BÖLÜM -5-

11 0 0
                                    

Sabah uynadım ve her zamanki gibi yapıp telefonuma baktım. Kaan'dan 23, Can'dan 31 mesaj vardı. Önce Kaan'ın mesajlarına baktım mesajın birinde: "Karden, Can kim? Neden sana mesaj atıp duruyo? Bunları bana hemen açıkla yoksa bu ilişki burda sona erir!" yazıyordu. Ağlamaya başladım. Can'ın mesajlarından birinde ise: "Karden, görüyorum ki benden sonra birini bulmuşsun bile! O Kaan denilen şerefsizin yanına gidip bir güzel dayak atıcağım! Görüşürüz!" yazıyordu. Yaa noluyodu? Ben hiçbir şeyi bilmezken daha dün çıkmaya başladığım ve tam 1 yıl önce ayrıldığım eski sevgilim kavga ediyordu! Off! Hemen Kaan'ı aradım. Açmadı. Ben de onun evine gittim. Kapıyı kırarcasına çaldım. Sonunda biri açtı. Hemen içeri girdim. Bu bir çılgınlıktı! Ama Kaan'ın odasına çıktım. Hiç tıklamadan odaya daldım. Kaan odadaydı. Bana "Naptığını sanıyosun? Odama tıklamadan giriyorsun ve eski sevgiline bana mesaj atmasını söylüyorsun! Amacın ne senin?!" dedi. Şaşırdım! Yine yeniden şaşırttı beni. Artık ona 'Uyuz Kaan' diyecektim! Hak ediyordu! Ona dönüp " Sen ne dediğini zannediyorsun? Ben neden ona öyle saçma bir şey söyliyiyim ki?! Çok saçma!" dedim ve ağlamaya başladım. O da sakinleşmişti ve bana doğru yürüyerek "Ağlama! Lütfen! Seni gerçekten çok seviyorum. Ama o Can denen pislik! O neden böyle bir şey yaptı ki?! Çıldırmak üzereyim!" dedi. Ben de mırıldanarak "Ben de uyuzcuğum! Ben de!" dedim. Kaan yanıma gelip bana sarıldı. Kulağıma eğilip "Seni seviyorum prenses!" dedi. Ben de "Ben de seni uyuz!" dedim. Veee... Telefon çalar! Çok güzel yaa! Hayatımda ilk defa bu kadar romantik bi an yaşıyorum ve telefon çalıyo! Koşarak telefona baktım. Eyvaah! Arayan Can'dı! Kaan "Kim o?" diye sordu. Ben de telefonu ona doğru uzatıp kimin aradığını gösterdim. Ama Allah'tan 'Maymun Suratlı' diye kayıtlıydı. Kaan bunu görünce kahkaha attı. Ben de gülmeye başladım. Daha sonra beraber dışarı çıktık. Güzel bi gün geçirmiştik. Beni eve bırakırken öptü. Ben de onu öptüm. Daha sonra koşarak eve girdim. Gece 03:00 e kadar mesajlaştık. Daha sonra uyudum.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Lütfen okuyun!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NORMAL ÖTESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin