1. kişi anlatımı
Rindou HaitaniAbim iki gündür eve gelmemişti. Chinatsu ise günden güne daha kötü bir ruh haline sahip oluyordu.
Yavaşça Chinatsu'nun odasına girdim. Yatakta sırt üstü uzanmış tavanı izliyordu. Yanına oturduğumda bana bakmadı bile.
"Chinatsu..."
Tekrar bir tepki vermedi.
"Buradan gitmeye ne dersin?"
Bunu dememle hemen kafasını bana çevirdi. Hızlıca doğruldu ve omuzlarımı tuttu.
"Ciddi misin?"
Kafamı yukarı-aşağı salladım. Gözleri sevinçten parladı. Onu uzun zaman sonra ilk defa böyle gördüm.
"Hızlıca gidelim o zaman!"
Kolumdan çekip beni kaldırmaya çalıştı. Kaldıramayınca bana öylece baktı.
"Hadi ama Rin!"
Oturduğum yerden yavaşça kalktım. Chinatsu tekrardan kolumu çekiştirmeye başladı. Onu tutup önüne geçtim. Etrafa baktım ve kimse yoktu. Abimin gelmemesi umuduyla dış kapıyı açtım.
Hızlıca Chinatsu ile merdivenlerden indik. Dışarısını da kontrol ettikten sonra kolundan tutup koşmaya başladım.
Evden uzaklaşana kadar onu sürükledim. Beş dakika boyunca koştuktan sonra durdum.
"Nereye gideceğiz?"
Chinatsu'nun sorusu ile ona döndüm. Gerçekten nereye gidecektik? Aklıma gelen her yerde abim bizi bulurdu.
"Bilmiyorum... Sadece bana güven tamam mı?"
Chinatsu sadece kafasını salladı ve yürümeye devam ettik. Yolda dikkatimi bir dükkan çekti. Kıyafet dükkanıydı.
Hemen o tarafa doğru yürüdüm. Chinatsu da arkamdan geliyordu.
"Rin nereye?"
Sorusunu yanıtsız bırakarak dükkana girdim. İki tane kapşonlu alıp kasaya ilerledim. İkisinin de parasını ödeyip bir tanesini Chinatsu'nun kafasına fırlattım.
"Bu ne içindi?"
Yüz ifadesine güldüm. Kapşonluyu giyerken konuşmaya başladım.
"Giy hadi. Hem hava soğuk hem de abimin bizi kolayca bulmasını engeller biraz da olsa."
Chinatsu kafasını sallayıp kapşonluyu giydi ve kafasına geçirdi.
Dükkandan çıktık ve yürümeye devam ettik.
"Şimdilik sahile gitmeye ne dersin?"
"Ran bizi orada kolay bulmaz mı?"
Kafamı iki yana salladım.
"Onun bulamayacağı bir kısmı. Daha doğrusu bakmak aklına gelmeyeceği bir yer."
Chinatsu kaşlarını kaldırdı ve beni onayladı. Hızlıca oraya doğru gitmeye başladık.
daha aktif olmaliyim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheat | Rindou x Reader
FanfictionRindou Haitani x Reader !!uyarılar!! ∝aldatmak ∝küfür ∝cinsellik(?) ∝depresyon ∝kan(?) ∝şiddet(?) ∝en sevmediğim hikayem😨