Hwang In Yeop'tan
3 Ay Sonra...
Bugün yine erkenden kalktım ve hemen banyoya gittim. Kısa bir duş alıp banyodan çıktım Y/n yanına gittim.
Melek gibi uyuyordu uyandırmak istemezdim ama 1 saat sonra yine bebek kontrolüne gitmemiz gerekti.
Hwang In Yeop: Aşkım kalk hadi,1 saat sonra kontrole gitmemiz gerek biliyorsun.
Y/n: Tamam aşkım 5 dakika daha uyuyayım sonra kalkıcam söz sen git giyin.
Hwang In Yeop: Tamam canım,ben gidiyorum.
Dedim ve kıyafet odasına gittim bir süre önce Y/n ile bir kiyafet odasi yaptırdık. Neyse hizlıca şık bir kiyafet buldum ve giyindim.
Giydiğim Şey
Bir süre sonra Y/n kalktı ve banyoya gitti. Bir süre sonra banyodan çiktı ve kıyafet odasına gidip bir şeyler giyinip çıktı.
Y/n'nin Giydiği Şey
İkimizde hazır olunca hızlıca arabaya bindik ve hasteneye dogru sürmeye başladım.Bir süre sonra hastaneye vardık.
1 Saat Sonra...
Kontrol bitti,bebeğimizin kalp atışlarını duymak o kadar güzel bir his ki anlatamam. Bu arada bebeğimiz sonuna bize cinsiyetini gösterdi bizim kızım olucak.
Eger ki Y/n'ye benzerse işim zor çünkü o zaman kızım çok güzel olucak ve erkekler kızımı rahat bırakmayacak.
Ben bunları düşünürken birden hem benim hemde Y/n'nin telefonu çaldı. Beni Felix arıyordu ve Y/n'yi ise Yeji arıyordu ikimizde birbirimzden biraz uzaklaşip telefona cevap verdik.
Hwang In Yeop: Alo,ne oldu yeni damat ?
Felix: Ne diyosun kanka ya ? Nerdeyse 5 Ay önce evlendik ben seni ve Y/n'yi bizim eve çağırmak için aradim harika haberlerim var.
Hwang In Yeop: ne oldu yine mi evleniceksiniz ? Hahaha
Felix: Haha,çok komik boş yapmayı bırakta Y/n'yi de al ve bizim eve gelin sana birazdan konum atıcam 1 saate kadar burda olun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
School Love ( Okul Aşkı )
ФанфикY/n Üniversiteyi Korede okumak isteyen genç bir Türk kızı.Arkadaşı Ela ile Korede okumak için çok uğraşıp sonunda aynı Üniversite yi kazanırlar işler bu zamandan sonra başlar.