Rindou Haitani
Hala dolaşıyordum.
Nasıl bu kadar aptal olabiliyor ki?
Abimin onu aldattığını bile bile hala emin değil.
Neden? Neden o seçiliyor? Chinatsu neden bu kadar aptal?
Daha fazla düşünmeden eve gitmeye başladım.
Yarım saat daha sürdükten sonra eve vardım. Abim koltukta telefonla uğraşıyordu.
Birden iç çekti.
"Barışmıyor benimle."
"Neden acaba?"
Abim tip tip yüzüme baktı ve kalkıp odasına gitti.
Yüzünde zafer sırıtışı vardı. Umarım Chinatsu onu affetmek gibi aptallık yapmamıştır.
Abim bir saat sonra süslenmiş bir şekilde odasından çıktı.
"Nereye?"
Cevap vermeden sadece şarkı söyleyerek dışarı çıktı.
Yine bara gidecekti sanırım.
Asla akıllanmıyor. Her zaman kendi bildiğini yapıyor.
Telefonum titredi. Telefonuma uzandım ve abim mesaj atmıştı.
---
Mal
Natsu ile barıştık :D.---
Sanırım delireceğim. Bu kız nasıl bu kadar aptal olabiliyor? Onu aldattığını bile bile nasıl onunla tekrar beraber oluyor?
Hemen Chinatsu'ya mesaj yazdım.
---
Siz
Aptal mısın?Chinatsu
Ne?
Ne alaka?Siz
Ran ile neden
barıştın?
Seni aldattı?Chinatsu
Kendimce nedenlerim
var!Siz
Umrumda değil!
Bu kadar aptal olamazsın.Chinatsu
Bir süre görüşmesek
iyi olur Rin...Siz
Ne?
Gönderilmedi✓Engelledin mi
cidden?
Gönderilmedi✓---
Engellediğine inanmıyorum. Kendince nedenler derken ne demek istiyordu?Ran onu zorluyor muydu? Böyle bir şey yapmaz herhalde. Onunla geldiği zaman konuşacağım.
Biraz dinlensem iyi olur. Yatağa uzandım ve biraz tavanı izledimve düşünmeye başladım. Abim gerçekten bencil bir insandı. Sadece kendi mutluluğunu düşünürdü her zaman ama onun benim için yaptıklarını göz ardı edemem. Beni her zaman korurdu ve ilgilenirdi. Yine de bencil değil desem yalan olur...
Gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başlamıştı. Uykunun beni alıp götürmesine izin verdim.
---
Gün ışığının beni rahatsız etmesiyle uyandım. Üstüm örtülüydü. Bu demek oluyor ki abim ben uyuduktan sonra eve gelmişti.
Hızla odamdan çıktım. Abime seslenecekken bir not gördüm.
Hey Rin uzun süre eve gelmeyeceğim
yemek yemeyi aksatmaaaaNe demek uzun süre eve gelmeyecekti? Nereye gidecekti? Birden ortadan yok mu olacaktı? Chinatsu da beni engelledi zaten.
Telefonumu çıkarıp abime mesaj attım.
---
Siz
Abi?
Gönderilmedi✓
Ne demek uzun süre
eve gelmeyeceksin?
Gönderilmedi✓---
Mükemmel! Abime de ulaşamıyorum. Neyin peşindesin abi bilmiyorum ama iyi bir şey olmadığı kesin.
Dışarı çıkıp onları aramaya karar verdim. Önce Chinatsu'nun evine doğru yola koyuldum.
Eve vardığımda adeta kapıyı tekmeliyordum ama açan yoktu. O kadar sert vurdum ki kapı birden kendi kendine açıldı.
İçeri girdiğimde bayağı dağınıktı. Ayrıca ikisi de yoktu. Nereye gitmiş olabilirler ki? Aklım almıyor!
Aklım Chinatsu'da kaldı. Ya abim zorla onu götürdüyse? Açık konuşayım abimden beklerim.
Telefonumu aldım ve Kakucho'yu aradım.
"Alo?"
"Ne oldu Rindou? Bir sorun mu var?"
"Eve- Hayır. Aslında evet."
Bir süre bekledi.
"Sorun ne?"
"Abim ortadan kayboldu not bırakıp."
"Ee?"
"Sorun şu Chinatsu da yok."
"Sevgilisi değil mi? Tatile falan gitmişlerdir."
"Bak olayı şöyle anlatayım sana."
"Dinliyorum."
---
"Ran bu yapmış olabilir."
"Biliyorum! Ne yapacağız?"
"Sanırım o uzun sürenin geçmesi dışında bir şey yapamayız çünkü dediğin şey bir varsayım. Üzgünüm Rindou."
Bir şey demeden yüzüne kapattım. Sanırım yalnız yapacaktım.
Nereden başlamam gerektiğini bilmiyordum ama bir şekilde yapacaktım.
evet kontrol edemedim yazim hatasi olabilirr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheat | Rindou x Reader
FanfictionRindou Haitani x Reader !!uyarılar!! ∝aldatmak ∝küfür ∝cinsellik(?) ∝depresyon ∝kan(?) ∝şiddet(?) ∝en sevmediğim hikayem😨