•38•

324 25 82
                                    

bolume gecmeden uyari yapmak istiyorum

daha onceki bolumlerde renjunin babalarinin eski exo uyeleri tao ve yifan yani kris oldugunu gormustunuz ancak ben bu bolumleri yazdigimda yil 2021di ve krisin boyle bir sey yaptigini ve suclu oldugunu bilmiyorduk

eger boyle bir sey oldugunu bilsem yazmazdim. gercekleri ogrendigimde hayal kirikligina ugrasam da durum bu maalesef

ancak ficte daha onceki bolumlerde cokca ismi gectiginden ve bazi olaylarin sekillenmesinde katkisi oldugundan duzenlemem uzun zaman alir ve olay akisi degisir

bunun yerine renjunin babalarindan birini kris wu olan yifan degil de adi yifan olan herhangi birisi gibi hayal etmenizi istiyorum

kusura bakmayin bunu yazmayi istemezdim

iyi okumalar~

*************

Renjun kendini odasına kapatalı iki gün oluyordu. Doğru düzgün yemek yemiyor, ailesiyle bile konuşmuyor, sadece su içmek ve tuvalete gitmek için odasından çıkıyordu.

Şu an bu hâle gelmesi sadece birkaç saatini almıştı ancak toparlanması bu kadar kısa sürecek miydi, sanmıyordu.

Şu an bu hâlde olmasının tek sorumlusu kendisiydi. Kendisi ve açgözlülüğü...

Bundan üç hafta öncesi olanları her hatırladığında kendine kızıyordu. Kendini hem aç gözlü, hem bencil, hem de bir yalancı gibi hissediyor buna engel olamıyordu.

Peki her şeyin sorumlusu Renjun miydi yoksa çoğu zaman yaptığı gibi suçu sadece kendisinde arayıp kendini mi yıpratıyordu?

Aslında yaptığı tek kötü şey inatçılıktı şu durumda. Ailesiyle konuşmamak için inat ediyordu. Halbuki ailesine durumu anlatsa ve onlar ile konuşsa rahatlayacaktı, bir çıkış yolu bulacaktı.

Başına iyi kötü fark etmeksizin ne gelirse gelsin hep ailesine anlatır ve her seferinde bir çözüm bulurlardı, Renjun ailesine bir şeyler anlatırken çekinen birisi değildi ancak kendini öyle kötü hissediyordu ki ailesi ile konuşup bir çözüm bulmak aklının ucuna bile gelmemişti.

Peki neydi Renjun'i bu kadar çaresiz kılan, çıkmazda bırakan? Nasıl bu hâle gelmişti? Her zaman yanında olan biricik sevgilisi Jeno, o şu anda ne yapıyordu? Renjun'in bu hâlde olduğundan haberdar mıydı ki?

Evet, Jeno bu durumu en çaresizce öğrenen kişiydi ve ne yapacağı hakkında bir fikri yoktu. Ona göre de en başından beri her şeyin sorumlusu oydu. Doyumsuz diyordu kendine, tüm suçu kendi üstüne yıkıyordu.

••••••••••

2 gün önce

Yorgun argın bir şekilde kampüsten Renjun ile birlikte kaldığı onlara yeten küçük dairelerine gittiği günlerden biriydi.

Zile bastığında açan olmamıştı. Renjun haftanın o günleri dersi erken bittiğinden eve daha önce gelir bazen yemek hazırlar bazen de dinlenirdi. Jeno sevgilisinin uyuduğunu düşünerek anahtarlarını kullanarak içeri girdiğinde yatak odalarında Renjun'i göremeyince şaşırmış, öbür odaları da kontrol etmiş ve sevgilisini bulamayınca paniklemişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 05, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

sabir ver tanrim | nctHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin