Çok mutluydum! Hayatımda hiç bu kadar mutlu olmamıştım. Onun son model arabasında yol alıyorduk ve araba birden durdu. Sağıma baktım hiçbir şey yok, ancak soluma baktığım zaman son derece lüks bir lokanta... Yine beni şaşırttı! Benim oturduğum yerin kapısını açtı. Saate baktım. Saat 16:40 tı. Bu saatte ne akşam yemeği yenirdi ne de öğle yemeği... Eee o zaman buraya neden gelmiştik? Koluna girdim ve beni içeri çekti. İçerisi çok büyüktü. Ve sonradan öğrendim ki burada yalnızca yemek yenmiyormuş. Biz de boş bir masaya otuduk. Kaan bir el hareketi ile bir garson çağırdı. Garson "Buyrun. Ne alırdınız?" diye sorduğu zaman Kaan "Her zamankinden." dedi. Ona ben de içecek istiyorum demek isterdim ama utanıyordum. Bana sanki içecek istediğimin farkındaymış gibi baktı ve gözlerini kısarak sırıttı ben de aynı şekilde karşılık verdim. Uyuz şey! Ben de garsonu aynı el hareketiyle çağırdım ve istediğim içeceğin adını söyledim. Kaan "Sende mi istiyordun? Keşke bana söyleseydin yaa olmadı ki böyle..." dedi. Ben de "Sorun yok. Ben söyledim Kaan'cığım." dedim ve güldüm. Oha! Bir dakika! Kaan'cığım mı?? Yok artık Karden!! Yine yaptın yapacağını! Resmen buz gibi olmuştum! Kaan farkına varmış olmalı ki "Ne oldu Karden'ciğim? Bir sorun mu var? Mekanı mı beğenmedin? Kalkalım istersen." dedi. Off! Karden'ciğim dedi. İyice rezil oldum. Geçmiş olsun Karden! Ben de "Kalksak iyi olur..." dedim. Sesim karanlık çıkıyordu. Şoka girmiştim. "Hadi!" dedi. Ben de koşarak ona yetiştim. Arabaya bindik. Ben keyifsizce "Beni eve bırakır mısın? Lütfen." dedim. "Neden?" diye sordu. "Halsiz hissediyorum. Lütfen! Yarın görüşürüz!" dedim. İtiraz etmedi ve evime doğru sürmeye başladı. Eve girdim. Hemen odama çıkıp üstüme rahat bir şeyler giydim. Telefonumu elime aldım. 10 cevapsız arama, 40 tane bildirim ve 25 tane mesaj vardı! Hemen açıp baktım. Cevapsız aramalar eski sevgilim Can'dandı! Mesajlara baktım. Mesajların 8 tanesi annemden geri kalanları Can'dandı. Okuma gereği hissetmedim. Ve yattım.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum... Lütfen okuyun...