günün kutlu olsun,
Mi Mi. Seni çok seviyorum ( Dudağından öper )

Aniden öpünce dondum ama sonra bende ona karşılık verdim bir süre sonra ayrıldık ve konuşmaya başladım.

Eun-mi: Teşekkürler Min Min. Bende seni çok seviyorum ama bir an gerçekten doğum günümü unuttun sandım.

Ha-ru: Bu imkansız 1 hafta öncesinden sana bu doğum günü partisini ve hediye almayı halletmeye başladı.

Min-hyuk: Hey...bunu söylemene gerek yoktu.

Eun-mi: Neyse sana boşuna kızmışım. Özür dilerim,neyse bu güzel parti için çok teşekkürler Min Min.

Birden bir çığlık sesi duyuldu herkes o tarafa doğru gitmeye başladı bende Min Min'le sesin geldi yere yani bahçeye çıktım.

Olmaz bu Soo-min'di hemen yanına koştum ve neler olduğunu sordum doğum zamanı gelmiş oyle dedi. Bende hemen ambulans'ı aradım.

1 Saat Sonra..

Ambulans 15 dakikaya geldi bizde ambulansın arkasından hastaneye dogru gittik.

Hemen Soo-min'ini doğuma aldılar ve 40 dakika sonra bebek ve Soo-min doğumhaneden çıktılar.

Bebek bebeklerin oldu odaya ve Soo-min ise normal odaya alındı biz bir süre sonra  odaya girdik.

Eun-mi: İyi misin Soo-min ? Bebek kız mı erkek mi ?

Soo-min: Erkek canım,çokta güçlü bir sesi var.Hahaha.

Min-gyu: Evet benim oğlum en iyisi ama keşke bebeğin cinsiyetine öncede baksaydık bir isim düşünürdük.

Soo-min: Süpriz olması daha iyi vee ben zaten isim düşündüm.

Hwang In Yeop: Ne olucak ismi ?

Soo-min: Onun adı,hyun-min olsun. Ne dersin canım senin içinde uygun mu ?

Min-gyu: Evet canım bence harika düşünmüşsün.

Bir süre daha bebek hakkında konuştuk.Sonra zaten bebek geldi hepimiz onu sevdik bebek cidden çok tatlı.

Acaba ileride benim ve Min-hyuk böyle tatlı bir çocuğu olur muydu ? Emin erkek olursa çok yakışıklı olurdu aynı babası gibi.

Kız olsada güzel olurdu herhalde. Neyse en iyisi ben daha fazla düsünmeyeyim.

School Love ( Okul Aşkı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin