💜 27.bölüm 💜

21 14 49
                                    


Merhaba arkadaşlar özür dilerim çok uzun süre hiç bölüm yazdım ama hikaye kaldı yerden devam ediyor her hafta bir bölüm atmaya devam edicem umarım severek okursun. Lütfen bölümü begenirseniz vote atıp yorum yapmayı unutmayın sizelri çik seviyorum. İyi okumalar.

....

Hwang In Yeop'tan

Okul çıkışında yine Y/n'nin evine gidiyoruz.Umarım yine o Kai ile tekrar karşılaşmam.Neden bilmiyorum ama Y/n'ye yaklaştığında çok sinirleniyorum.

Neyse sonra eve vardık Y/n Ela gelmiş mi diye odasına baktı ve sonra gelip odasında uyuduğunu söyledi sonra bizde onun odasına geçtik.

Y/n: Bu projeyi artık bugün bitirelim çünkü daha sınavlara da çalışmamız lazım.

Felix: Evet haklısın bitirelim artık.

Sonra proje'yi yapmaya devam ettik bir kaç saat sonra proje'yi bittirdik.Nihayet neyse.

Sonra Y/n yine acıktımız için yiyecek bir şeyler almaya gittmek istedi başına yine bir şey gelebileceğinden korktum için onunla gittim.

Meyve soymaya başladı tezgahta.Dünde meyve getirdi bir süre durup bekledim sonra konuşmaya başladım.

Hwang In Yeop: Burda meyve harici bir şey yok mu ?

Y/n: Var ama pekte sağlıklı değil,sizi hasta etmek istemiyorum.

Hwang In Yeop: Y/n biz bebek miyiz niye bu yüzden hastalanalım neler var bir bakiyim.

Sonra dolabı açtım ve genelde ramen ve pirinç keki vardı.Bir kaç ramen aldım ve Y/n'ye uzattım o da alıp pişirdi.

Sonra yemekleri bir tepsiye koyduk ve odaya yeniden gittik yemek yerken birden telefonuma bir mesaj geldi.

Anna: Sana inanamıyorum bana nasıl yalan söylersin ?

Hwang In Yeop: Sen neden bahsediyorsun ne yalanı ?

Anna: O Y/n denen kızla sevgili falan değilsiniz o çocuk bana gerçeği söylemese hala aptal gibi buna inanıcam.

Hwang In Yeop: Ne ? Ne çocuğundan bahsediyorsun ? O sana yalan söylemiş.

Anna: Öyle mi o zaman Y/n ile gittin en son yerden bir fotorağraf at.

Hwang In Yeop: 1.Neden böyle bir şey yapayım ? 2.İle sevgililer sürekli fotoğraf mı çektirmeli ?

Anna: Herkes yapmasa bile sen hep yapardın.Biz sevgiliyken sürekli fotoğraf çektirdin.

Hwang In Yeop: Neyse saçmalamayı bırak ve seninle iken olan tüm alışkanlıklarımı bıraktım.

Sonra telefonu bıraktım ve yemeğe devam ettim sonra bir süre sonra konuşmaya başladım ikiside beni dikkatlice dinlemeye başladı.

Hwang In Yeop: Aklıma bir fikir geldi.Şu sapığı yani Kai denen pisliği yakalmak için.

Y/n: Ne geldi anlat bakalım.

Hwang In Yeop: Şimdi Ela'nın yanında olmadı bir zaman onun yanına gidip onu zorluyacaksın gerçeği itraf etmek için.

Felix: Ya işe yaramazsa yada Y/n başına bir şey gelirse ?

Hwang In Yeop: Merak etme biz arkada bir yerlerde hep onu takip edicez ve Y/n'de telefonunda ses kayıt cihazını açıcak.

Y/n: Peki ne zaman yapıcaz ?

School Love ( Okul Aşkı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin