Yarinki ingilizce sınavına calismak👎
Bolum yazmak👍
1. kişi anlatımı
Rindou HaitaniNe kadar süredir buradayım bilmiyorum. Ne kadar daha burada böyle kalacağım onu da bilmiyorum.
Ayrıca içeriden inleme sesleri geliyordu. Ben burada olduğum için abim daha sert davrandığına eminim.
Ne kadar duymak istemesem de buna mecbur bırakılmıştım.
İnleme sesleri birden kesildi. Büyük ihtimalle abim işini bitirdi ve onu orada bırakıp banyoya gitti.
Tahminim üzere bir saat sonra abim yanıma geldi. Beni baştan aşağı biraz süzdü.
Sanki amacını başaramamış gibi somurttu.
"Hiç mi tahrik olmadın? Olsaydın yardım ettirirdim."
"Senin aksine ben elim sikimde gezmiyorum."
Sadece gülümseyle yetindi. Beni bağladığı sandalyeden çözdü ve odadan ayrıldı. Kapıya doğru ilerlediğimde kapı kilitli değildi.
Odadan çıktığımda sadece aşağı inen bir merdiven vardı. Oradan indiğimde abimle karşılaştım.
"Nasılsın kardesim."
"İyi." düz bir şekilde cevap verdim.
"Çok soğuksun ya! Abinim ben senin iyi davran azıcık!"
Sadece bakmakla yetindim ve yanından uzaklaştım. İki tane daha oda vardı.
İlk odaya girdiğimde tek kişilik bir yatak ve dolap vardı. Misafir odasıydı sanırım.
Odadan çıktım ve öbür odaya doğru gittim.
Odaya girdiğimde Chinatsu çıplak bir şekilde yatıyordu. Yanına gidip üstünü örtecektim ama utançtan yürüyemiyordum.
Kafamı yere eğip, yavaşça yanına yaklaştım. Yorganı alıp üstüne örttüm.
Abimin bunu yaptığını biliyordum. Onu sadece becerip bırakmıştı.
Arkamdan bir gülme sesi duydum. Arkamı döndüğümde abim vardı.
"Ne o Rindou? Sevgilimi mi kıskandın? Ha doğru zaten ondan hoşlanıyorsun!" gülüyordu.
Yanımda geldi ve Chinatsu'yu öptü. Bana dönmeden bana yan bir bakış atıyordu tepkimi görmek için. En azından duygularımı saklayabilme özelliğim bir işe yaradı.
"Tepkisiz kalman çok sinir bozucu."
Sadece abime bakmakla yetindim. Zaten her zaman bunu derdi.
Chinatsu kıpırdatmaya başladı. Uyanıyordu yavaş yavaş. Gözlerini bir anda açtı ve yataktan doğruldu. Üstünün çıplak olduğunu görünce hemen üstüne yorgan çekti.
"Natsu utanma gerek yok hayatım. Rindou bu sonuçta!" fazla heyecanlıymış gibi konuşuyordu.
Chinatsu konuşacakken abim onun sözünü kesti.
"Konuşmana gerek yok tatlım. Bundan sonra zaten hep beraber olacağız. Üçümüz!"
Üçümüz? Üçümüz derken neyden bahsediyordu? Tekrar abimin saçmalıkları sanırım. Her zaman saçmalardı sonuçta.
Chinatsu bana özür dilermiş gibi bakıyordu. Ona sorun ne diye baktım ama o sadece yüzünü çevirdi.
Abime döndüğümde yüzünde anlamlandıramadığım bir gülümseme vardı.
Abim birden kalktı ve beni de kaldırdı.
"Hadi Rin çıkalım da Natsu giyinsin."
Beni sürüklemeye başladı. Ben ise hala üzgün olan Chinatsu'ya bakıyordum.
Beni mutfağa kadar itekledi.
"Abi ne saçmalıyorsun sen? Zorla tutuyorsun dimi onu?!" diye çıkıştım ona.
"Sakin ol Rin. Hem hepimiz mutlu olacağız."
Yakasına yapıştım ve ona bağırdım.
"Ne saçmaladığını söylesene?! Neyin peşindesin sen?"
Abim küçük bir kahkaha attı.
"Sevgilimi seninle paylaşıyorum işte?"
Dediği şey ile donmuştum. Eşyası mıydı, yemeği miydi bu? Nasıl paylaşacaksın?
"Ah~ Küçük Rin'im dilini yuttu sanırım!"
"Hem Chinatsu da mutlu olur." diye devam etti abim.
Ona anlamaz bir şekilde baktım. Abim iç çekti ve bana üzgün bir gülümseme ile baktı.
"Bana artık benden değil senden hoşlandığını söyledi."
yatililara ozel yurtta gitar piyano keman ve baglama kursu olcakmis ben de dusundum ki babama iki haftadir manga aldirmadim o yuzden gitar aldirayim dedim ve gitara katıldim 🤙🤙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheat | Rindou x Reader
FanfictionRindou Haitani x Reader !!uyarılar!! ∝aldatmak ∝küfür ∝cinsellik(?) ∝depresyon ∝kan(?) ∝şiddet(?) ∝en sevmediğim hikayem😨