BÖLÜM -4-

12 0 0
                                    

Annemi geri aradım. Bana hafta sonu babamla beraber benim evime geleceklerini ve kalacaklarını söyledi. Ben de bu duruma pek sevinmiş sayılmazdım. Sonuçta genç bir kızım ve hafta sonu Kaan'la buluşabilirdik! Anneme bunu anlatamazdım o yüzden hemen "Tamam anneciğim! Bekliyorum..." dedim ve kapattım. Can'ın -yani eski sevgilimin- attığı mesajları okumaya başladım. Resmen bana geri dönmeye çalışıyordu. Umursamadım ve telefonu diğer koltuğa fırlattım. Elime kumandayı alıp kendime film aramaya başladım. Sonunda bir film buldum. İzlemeye başladım. Telefonum çaldı. Vee arayaaan... Özel numaraydı! Tabiki hemen açtım. Ve "Alo! Kim siniz?" dedim. Karşı taraftaki ses ise "Seni çok seviyorum!" dedi ve kapattı. Gülmeye hatta kahkaha atmaya başladım -nedenini ben de bilmiyorum.- daha sonra filmime döndüm. Tatlı krizi! Yine mi?! Mutfağa koştum ve elime nutella kutusunu ve kaşığı kaptığım gibi salona koştum. Saat 04:00 dı. Uykum gelmişti. Odama gittim ve uyudum. Sabah oldu. Kapı ziliyle uyanma faciası! Kapıyı açtım. Karşımda Karya vardı. En yakın arkadaşımdı. Eve girdi ve "Hadi Karden! Yapacak çok işimiz var canım!" dedi. "Noluyo Karya sakin ol!" dedim. Bana "Kaan sana süpriz yapıcak! Hafta sonu evine bir sürü insan gelicek ve Kaan en son gelicek. Daha sonra Kaan sana şarkı söyliyecek. Şarkının sonunda sana çıkma teklifi edicek!" dedi. "Nerden biliyosun Karya?" diye sordum. Kaan'ın kardeşi anlatmış. Bu çok hoştu. Ama.. Amaa.. Annemler! Off ya of! Annemi arayıp vizelerin başladığını ve bu hafta sonu gelemeyeceklerini söyleyecektim. Ve öyle de yaptım.
***
Nihayet hafta sonu gelmişti. Ve Karya'nın anlattığı gibi herkes evime gelmeye başladın. En son Kaan... Şarkının sonu gelmişti ardından ise çıkma teklifi... Hiç düşünmeden kabul ettim. Evde alkış sesleri yankılanıyordu. -sevinçten- Ağlamaya başladım. Saat 03:30 olmuştu. O saate kadar Kaan'la konuşmuştuk. Uyudum...
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum... :)

NORMAL ÖTESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin